Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had er voor gezorgd dat ik op zeer jonge leeftijd al op een sport ging zodat ik al dat irritante gepest om m'n gewicht niet meer mee hoefde te maken en ik in m'n latere leven tenmiste wel wat zelfvertrouwen zou hebben.
|
Dingen die ik over zou willen doen heb ik denk ik weggedrukt want ik zou het zo 1-2-3 niet weten. Oja, ik zou me vriendje niet uit hebben gescholden waardoor het nu uit is, zoiets
![]()
|
Ik zou naar een andere basisschool geweest zijn en niet zo hebben tegengestribbeld om te verhuizen (duurde 2 jaar
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |