Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2003, 16:39
Verwijderd
ik ben verliefd, op een vriend van me, hij vond mij eerst ook leuk, maar nu vind hij een ander meisje leuk... maar ik kan hem gewoon niet vergeten... wat moet ik doen?? ik denk de hele dag aan hem.. en dit is ong. al een jaar aan de gang... ik moet gewoon iets doen anders word ik gek..

'moet ik hem gewoon op z'n bek pakke ofzo...
of gewoon het hele contact verbreken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
dushiboo schreef op 31-12-2003 @ 17:39:

'moet ik hem gewoon op z'n bek pakke ofzo...
of gewoon het hele contact verbreken?
Je zou ook een wat minder rigoreuze beslissing kunnen nemen en een tussenweg kunnen nemen. Bijvoorbeeld het er eens met hem over hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:41
Gothic
Gothic is offline
m staat voor man, niet voor meisje...

Verder, vergeet beide, anders doe je teveel mensen pijn.
Oud 31-12-2003, 16:46
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Het is je beste vriend, en hij heeft een vriendinnetje. Dan lijkt 'hem gewoon op z'n bek pakke" me niet zo'n goed idee:
hij voelt waarschijnlijk niets meer dan vriendschap voor jou (hij heeft immers al een vriendin). Hij (en zijn vriendin) stellen het dan waarschijnlijk niet op prijs als je hem opeens gaat zoenen (hij weet denk ik ook niet dat jij verliefd op hem bent). Ik denk namelijk niet dat je op ruzie met hem zit te wachtten.

Een jaar geleden was ik ook verliefd op mijn beste vriend, even heftig als jij beschrijft. Hij had ook al een vriendin. Maar hij was mn beste vriend, kende mij door en door, we deelden immers alles. Ik vertrouw hem volledig, toen ook, dus ik heb hem gewoon verteld wat ik voor hem voelde. Hij waardeerde mijn eerlijkheid en werd niet boos (daar was ik bang voor). Niet dat dit meteen een oplossing geeft, maar je hoort dan uit zijn mond (waarschijnlijk dan) dat hij niets voor jou voelt. En hij weet wat jij voor hem voelt, en dat hij dan misschien eventjes wat anders met je om moet gaan, maar juist niet het contact verbreken, dan ben je je beste vriend kwijt, en elke keer als je hem dan ziet krijg je weer zo'n verliefd gevoel!

Nouja, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Oud 31-12-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 31-12-2003 @ 17:46:
Het is je beste vriend, en hij heeft een vriendinnetje. Dan lijkt 'hem gewoon op z'n bek pakke" me niet zo'n goed idee:
hij voelt waarschijnlijk niets meer dan vriendschap voor jou (hij heeft immers al een vriendin). Hij (en zijn vriendin) stellen het dan waarschijnlijk niet op prijs als je hem opeens gaat zoenen (hij weet denk ik ook niet dat jij verliefd op hem bent). Ik denk namelijk niet dat je op ruzie met hem zit te wachtten.

Een jaar geleden was ik ook verliefd op mijn beste vriend, even heftig als jij beschrijft. Hij had ook al een vriendin. Maar hij was mn beste vriend, kende mij door en door, we deelden immers alles. Ik vertrouw hem volledig, toen ook, dus ik heb hem gewoon verteld wat ik voor hem voelde. Hij waardeerde mijn eerlijkheid en werd niet boos (daar was ik bang voor). Niet dat dit meteen een oplossing geeft, maar je hoort dan uit zijn mond (waarschijnlijk dan) dat hij niets voor jou voelt. En hij weet wat jij voor hem voelt, en dat hij dan misschien eventjes wat anders met je om moet gaan, maar juist niet het contact verbreken, dan ben je je beste vriend kwijt, en elke keer als je hem dan ziet krijg je weer zo'n verliefd gevoel!

Nouja, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
dat is het hem nou juist... ik heb het hem al verteld, hij was indd ook niet boos maar hij zei tegen me dat hij mij ook leuk vond, alleen wilde hij de vriendschap niet verpesten... het meisje dat hij nu leuk vind is (nog) niet zijn vriendinnetje... dus heb ik nog een kans... maar ik ben indd bang dat ik het verknal...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:01
Midget
Midget is offline
snel zijn
en knus ergens liggen of zitten
en dan kusjes geven
kleine zachte
en dan op ze bek pakken

npnp
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 17:38
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
dushiboo schreef op 31-12-2003 @ 17:49:
dat is het hem nou juist... ik heb het hem al verteld, hij was indd ook niet boos maar hij zei tegen me dat hij mij ook leuk vond, alleen wilde hij de vriendschap niet verpesten... het meisje dat hij nu leuk vind is (nog) niet zijn vriendinnetje... dus heb ik nog een kans... maar ik ben indd bang dat ik het verknal...
Hoe lang is het geleden dat je het hem verteld hebt? Als dat nou een jaar geleden is, vindt hij jou misschien wel helemaal niet leuk meer...
Oud 31-12-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 31-12-2003 @ 18:38:
Hoe lang is het geleden dat je het hem verteld hebt? Als dat nou een jaar geleden is, vindt hij jou misschien wel helemaal niet leuk meer...
2 maanden geleden ong.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten