![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb harde lenzen gehad, ivm cilinder (toen had je voor zo ver ik weet nog geen zachte lenzen in dat geval) en allergie. Die waren toen dacht ik iets van ƒ200,-/ƒ300,- per stuk oid...weet ik niet meer precies. Ik vond ze beter zitten dan zachte lenzen (waar ik overigens ook niet mee kon zwemmen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Halfjaarlenzen (zacht) zijn bij de Hans Anders 37,50 euro. Ik heb die ook en ze bevallen prima. Voordeel van goedkopere lenzen is, vooral in mijn geval, dat het niet zo'n hele grote ramp is als je eentje verliest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zachte daglenzen. Ik had eerst maandlenzen gehad maar wilde daglenzen is proberen. Daglenzen zijn over het algemeen duurder dan maandlenzen. Wat ik voordelig vind aan daglenzen is, dat je niet meer echt met vloeistof zit te kloten; elke dag heb je gewoon een nieuw fris paar. Daarnaast, als mijn lenzen me gaan irriteren, gooi ik ze weg en doe gewoon een nieuw paar in. Ik kan ze ook makkelijker meeslepen omdat ik geen fles oid mee hoef te nemen. Dus op mijn werk heb ik ook gewoon een voorraadje lenzen liggen, just in case.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik betaal voor mijn zachte maandlenzen + vloeistof 240 euro per half jaar.
Ik word dus dik afgezet, zo blijkt als ik mijn prijs met de rest vergelijk, en zal het maar eens ergens anders proberen zodra deze sessie is afgelopen. Ziekenfonds vergoedt overigens niks bij mij.
||
Citaat:
Dusja, ik weet dat mijn vriend cilinder heeft en jaarlenzen, en dat hij relatief veel meer betaald dan ik. (Oke, nu zit hij ook bij een erg goede / duurdere opticien dan de pearle-prutsers)... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er nou trouwens ook achter gekomen dat mn lenzen waarschijnlijk wel vergoed worden, dus daar ben ik erg blij om ![]() |
![]() |
|
Heb zachte lenzen met cilinder. Ik ben 24 euro per maand kwijt, krijg ik ze opgestuurd samen met vloeistof. Ik zit bij de Pearle. Ik zou zeggen: gewoon even een keertje langsgaan, dan adviseren zij wel welke jij nodig hebt. Succes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Goedkope lenzen Greenscarfed | 7 | 23-04-2012 22:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde lenzen Verwijderd | 6 | 05-06-2008 10:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe lenzen Verwijderd | 2 | 10-05-2008 23:11 | |
Lichaam & Gezondheid |