Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 16:46
Spiritbom
Spiritbom is offline
hey mensen

ik ben helemaal verliefd op een meisje, ik heb het haar ook verteld maar zij zei dat ze me heel aardig vond maar niet hetzelfde voor me voelde.

nu sprak ik een vriend van haar die zei dat die anders had gehoord en dat ik maar op haar moest afstappen, de volgende dag vroeg ik aan hem waarom zij dan tegen mij zegt dat ik me moet inschrijven bij datingsites en waarom ze me probeerde te koppelen. Toen zei hij dat ik niet zo moest janken en dat niemand me wilde met zo'n kop

Vrienden van mij zeggen dat ik niet te veel tegen haar moet vertellen omdat zei het doorlult(heb soms persoonlijke gesprekken met haar) ik had soms ook het gevoel dat ze met een vriendin over mij zat te roddelen dus ik heb het gevraagd aan haar of dat zo was toen werd ze kwaad en zei dat ze dat nooit zou doen, het is gelukkig weer goed gekomen.

maar ik probeer haar te vergeten omdat het toch niks word en ik steeds dingen verkeerd zie zoals dat roddelen en daar door steeds in de problemen er meeraak.

Maar ondanks alles lukt het me niet om haar te vergeten omdat ik echt smoorverliefd op haar ben
dus ik weet nu niet wat ik moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 20:43
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmz. Ik heb wel ongeveer hetzelfde (gehad). Ik was heel erg verliefd op een jongen, maar hij niet op mij. En achteraf blijkt hij ook eigenlijk een stom iemand te zijn, hij was niet eerlijk, etc. Maar op 1 of andere manier wilde ik dat niet echt zien ofzo, en nu nog soms mis ik hem heel erg, ondanks wat hij gedaan heeft.
Het gaat wel beter, maar over is het nog niet.

Ik denk dat je moet zorgen dat je een beetje uit haar buurt blijft, anders wordt de verliefdheid waarschijnlijk alleen maar erger. Probeer je op andere dingen te richten, ik denk dat je er verder weinig aan kan doen. Het moet slijten.
Oud 23-06-2003, 21:02
Verwijderd
Ik ben het met knutselsmurfie eens.

En verder, als mensen zeggen dat je niet zo moet janken en dat niemand je wil met zo'n kop, dan zeggen ze dat om gemeen te zijn, en niet omdat het zo is. Als het echt zo zou zijn, dan zouden ze wel subtieler zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten