Advertentie | |
|
![]() |
|
eerst was het heel mooi, alles leefde in het bos, het was echt geweldig, maar we zaten binnen, en er gingen miljoenen gedachten door elkaar door me hoofd, het hield maar niet op, alles was zinloos, en voelde me schuldig over van alles, en de trip ging maar door en hield niet op, heel anders dan bij mexicaanse paddo's. twas gewoon eng, ik wist niet meer wat normaal was, hoe m'n leven was, en of m'n geheugen wel werkte.. de tijd kroop zo langzaam voorbij
||
Citaat:
angst en onbegrip zijn gewoon fases binnen een trip en als je het niet gewend bent zul je deze gevoelens gewoonweg versterken.. neem aan dat nu de paddo's uitgewerkt zijn je alles weer helder inziet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarom had ik erbij gezet dat het eigen ervaring was
![]() Dat geval met die wc toen was ook op een erg drukke plek en al die invloeden en al die mensen werden me teveel, dus ik wilde me ervan afschermen. |
![]() |
||
Citaat:
Nu ze zijn uitgewerkt zie ik alles inderdaad weer helder, alle vastheid viel eigenlijk uit elkaar, niks was meer logisch, en daar kon ik op dat moment niet tegen. m'n vriendin trouwens ook niet, ze was een moment zo overstuur en dan schrik je toch wel
||
Citaat:
succes met je volgende trip. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() Citaat:
|
"slapen terwijl je in bad gaat is..."
"slapen terwijl je in..... OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOwh, slapen terwijl je BAD gaat *slaat zichzelf voor het hoofd* Kmoet echt een keer geconcentreerder gaan lezen ![]() Owh, valium werkt ALTIJD! ![]()
||
Citaat:
(Ik ben nuchter, het is fijn, alles is geruststellend, etc.) De volgende dag mag je jezelf pas afvragen of je nuchter bent. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je drankje net heeft mij ook aardig geholpen! ![]() Ik ben nog steeds benieuwd wat erin zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nouja whatever, waarom is jou profiel afgekeurd? wat voor schrale foto's heb jij erop gezet hehe? Jij bent eingelijk best wel fucking anoniem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nou ja, ik had ook foto's van een ander persoon erop gezet en dat mocht niet, dus sindsdien is mijn profiel afgekeurd.heb ook geen foto's meer op mijn pc maar het is ook niet echt dringend ofzo, vind het wel een voordeel dat men mij nu minder snel zal herkennen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 87! Terug van weggefeest;) m3tr01dm1nd3d | 500 | 22-11-2009 19:56 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, Acid Verwijderd | 76 | 03-06-2006 10:42 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe ver kun je gaan? Mark87 | 13 | 17-03-2003 18:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |