Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vandaag dit forum ontdekt en zowaar zie ik een topic over zeilen.
Ik ben ook een zeiler...lang leve VINEA! Zeilen is echt fantastisch! ik ben ook instructeur en train voor mijn cwo5 kielboot! Allemaal niet naar de Morra gaan, maar naar Vinea, bij ons is het leuker.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() vinea zuigt echt heel zwaar. als je daar je drie hebt mag je op een echte zeilschool weer bij 2 beginnen. en t is geen kamp, want je hebt wel 'echt' les (nouja, les, ....) maar t is ook echt geen zeilschool. zullen best wel leuke mensen rondlopen hoor maar zeilen leer je er niet. |
![]() |
|
![]() |
*meldt zich*
K zeil dan niet zo heel erg veel... maar vindt zeilen wel fantastisch ![]() En dan zeil k vooral vaak met mn opa mee, hij heeft een trimaran. Heel msschien ga ik van het zomer met m mee naar schotland zeilen ![]() Helaas wil mn opa zn zeilboot verkopen ![]() (eventueel geinterreseerden: http://www.xs4all.nl/~pcam/searunner/index.htm ) Verder doe ik niet aan zeilkampen e.d... Heb het ooit wel gedaan maar vond het niet echt leuk... |
![]() |
|
zeilen roeleert zwaar
![]() komende zomer weer op zeilkamp *4e keer* ![]() en toen we nog bij de reeuwijkse plassen en de rotte in de buurt woonde daar ook regelmatig zeilen (we hadden een valk en een laser) in het weekend maar nu niet zoveel meer want en geen tijd *dus men ouders hebben boten verkocht* ![]() maar van de zomer zoiezo weer dus ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Meld zich ook aan.
Was misschien al aan mijn naam te zien dat ik hier en daar wat met zeilen te maken heb ![]() Verder zeil ik mijn hele leven al. Eerst wat aangekloot in een optimist, toen in de europe( de Ned441) gestapt en flink wat combi's gewonnen in zuidholland/zeeland. Daarna ben ik doorgegaan in de Finn en de J22 (inc. J22 worlds). Nu zeil ik vooral op Big-Boats. Xeres (X54), Aqua Eqiunox (Swan 64), meestal als voordekker of trim 1, ook op kleinere bootjes zoals de Eclectic (dehler 39 die is omgebouwd tot racer). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb nooit 1 wedstrijd gevaren, hou t voorlopig bij zeilscholen.... helaas wat laat begonnen met diploma's halen (maart afgelopen jaar) maar hoop deze zomer les te gaan geven. Xeres en die Swan zijn geen kleine bootjes.... ![]() ![]() en 39 voet.... haha noem ik niet klein op zich ![]() heb overigens ook m'n zeilnr. in m'n naam, geen NL erbij maar heb ook nog nooit een FA II/Spanker ergens anders dan in Nederland gezien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Luego_407 schreef op 19-12-2003 @ 20:13:
helaas wat laat begonnen met diploma's halen (maart afgelopen jaar) [QUOTE] Haha, ik had tot begin dit jaar ook nog geen diploma... (ik moest mijn CWO 5 halen om de andere diploma's uit te reiken.)Ik hecht ook niet zoveel waarde aan die dingetjes, zeilen leer je alleen door het veel te doen, niet door diploma's |
![]() |
|
Vinea is inderdaad errug slecht
![]() ALs je al op zeilkamp gaat moet je bij watersportcentrum Garijp (www.garijp.nl) gaan. Ga in 2004 weer mee! En let vooral op de aller leukste instructeur: Sander ![]() *Reclame* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ben k deze zomer ook geweest ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of ik volgend jaar weer ga weet ik niet. ik heb nu 3, en hoop volgend jaar instructeur te zijn. het liefst daar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|