Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja een paar dingen kan ik wel begrijpen van je ouders, ik neem wel aan dat ze je niet controleren middels een bloedproef
![]() Verder komt ze wel erg beschermend over ja. Je hebt haar vast al verteld dat de situatie wat dat betreft bij je vrienden thuis anders is. Misschien kun je proberen te regelen dat je wel samen met anderen nog s'avonds met de fiets de stad in kan gaan. Een andere oplossing is: als zij je niet s'avonds op de fiets naar de stad durft te laten gaan, dan moet ze je maar brengen en /of een taxi betalen. Je hebt vast geen oudere broers/zussen die reeds allerlei vrijheden hebben verworven! |
![]() |
|
Hmm lastig probleem. Dat je ouders je op drugsbezit en roken controleren, daar moet je niet versteld van staan, dat doen heel veel ouders. Dat vind ik ook vrij normaal. Ik weet niet tot hoever het gaat, maar dat ze zo af en toe eens je zakken controleren of een blik in je tas werpen lijkt me niet meer dan vrij normaal.
En dat niet mogen weggaan in het donker en niet uitgaan, daar zal je rustig aan uit moeten groeien met je ouders. Probeer er nog eens een paar keer goed met ze te praten, echt er even voor gaan zitten, en niet onder het koken ofzo. En mag je dan ook niet weg samen met je vriendin of iemand anders? Anders kun je dan af en toe met je vriendin weggaan zodat je ouders er een beetje aan kunnen weggaan dat je af en toe alleen wegaat. Als dat allemaal ook niet helpt moet je er eens over praten met tantes ofzo. Die gaan dan lekker beppen met hun zus en zal het probleem wel ter sprake komen, tantes vinden al gauw dat je iets wel mag. Dan nog het niet mogen slapen op een kamer met je vriendin. Ik kan je ouders daarin wel begrijpen eigenlijk. Maar dan kruip je maar eens lekker tegen haar aan als je bij haar thuis slaapt. ![]() Het zijn gewoon problemen die langzaam zullen oplossen naarmate je ouder wordt, daar ontkomen je ouders niet aan. Maak je geen zorgen, over een jaar of twee denk je "Waar maakte ik me druk om ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik jou was zou ik gewoon hun regels volgen.. van dat fietsen in het donker, zoals Keyser Saus als zei, daar moet je uitgroeien.. als ze meer vertrouwen in je hebben (wat je dus opbouwd door gewoon naar hun te luisteren.. ook al is dat lastig en irritant) mag je vanzelf steeds meer, uiteindelijk zal je vriendin ook in dezelfde kamer mogen slapen.. heb geduld..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |