Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 13:16
black tiger
black tiger is offline
hoe?
Oud 20-12-2003, 13:18
black tiger
black tiger is offline
help
Oud 20-12-2003, 13:21
Verwijderd
Zet je webcam aan!
Oud 20-12-2003, 13:24
Footprint
Footprint is offline
ehm er wordt meestal gezegd vitamine c en/of suiker
maar geen id of het helpt
tis iig wel de moeite waard denk ik om te proberen
Oud 20-12-2003, 13:29
Verwijderd
Op wat zijn we aan t trippen?
Oud 20-12-2003, 13:32
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
haha, ow jeej, wat is er aan de hand
Oud 20-12-2003, 13:42
Verwijderd
Ik wacht niet oneindig tot ik weet om wat voor spul het gaat.

Als je paddo's hebt genomen: veel vitamine-c pillen vreten en cola drinken. Dan vooral rustig houden, op de plee gaan zitten (kleine omgeving, wit of effen, winig elementen die je gek kunnen maken en rust. En wachten. Iemand die tegen je praat en je bij houdt is ook handig).

Lsd:.. op een hoopje gaan liggen en wachten tot het over gaat. Ogen proberen dicht te houden, rustige omgeving (plee is weer goed idee, en iemand om je in de gaten te houden zeker).
Of gewoon met je kop tegen de muur rammen tot je nok gaat. Effectieve methode, maar niet echt aan te raden.

Andere producten: fris drinken, rustige omgeving, stilte, misschien iemand die over normale dingen met je praat, liggen, ogen dicht,...

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 03:49.
Oud 20-12-2003, 13:48
Footprint
Footprint is offline
paddos is het
tenminste dat staat op onzin
Oud 20-12-2003, 14:21
needlefreak
needlefreak is offline
downers!
heroïne is het efficienste maar dat zal je wel niet hebben.
slaap of kalmeerpillen anders?
Oud 20-12-2003, 15:42
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-12-2003 @ 14:21:
Zet je webcam aan!
Oud 20-12-2003, 15:50
black tiger
black tiger is offline
pfff dank, we hebben heel veelsuiker naar binnen gewerkt en tis voorbij gelukkig!! Twas een hel!!! Nooit weer truffels
Oud 20-12-2003, 15:51
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
black tiger schreef op 20-12-2003 @ 16:50:
pfff dank, we hebben heel veelsuiker naar binnen gewerkt en tis voorbij gelukkig!! Twas een hel!!! Nooit weer truffels
Wat was er precies zo beangstigend aan?

Henk Mul !
Oud 20-12-2003, 15:52
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
black tiger schreef op 20-12-2003 @ 16:50:
(zie henkmul)
Oud 20-12-2003, 15:55
Footprint
Footprint is offline
klopt we zijn nieuwsgierig
Oud 20-12-2003, 15:55
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-12-2003 @ 14:42:
Dan vooral rustig houden, op de plee gaan zitten (kleine omgeving, wit of effen, winig elementen die je gek kunnen maken en rust. En wachten. Iemand die tegen je praat en je bij houdt is ook handig).
geen goed idee imo, je moet juist niet jezelf buitensluiten door in de plee te gaan zitten..
Oud 20-12-2003, 15:58
black tiger
black tiger is offline
eerst was het heel mooi, alles leefde in het bos, het was echt geweldig, maar we zaten binnen, en er gingen miljoenen gedachten door elkaar door me hoofd, het hield maar niet op, alles was zinloos, en voelde me schuldig over van alles, en de trip ging maar door en hield niet op, heel anders dan bij mexicaanse paddo's. twas gewoon eng, ik wist niet meer wat normaal was, hoe m'n leven was, en of m'n geheugen wel werkte.. de tijd kroop zo langzaam voorbij
Oud 20-12-2003, 15:59
black tiger
black tiger is offline
de honden waren zelfs bang voor me
Oud 20-12-2003, 16:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
black tiger schreef op 20-12-2003 @ 16:58:
eerst was het heel mooi, alles leefde in het bos, het was echt geweldig, maar we zaten binnen, en er gingen miljoenen gedachten door elkaar door me hoofd, het hield maar niet op, alles was zinloos, en voelde me schuldig over van alles, en de trip ging maar door en hield niet op, heel anders dan bij mexicaanse paddo's. twas gewoon eng, ik wist niet meer wat normaal was, hoe m'n leven was, en of m'n geheugen wel werkte.. de tijd kroop zo langzaam voorbij
dat klinkt als een goede trip eigenlijk.. waarom/waardoor voelde je dan schuldig? lijkt me vrij logisch dat het gewoon doorgaat, daarom is het ook erg vervelend (voor jezelf) als je bad denkt te gaan.
angst en onbegrip zijn gewoon fases binnen een trip en als je het niet gewend bent zul je deze gevoelens gewoonweg versterken.. neem aan dat nu de paddo's uitgewerkt zijn je alles weer helder inziet?
Oud 20-12-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-12-2003 @ 16:55:
geen goed idee imo, je moet juist niet jezelf buitensluiten door in de plee te gaan zitten..
Bij mij werkte t wel, ik voelde me veilig. De deur stond wel open en mijn vriendin bleef daar staan en zei af en toe iets. Was heel rustgevend en ik kalmeerde.
Oud 20-12-2003, 16:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-12-2003 @ 17:04:
Bij mij werkte t wel, ik voelde me veilig. De deur stond wel open en mijn vriendin bleef daar staan en zei af en toe iets. Was heel rustgevend en ik kalmeerde.
ja op zich is het ook wel erg persoonlijk.. want wat is nou ''veilig'' als je aant trippen bent.. maar ja mijn ervaring met kleine ruimtes en paddo's is dat ik me ga vervelen/meer tot mezelf kom en para wordt, ga liever op verkenning uit, of blijf in een ruimte waar ik me prettig voel.
Oud 20-12-2003, 16:10
Verwijderd
Daarom had ik erbij gezet dat het eigen ervaring was . Maar een ruimte waar je je prettig voelt is natuurlijk altijd aan te raden.

Dat geval met die wc toen was ook op een erg drukke plek en al die invloeden en al die mensen werden me teveel, dus ik wilde me ervan afschermen.
Oud 20-12-2003, 16:18
]{ing
]{ing is offline
het jeukt bij het lezen van dit topic
maargoed het weer staat me niet toe om welke drug dan ook te gaan halen op dit moment.. nja zou wel eens een joint kunnen draaien
Oud 20-12-2003, 17:06
Verwijderd
hehe ja als ik flip ga ik ook op de wc zitten, lekker rustig
Oud 20-12-2003, 18:47
black tiger
black tiger is offline
Citaat:
]{ing schreef op 20-12-2003 @ 17:01:
dat klinkt als een goede trip eigenlijk.. waarom/waardoor voelde je dan schuldig? lijkt me vrij logisch dat het gewoon doorgaat, daarom is het ook erg vervelend (voor jezelf) als je bad denkt te gaan.
angst en onbegrip zijn gewoon fases binnen een trip en als je het niet gewend bent zul je deze gevoelens gewoonweg versterken.. neem aan dat nu de paddo's uitgewerkt zijn je alles weer helder inziet?
Twas ook een goede trip, ik heb geen idee waarom ik me schuldig voelde, het was er gewoon.
Nu ze zijn uitgewerkt zie ik alles inderdaad weer helder, alle vastheid viel eigenlijk uit elkaar, niks was meer logisch, en daar kon ik op dat moment niet tegen.
m'n vriendin trouwens ook niet, ze was een moment zo overstuur en dan schrik je toch wel
Oud 20-12-2003, 18:51
Garbage
Garbage is offline
ga kotsen..
werkt goed!
Oud 20-12-2003, 19:02
crenshaw
crenshaw is offline
vind je?
helpt alleen als je zat bent. als je tript is het bovenstaande advies goed.
Oud 20-12-2003, 20:08
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
black tiger schreef op 20-12-2003 @ 19:47:
alle vastheid viel eigenlijk uit elkaar, niks was meer logisch, en daar kon ik op dat moment niet tegen.
m'n vriendin trouwens ook niet, ze was een moment zo overstuur en dan schrik je toch wel
als je tript dan moet je altijd goed in je hoofd houden dat je aan het trippen bent en wat er ook gebeurd dat het weer over zal gaan. je moet je gewoon laten gaan en er niet mee inzitten dat niks meer logisch is. je moet er van kunnen genieten en je laten meeslepen in je trip. dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd (ik ben ook nog slecht gegaan op trip) maar als je dat goed in je hoofd kunt steken dan ga je nog een leukere trip hebben.
succes met je volgende trip.
Oud 20-12-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
crenshaw schreef op 20-12-2003 @ 20:02:
vind je?
helpt alleen als je zat bent. als je tript is het bovenstaande advies goed.
Bij paddo's verminderde het bij mij dan wel, maar duurde toch nog eeen pokke end.
Oud 20-12-2003, 23:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 20-12-2003 @ 21:08:
als je tript dan moet je altijd goed in je hoofd houden dat je aan het trippen bent en wat er ook gebeurd dat het weer over zal gaan. je moet je gewoon laten gaan en er niet mee inzitten dat niks meer logisch is. je moet er van kunnen genieten en je laten meeslepen in je trip. dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd (ik ben ook nog slecht gegaan op trip) maar als je dat goed in je hoofd kunt steken dan ga je nog een leukere trip hebben.
succes met je volgende trip.
hehe ja dat wilde ik eigenlijk ook kwijt
Oud 21-12-2003, 10:49
Vlooienband
Vlooienband is offline
je kan proberen jezelf nuchter te redeneren, dat werkt zo af en toe. Iemand die je daarbij helpt is ook erg handig.
Oud 21-12-2003, 11:20
black tiger
black tiger is offline
Needlefreak

Citaat:
Vlooienband schreef op 21-12-2003 @ 11:49:
je kan proberen jezelf nuchter te redeneren, dat werkt zo af en toe. Iemand die je daarbij helpt is ook erg handig.
Ja, dat probeerde ik ook, maar als ik dan dacht, ja nu ben ik nuchter, dan wist ik niet of dat wel waar was omdat niks meer waar was, nou ja, beetje ingewikkeld.
Oud 21-12-2003, 14:14
apekop123
apekop123 is offline
Je kan proberen te gaan slapen. Dat wil ook helpen.
Oud 22-12-2003, 20:36
Verwijderd
Slapen terwijl je bad gaat klinkt redelijk onmogelijk. Misschien zoals needlefreak al zei, slaapmiddelen.
Maar of dat de béste oplossing is..
Oud 23-12-2003, 21:13
zeehond23
zeehond23 is offline
"slapen terwijl je in bad gaat is..."

"slapen terwijl je in.....

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOwh, slapen terwijl je BAD gaat *slaat zichzelf voor het hoofd*

Kmoet echt een keer geconcentreerder gaan lezen

Owh, valium werkt ALTIJD!
Oud 23-12-2003, 21:37
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
black tiger schreef op 21-12-2003 @ 12:20:
Ja, dat probeerde ik ook, maar als ik dan dacht, ja nu ben ik nuchter, dan wist ik niet of dat wel waar was omdat niks meer waar was, nou ja, beetje ingewikkeld.
Daarom moet je alleen simpele dingen denken en negatieve woorden ontlopen.
(Ik ben nuchter, het is fijn, alles is geruststellend, etc.)
De volgende dag mag je jezelf pas afvragen of je nuchter bent.
Oud 24-12-2003, 10:47
Günther
Günther is offline
hmm.... had je ze niet moeten nemen, of jezelf niet gek (laten) maken... je moet weten datj e in een trip zit, en ook zo dingen opvatten.
Oud 24-12-2003, 11:37
My Info
My Info is offline
Je moet gewoon niet denken.

Geniet er van.

Oud 24-12-2003, 18:17
Overjoyed
Overjoyed is offline
Iemand handige tips om trippen van wiet te stoppen? duizelig, steeds slechter horen, droog gevoel in je mond, bijna flauw vallen, je kent het wel, alstjeblieft geen suiker, want daar ben ik allergisch voor
Oud 24-12-2003, 18:21
Verwijderd
ritalin.
Zoek iemand op die ADHD heeft, die hebben altijd wel ritalin bij.
Oud 24-12-2003, 18:23
Verwijderd
nou dat lijkt me niet
Oud 24-12-2003, 23:07
Günther
Günther is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 24-12-2003 @ 19:17:
Iemand handige tips om trippen van wiet te stoppen? duizelig, steeds slechter horen, droog gevoel in je mond, bijna flauw vallen, je kent het wel, alstjeblieft geen suiker, want daar ben ik allergisch voor
niet smoken, damn als je er niet tegen kunt
Oud 24-12-2003, 23:08
Verwijderd
nou dat slaat nergens op 9 van de 10 keer gaat ut goed, maar dus ook wel us niet en das kut en ja als je geen suiker wil mot je maar lijden. Trouwens in limonade, dextro etc zit ook zat suiker en dat lus je vast wel.
Oud 24-12-2003, 23:11
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
omajunk schreef op 25-12-2003 @ 00:08:
nou dat slaat nergens op 9 van de 10 keer gaat ut goed, maar dus ook wel us niet en das kut en ja als je geen suiker wil mot je maar lijden. Trouwens in limonade, dextro etc zit ook zat suiker en dat lus je vast wel.
niet goed? ja als je je helemaal lam zuipt kan ik me dat voorstellen maar anders kan je gewoon niet tegen wiet en moet je het maar laten
Oud 24-12-2003, 23:32
Cocksparrer
Cocksparrer is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 24-12-2003 @ 19:17:

Je drankje net heeft mij ook aardig geholpen!
Ik ben nog steeds benieuwd wat erin zat.
Oud 25-12-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 25-12-2003 @ 00:11:
niet goed? ja als je je helemaal lam zuipt kan ik me dat voorstellen maar anders kan je gewoon niet tegen wiet en moet je het maar laten
nix daarvan, als je bijvoorbeeld 2 jaar blowt en dan gaat ut in die periode 4 keer fout en hij vraagt hoe ie zich weer beter ken voelen. Dan is dat niet vaag he, dat kan gebeuren. En dan ken je er dus normaal wel tegen, maar op dat moment niet...

nouja whatever, waarom is jou profiel afgekeurd? wat voor schrale foto's heb jij erop gezet hehe?
Jij bent eingelijk best wel fucking anoniem.
Oud 25-12-2003, 13:38
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
omajunk schreef op 25-12-2003 @ 13:02:
nix daarvan, als je bijvoorbeeld 2 jaar blowt en dan gaat ut in die periode 4 keer fout en hij vraagt hoe ie zich weer beter ken voelen. Dan is dat niet vaag he, dat kan gebeuren. En dan ken je er dus normaal wel tegen, maar op dat moment niet...

nouja whatever, waarom is jou profiel afgekeurd? wat voor schrale foto's heb jij erop gezet hehe?
Jij bent eingelijk best wel fucking anoniem.
ach ik ga niet fout dus mij maakt het verder ook niet uit
en nou ja, ik had ook foto's van een ander persoon erop gezet en dat mocht niet, dus sindsdien is mijn profiel afgekeurd.heb ook geen foto's meer op mijn pc maar het is ook niet echt dringend ofzo, vind het wel een voordeel dat men mij nu minder snel zal herkennen
Oud 25-12-2003, 14:04
Verwijderd
ow joh daarom was ik in het begin ook anoniem....maarja dat ken je ook niet blijven volhouden.
Dan wil je ook verotte pics posten en naar zo'n meet etc. etc. en dan vragen mensen je email en dan weten ze opeens waar je woont...
nee jij houd ut ook niet lang vol!
Oud 25-12-2003, 14:48
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb die foto´s nog voor je zonder zwarte rand eromheen oma
Topic gesloten

Regels voor berichten