![]() |
|
Ik ben sinds ongeveer 1,5 maand lenzen. Eerst had ik wel eens wat rode vlekjes in m'n oog, omdat ik soms nog moest proppen om de lenzen erin te krijgen. Maar daarna ging het beter en waren m'n ogen gewoon wit, net als altijd. Echter, sinds een week of 2 heb ik van die rode adertjes in m'n oog. Ik heb gehoord dat je van zachte lenzen (die ik heb) na een loop van tijd adersvorming kan krijgen in je ogen. Maar ik heb ze nog niet zo heel lang, dus ik zou het haast gek vinden als dat nu al zou gebeuren..
Ik heb verder geen last van m'n lenzen. Ik voel ze niet, ze prikken niet en zelfs in rokerige omgevings merk ik er nog niets van. Maar die adertjes vind ik wel een beetje zorgwekkend eigenlijk. Ik ben van plan af en toe m'n lenzen gewoon uit te doen en 1 of 2 dagen ze gewoon niet te dragen en kijken of het wegtrek. Maandagmiddag ga ik sowieso weer langs de opticien voor controle (ze moeten namelijk nog iets sterker). Ik heb wat foto's gemaakt. Voor mensen die dat niet willen zien, stop ik ze wel even weg. Oog 1 Oog 2 Maak ik me nou zorgen om niets, of zijn mijn ogen waarschijnlijk toch niet zo geschikt voor lenzen? Volgens de opticien had ik heel mooie vochtige ogen met regelmatige traanproductie enzo, maar dit vind ik toch niet zo grappig. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde lenzen Verwijderd | 6 | 05-06-2008 10:01 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #81 darkfairy | 495 | 14-01-2007 19:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
kunnen jullie wat over lenzen vertellen? *zingzing* | 23 | 19-05-2005 20:15 | |
Lifestyle |
Bril of niet? Kurogane | 124 | 07-08-2004 12:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
lenzen beter dan bril? moi, linda | 10 | 10-04-2004 19:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen? Hoe werkt het en heeft iemand al ervaring? GrayBurn | 26 | 11-03-2003 18:48 |