Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk, ga ik het serieus uitzoeken, krijg ik dit.
![]() http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...uis+sperma&lr= |
![]() |
||
Citaat:
Jong meisje doet een zilveren vibrator in haar kleine kutje ... kutje' of 'Jong meisje doet een zilveren vibrator in ... Mijn ogen bleven op haar kruis letten en tegelijkertijd op ... Nadat ze mijn sperma gullzig doorslikte,ben ik ... misschien moet je zoeken bij zilveren kruis naar aanvullende pakketten ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() SPERMA : KLIK HIER voor het NKzaadslikken. Pijpen en Slikken.. supertip! s-x.nl/sperma Foto's en Films van alle voorrondes en de finale van dit pijpfeest Gesponsorde Koppelingen |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ojee, wat voor beeld krijgt iedereen nu ook weer van mij? ![]()
|
uhh, geen idee....
Ik zit bij FBTO dus als je het graag wil weten wat het mij kost mag jij dat opzoeken ![]() Zit er dan wel gratis sperma test bij trouwens?? ![]() Want misschien is jou zaad helemaal niet vruchtbaar ofzo. Dan zit je voor niks dat daar in te vriezen
||
Citaat:
![]() Geen idee.. en mijn sperma is supervruchtig, ik verkoop dat ook aan lokale tuincentra, als alternatief voor pokon ![]()
||
Citaat:
![]()
|
geen flauw idee
wat je er bij amicon voor dokt. Maar ik heb geen flauw idee wat je d'r mee moet??! Wil je het bewaren incase that??! Ach dan zie je wel verder. enne ik hoef geen kids dus mijn vent hoeft daar niet zoveel geld voor te dokken als hij denkt dat dat moet
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja goed idee, en dan reclame spotjes op de tv ![]() en posters in alle steden verspreid, bv onder de ramen geplakt van nette restaurants enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waah we gaan een hele campagne beginnen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sperma Gakino | 16 | 06-07-2009 17:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gedwongen sterrilisatie voor een beter ras? Magican | 149 | 17-05-2007 08:13 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[brief krant] Verwijderd | 37 | 17-03-2006 10:04 | |
Seksualiteit |
kun je je sperma particulier verkopen? Kevin D. | 12 | 19-09-2005 17:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 |