Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kan het altijd proberen. Ben 'r inmiddels achter dat initiatief nemen bijna altijd gewaardeerd wordt. En dan nog. Die ene keer dat je een blauwtje loopt moet altijd gerelativeerd worden.
Boerenwijsheid zegt "Nooit geschoten, altijd mis." Het is aan jou de vraag of je liever nog 2 jaar achter haar aanloopt in de hoop dat het escaleert en zij al dan wel of niet jouw vriendin wordt of jij 't 'r nu op waagt en duidelijkheid schept. |
![]() |
||
Citaat:
Ik fietste samen met haar terug omdat ze vlak bij mij woont. Op de fiets vertelde ze dingen aan mij. Ze vroeg ook of ik nog maagd ben enzo. Ze vertelde ook dingen over haar. Ze zei ook een keer dat ze misschien meer dan alleen vriendschap wil. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat ik zou doen als ik jou was, is het gewoon een keer recht door zee vragen/zeggen. Ik had eerst ook een 'twijfelgevalletje' met een meisje, en heb toen maar vrij direct gevraagd of ze met me uit wou ofzo. Toen vroeg ze 'waarom?'. Je loopt wel een blauwtje, maar ja, je hebt wel duidelijkheid en je kan verder. Heeft mij wel geholpen in ieder geval.
||
Citaat:
||
Citaat:
In café waren van haar en mij ook foto's gemaakt, die heb ik thuis uitgeprint, tegen haar heb ik gezegt dat ik de foto's mee zou nemen want dat wil ze héél graag. Maar ik neem de foto's niet mee. Als ze die wil zien, komt ze maar een keer langs want ze heeft nooit tijd om langs te komen als ik vraag of ze wil komen. ![]() |
![]() |
|
ik denk idd niet dat ze wat in je ziet.
Jij ziet dat misschien als hele intieme gesprekken als het gaat over "nog maagd zijn" enzo, maar eigenlijk vind ik en waarschijnlijk zei ook, dat dat een dood normale vraag is. Ze vind het waarschijnlijk wel leuk dat je zo geinteresseerd bent en wil gewoon een beetje weten hoe jij bent. Voor de rest niks. Maar voor zekerheid kan je het toch maar beter even vragen. Vraag als je weer naar huis fietst maar of ze voordat ze naar haar eigen huis gaat, nog even naar jou huis gaat om die foto's te bekijken. Als ze dan zegt "ach joh...neem die foto's volgende week maar gewoon even mee". Dan zeg jij dat je ze dan toch weer vergeet en dat ze dus beter effe mee kan gaan. Eenmaal bij jou thuis laat je haar lekker op de bank plaats nemen, geef je haar nog een biertje of weet ik veel wat en laat je de foto zien. Nou, als je dan is subtiel vraagt hoe de zaken tussen jullie staan krijg je vast wel een duidelijk antwoord.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mensen alcohol op hebben dan vinden ze meestal mensen nou eenmaal sneller leuk en ze zijn sneller openhartiger. |
![]() |
||
Citaat:
Is het dan wel verstandig om het met haar er over te hebben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar uhmm....dan zit er toch nie zoveel alcohol in? En in breezer natuurlijk ook niet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze iets met je wil. Tenminste, uit jouw stukje komt niets naar voren waarvan ik denk: 'ja dat is een hint'. Ik denk idd dat je twee keuzes hebt: 1) de stoute schoenen aantrekken en ervoor gaan. hierbij loop je natuurlijk de kans dat je een blauwtje loopt. 2) afwachten. hierbij loop je geen blauwtje, maar zo is er ook een zeer kleine kans dat het ooit iets wordt. Ik zou zeggen: vertel haar gewoon op een subtiele manier dat je dr echt wel heel erg leuk begint te vinden en let dan goed op haar reactie.
|
Dat van dat telefoon opnemen met wat is er vind ik op zich ook niet zo heel raar hoor. Kijk als je belt dan bel je ook met een reden, met een vraag of zo of ergens waarover je je hart wil luchten.
Als zij dan vraagt wat er is is dat op zich niet raar, het komt misschien wat raar over, maar sommige mensen komen beter over aan de telefoon dan anderen. Ik denk gewoon dat je jezelf duidelijkheid moet verschaffen. Wij kunnen niet bepalen voor jou of ze wat met je wil, daar zal je toch echt zelf achter moeten zien te komen. Ik denk dat je het in principe wel kan vragen na een van jullie avondjes stappen. Je bent zelf wat losser en dan vraagt het ook een stuk makkelijker. Ondanks dat zij wel wat alcohol in d'r lijf heeft zal ze je toch wel de waarheid vertellen. Als ze niks met je wil dan zal ze dat heus wel vertellen. Maar goed, koester niet te veel hoop, want jullie hebben alleen maar een zaterdagavond relatie, ik denk dat ze jou ook gewoon ziet als deel van het vriendengroepje. Als je duidelijkheid wilt dan moet je het gewoon vragen. Je kan ook nog eens proberen om te kijken of ze een keer samen iets met jou wil doen en het dan aan haar vragen. Pas wel op dat je het dan niet gelijk naar een kwart van de avond vraagt, want als ze dan negatief antwoord heb je geen leuke avond meer voor de boeg. Kijk gewoon wanneer het geschikte moment valt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Persoonlijk zou ik zeggen: VRAAG er wat ze van je vind? Vind ze je gewoon aardig (of zoals gesuggereerd wordt zelfs dat niet) dan kan ze je dat dan vertellen. Niet geschoten is altijd mis remember.
Verder: van iedereen wie ik een kerstkaart krijg stuur ik er één terug, maar thats just me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel zou ik het vertellen, niet geschoten is altijd mis.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het misschien zo dat jij vaak voor haar betaald in de kroeg ofzo? |
![]() |
|
Hoi, ik ben met haar uitgeweest. Toen ik aankwam, wilde ze me niet op de wangen kussen, dat dé ze bij anderen wel. Ze zei dat ze nog ziek is en dat ik ook ziek wordt als ze mij op de wangen kust, (dit zijn echt waardeloze smoesjes van haar.)
![]() Ze praatte in het begin met mij, maar op het einde van de avond sloot ze me buiten. We zouden ook samen met z’n tweeën terugfietsen, maar ze fietste met een ander mee. Ik fietste ook met hun mee en ze zei niks tegen mij. |
![]() |
|
Hmm, vervelend. De kans is groot dat je niks bij haar van de grond krijgt ben ik bang. Misschien moet je jezelf wat minder focussen op het feit dat je wat met haar wil, want de kans dat er iets ontstaat is waarschijnlijk niet zo groot. Zorg gewoon dat je een gezellige avond heb, focus je maar niet heel de tijd op haar, want volgens mij kan dat alleen maar tegenvallen.
Jammer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een Duits meisje. Help! Verwijderd | 6 | 01-06-2014 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Best hard verliefd, zij ook..., maar nu dan? MarkusSchulz | 34 | 06-12-2006 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik met die jongen aan?? Verwijderd | 9 | 03-04-2004 09:57 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloos verliefd Spiritbom | 2 | 23-06-2003 21:02 |