Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ben ik het op zich wel mee eens, hoewel ik em echt heel erg sweet vind ![]() krijg bij jou altijd het idee dat je schrijft naar het kennen van een gevoel, zeg maar, niet dat je dat dan ook voelt op dat moment, maar dat slaat waarschijnlijk nergens op, want dat weet ik niet. Net alsof je ergens over schrijft ipv over je gevoel snappie? wel heel sweet ! x
||
Citaat:
Probeer mensen die nog nooit gedichten hebben gelezen een klein opstapje te geven naar betere dichters die moeilijker schrijven zoals Internationalist, Gothic en Jamezy
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mouches volantes? Wat nou in de toekomst? sanasoufi | 2 | 06-10-2013 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht voor me vriend geschreven Angeleyes16 | 5 | 20-02-2005 11:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje ] Je bent een stuk, ik ben niet blind. juliettebinoche | 10 | 05-01-2005 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Perfecte menselijke illusie TNT Dynamite | 2 | 16-10-2001 16:18 |