Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 22:58
Chosen
Chosen is offline
Hallo mensen.

Ik heb gisteren een aanvarinkje gehad met mijn vriendin, en het begon als volgt.

Ze word een klein beetje gepest (nou ja, het zijn meer kleine plagerijtjes, meestal gewoon onaardig doen en mij afzeiken etc) door een figuur uit haar klas (zo eentje die vind dat iedereen in een hokje te plaatsen moet zijn, en hij deed altijd aardig totdat ze voor een keer voor de grap zo'n krakers-sjaal omhad (weet de naam niet meer.... heb zelf ook zo'n ding.... uit palestina )). Sindsdien is ze in zijn ogen een 'vieze alto'.

Tijdens het eten vertelde ze tegen haar moeder dat die figuur dus zat te storen tijdens haar presentatie, en toen de lerares hem eruit stuurde dat hij begon te schelden tegen mijn vriendin en dat hij zei dat hij mij wel eventjes in elkaar zou slaan. Toen maakte ik een opmerking van "Hmpf, laat hem het eens proberen, dan voelt ie het wel". En toen zei zij dat ik niet zo stoer moet doen 'omdat ik nog nooit heb gevochten'. Later zei ze dat ze zich veiliger bij mij had gevoeld als ze wist dat ik al eens gevochten had.

Deze opmerking schoot mij een beetje in het verkeerde keelgat eerlijk gezegd. Ik mag dan misschien nooit gevochten hebben, maar dat zegt (naar mijn mening) niks over mijn in staat zijn om haar te beschermen zogezegd. Ik vind dat ze juist blij moet zijn dat ze geen verkering heeft met iemand die zomaar iemand naar zijn strot vliegt. Plus dat ik vind dat het meer met zelfcontrole te maken heeft (want ik heb een paar keer flink tot 10 moeten tellen om niet te worden opgepakt voor poging tot doodslag). dan 'niet de motivatie hebben om te vechten' (zo noemde zij het. Hetgeen dus dicht in de buurt ligt van 'bang zijn') So what dat ik niet bij de eerste lullige opmerking die iemand maakt hem op zn bek sla? Juist een pluspunt vind ik. (begrijp me niet verkeerd, ik zal als het te bont word heus wel wat klappen uit kunnen delen).

Maar hoe-dan-ook, ik voel me toch best rot. Heck, ik zou op dit moment iedereen in elkaar willen slaan puur om te zorgen dat ze zich veilig voelt bij mij .
Nou ga ik morgen of overmorgen wel even 'babbelen' met die figuur, puur omdat ik vind dat dat gepest wel eens over mag zijn, en dat als hij echt vechten mag hij dat best proberen van mij (ik mag hem sowieso ook niet, dus als hij iets probeerd sla ik em ECHT tot een bloody pulp).

Maar het main probleem hier is: hoe zorg ik dat ze zich veiliger voelt bij mij? (zonder een knokpartij op te zoeken. Als het zich toevallig voordoet (waarop de kans zeer gering is) oke, maar ik ga geen rondje knokken uit staan lokken (dat rijmt )).

Oe, bedankt voor het lezen van mn lange verhaal btw .

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 23:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 23:10
Verwijderd
hahaha wat een klets, gewoon laten en laat je vriendin het zelf maar oplossen. Hier sta jij gewoon buiten.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 23:14
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Een groter plezier heb je die 'pestkop' niet kunnen doen!!!!!!
Oud 31-05-2005, 23:18
Jolt
Jolt is offline
Geweld lost niks op, ga een praatje met hem maken, zorg dat je hem gewoon weg owned. Dat hij niet meer weet wat hij moet zeggen, dat hij versteld staat.

Pas als hij begint te slaan, tja.........dat moet je zelf maar weten.
Oud 31-05-2005, 23:23
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Sla hem hard op zijn vieze porum!!!!
En doe het op een plek waarbij jullie snel uit elkaar gehaald kunnen worden!!!!!! Vooor het geval het misloopt!!

Doe het!!!! Tuurlijk kan je het met praten met oplossen, maar zeg nou zelf, als je in je ziekbed zit terugkijkend op je leven, dan geeft het toch een prachtgevoel dat je een vuilak een paar rake klappen hebt verkocht... Dat is gewoon onbetaalbaar!!!!!!!!!!!!!!!

Dus doe het!
Liefde vraagt nou eenmaal offers!!!
Oud 31-05-2005, 23:37
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 01-06-2005 @ 00:23 :
En doe het op een plek waarbij jullie snel uit elkaar gehaald kunnen worden!!!!!! Vooor het geval het misloopt!!

Doe het!!!! Tuurlijk kan je het met praten met oplossen, maar zeg nou zelf, als je in je ziekbed zit terugkijkend op je leven, dan geeft het toch een prachtgevoel dat je een vuilak een paar rake klappen hebt verkocht... Dat is gewoon onbetaalbaar!!!!!!!!!!!!!!!

Dus doe het!
Eens

Maarja.. ik had het niet eens op het forum gepost als iemand mijn vriendin aan het pesten was
Had hem al lang opgezocht!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 23:53
Professor Aap
Professor Aap is offline
Bakkesratsen die handel!
Oud 01-06-2005, 00:00
Verwijderd
Ben jij wel sterk dan? Aangezien je nog nooit echt hebt gevochten of beoefen je een vechtsport?

Tja vechten, vind het maar triest heb zelf ook nog nooit gevochten maar als het moet dan moet het he. Ik zou beginnen met een uppercut, dat verwachte ze niet zovaak
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:01
Jolt
Jolt is offline
Sucker Punch
Oud 01-06-2005, 00:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Syphon schreef op 01-06-2005 @ 01:00 :
Ben jij wel sterk dan? Aangezien je nog nooit echt hebt gevochten of beoefen je een vechtsport?

Tja vechten, vind het maar triest heb zelf ook nog nooit gevochten maar als het moet dan moet het he. Ik zou beginnen met een uppercut, dat verwachte ze niet zovaak
Whaha als je echt tegen een gevecht oploopt heb je geen tijd om aan techniek te denken
Dan gaat het er om wie de eerst stoot uitdeelt (dat omdat het vaak zo is dat de ander na 1 stoot staat te wankelen en dat kan jij beter niet zijn)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:03
MTpower
MTpower is offline
Geloof me maar, heb zat ervaring
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 01-06-2005 @ 00:23 :

Dus doe het!
haha
ik zou die jongen gewoon eens flink intimideren
dat helpt vaak heel veel beter dan een vechtpartij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:07
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2005 @ 01:03 :
Geloof me maar, heb zat ervaring
Nou vertel het is dan, ben echt benieuwd. Hoe begon het, hoe verliep het. Verloren, de reden, kortom vertel is. Heb zelf 0.0 ervaring en vind het zo wel best.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:08
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 01-06-2005 @ 01:04 :
haha
ik zou die jongen gewoon eens flink intimideren
dat helpt vaak heel veel beter dan een vechtpartij
Nee man, hij moet bloeden!

En btw... je hoeft hem niet eens hard te slaan... een stoot (vooral op het gezicht) komt altijd harder aan dan dat de bedoeling was
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Syphon schreef op 01-06-2005 @ 01:07 :
Nou vertel het is dan, ben echt benieuwd. Hoe begon het, hoe verliep het. Verloren, de reden, kortom vertel is. Heb zelf 0.0 ervaring en vind het zo wel best.
Ach...
Ik lok het zelf meestal niet uit... maar af en toe heb ik gewoon de drang om flink te rellen
Op zo'n moment ben ik echt op zoek naar dingetjes waarvoor ik iemand een stoot kan verkopen. Dat iemand tegen me oploopt ofzo in een overvolle discotheek, dat iemand perongeluk een paar druppels bier over me heen morst... dat soort dingetjes

Maar kan wel een paar voorbeelden geven...
Deze van toen ik in groep 7 zat (2de keer dat ik echt heb gevochten)
Ik zat op zo'n kleedje spulletjes te verkopen (je kent het wel).
Toen kwam er een klasgenootje langs die ik toch al niet zo mocht, die begon een beetje die zooi om te trappen enzo...
Ik zei al dat het beter was als ie op zou rotten, maar toch maar doorgaan... (op dat moment zie je je eigen thermometertje wel omhoog schieten al )
Dus ik opgestaan, een duw gegeven... kleedje en spulletjes weer goed gelegd.
Komt ie weer terug, hetzelfde gezeik, ik weer naar hem toe, weer een duw geven. Kreeg ik een duw terug, dus ik een wat hardere duw geven, hij een trapt... en toen kreeg ik een waas voor mn ogen (heb ik vaker op zulke momenten, weet ook alleen maar van de verhalen van anderen wat er verder is gebeurt)
Toen zou ik hem dus een paar keer flink tegen zn benen hebben getrapt, daarna tegen zn hoofd geschopt, toen ie op de grond lag nog een beetje verder op zn hoofd lopen intimmeren (heb toen mn hand ook zwaar gekneusd) tot een wat oudere man samen met zn vrouw mij van hem af had getrokken....

Tot nu toe is het altijd zo gegaan ongeveer
Dat met die waas voor mn ogen... en dat andere mij van het slachtoffer in kwestie hebben af moeten sleuren (de laatste keer waren het 3 uitsmijters en geen oud mannetje met zn vrouw)
Ben de tel kwijtgeraakt hoevaak ik nu in totaal heb gevochten, ben er ook niet trots op ofzo als mensen nu die indruk krijgen... Ik had liever gehad dat ik net als de meeste gewoon weg kan lopen van dat soort dingen.. maar dat kan ik dus niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:15
Verwijderd
offtopic: je hebt PM
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:18
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Syphon schreef op 01-06-2005 @ 01:15 :
offtopic: je hebt PM
Hoe bekijk ik die?

edit: tis gelukt, jij hebt ook PM nu

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:39
bamiPoep
bamiPoep is offline
gewoon paar matties meenemen en hem klappen, beetje vriendinnetje beledigen zeg
Oud 01-06-2005, 00:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 01-06-2005 @ 01:39 :
gewoon paar matties meenemen en hem klappen, beetje vriendinnetje beledigen zeg
matties meenemen?
nee man, dan ziet ie meteen dat je in je eentje zwak bent en pakt ie je nog wel terug. (eventueel met matties van hem)
Je moet gewoon in je eentje gaan en niet laten zien dat je bang bent, de blik in je ogen is een goed intimidatiemiddel, vastbesloten, zonder angst, dat schrikt hem al af
En dan ook nog de daad bij het woord stellen om het af te maken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:46
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2005 @ 01:43 :
matties meenemen?
nee man, dan ziet ie meteen dat je in je eentje zwak bent en pakt ie je nog wel terug. (eventueel met matties van hem)
Je moet gewoon in je eentje gaan en niet laten zien dat je bang bent, de blik in je ogen is een goed intimidatiemiddel, vastbesloten, zonder angst, dat schrikt hem al af
En dan ook nog de daad bij het woord stellen om het af te maken
als je alleen gaat, word je hard geklapt. en dan sta je voor je lul bij je vriendin. maar neem anders een mes ofzo mee
Oud 01-06-2005, 00:48
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 01-06-2005 @ 01:46 :
als je alleen gaat, word je hard geklapt. en dan sta je voor je lul bij je vriendin. maar neem anders een mes ofzo mee
Nee man, beter als je flink in mekaar word gerost, dan vind je vriendin je zielig en gaat ze voor je zorgen
En als het andersom is, dat jij die ander op zn bek rost vind ze je helemaal geweldig omdat je voor dr op bent gekomen, in beide gevallen zit je goed
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:51
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2005 @ 01:48 :
Nee man, beter als je flink in mekaar word gerost, dan vind je vriendin je zielig en gaat ze voor je zorgen
En als het andersom is, dat jij die ander op zn bek rost vind ze je helemaal geweldig omdat je voor dr op bent gekomen, in beide gevallen zit je goed
niet waar, zometeen word je zo hard gebost dat ze je neit meer terug herkent
je hebt een gebroken arm, been, rug, gezicht verbouwd en dan maakt ze het uit omdat je niks meer kan, en onherkenbaar bent en lelijk bent
Oud 01-06-2005, 00:53
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 01-06-2005 @ 01:51 :
niet waar, zometeen word je zo hard gebost dat ze je neit meer terug herkent
je hebt een gebroken arm, been, rug, gezicht verbouwd en dan maakt ze het uit omdat je niks meer kan, en onherkenbaar bent en lelijk bent
Als je zo hard in mekaar wordt gestampt kan je toch maar beter geen vriendin hebben....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:56
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2005 @ 01:53 :
Als je zo hard in mekaar wordt gestampt kan je toch maar beter geen vriendin hebben....
precies. uitmaken en homo worden. dan hoef je je chick niet te beschermen, word jij niet inmekaar gebost. en als je inmekaar word gebost kan je toekomstige vriend voor je opkomen
Oud 01-06-2005, 00:56
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 01-06-2005 @ 01:56 :
precies. uitmaken en homo worden. dan hoef je je chick niet te beschermen, word jij niet inmekaar gebost. en als je inmekaar word gebost kan je toekomstige vriend voor je opkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 06:18
Verwijderd
Wat een onzin dat je vriendin zich niet veilig voelt bij jou omdat je nog nooit gevochten hebt. Ik zou me eerder onveilig voelen bij iemand die regelmatig iemand aanvliegt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 08:17
waves
waves is offline
ik zou eigenlijk niet weten hoe je haar veilig bij je kunt laten voelen.
Mijn vriendje vecht ook nooit (tis eigenlijk een pacifistje zegt ie zelf) en ziet er niet supersterk uit. maar ik voel me wel veilig bij hem .
Oud 01-06-2005, 08:24
Lanoia
Lanoia is offline
Citaat:
Ave schreef op 01-06-2005 @ 07:18 :
Wat een onzin dat je vriendin zich niet veilig voelt bij jou omdat je nog nooit gevochten hebt. Ik zou me eerder onveilig voelen bij iemand die regelmatig iemand aanvliegt.
Ja idd, absoluut

maar ik zit nu te denken hoe je vriendin zich veiliger zou kunnen voelen bij je.. moeilijk. Ik zelf voel me altijd veilig bij mijn vriend als ie zijn armen om me heen heeft, misschien moet je dat eens wat vaker doen En we stoeien vaak, en dan blijkt toch altijd dat ie sterker is. Ik voel me dan ook wel veilig in zijn buurt, dus misschien moet je vaker stoeien

Anders zou ik het niet weten.. is niet prettig als je vriendin zich niet veilig voelt bij jou..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 08:24
Verwijderd
Kan ze het zelf niet oplossen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 08:56
WolterB
WolterB is offline
Als jij gaat vechten, verlaag jij jezelf tot zijn niveau, wil je dat?
Oud 01-06-2005, 09:28
Kreator
Kreator is offline
Sommige mensen moet je even wat discipline bijbrengen. Een goede greep op de strot doet wonderen, als ze wat blauwig worden kan je wel weer loslaten. Been there, done that, goed resultaat.
Oud 01-06-2005, 09:53
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2005 @ 01:15 :

Op zo'n moment ben ik echt op zoek naar dingetjes waarvoor ik iemand een stoot kan verkopen. Dat iemand tegen me oploopt ofzo in een overvolle discotheek, dat iemand perongeluk een paar druppels bier over me heen morst... dat soort dingetjes
Dude, dit is misschien wel f*ckin' offtopic, maar om deze reden vind ik dat jouw 'soort' uitgeroeid moet worden. Dit is gewoon f*ckin' ziek.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:56
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk vrij belachelijk van je vriendin... ik zou me juist níet veilig voelen bij iemand die elk conflict met geweld 'oplost'. Als niemand jou ooit fysiek heeft aangevallen, lijkt het me niet meer dan vanzelfsprekend dat je nog nooit gevochten hebt, en dat niemand jou ooit fysiek heeft aangevallen betekent dat je weet wanneer je ergens mee moet stoppen, wat toch een positief iets is.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:59
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-06-2005 @ 10:53 :
Dude, dit is misschien wel f*ckin' offtopic, maar om deze reden vind ik dat jouw 'soort' uitgeroeid moet worden. Dit is gewoon f*ckin' ziek.
Dat type lui kom ik wel vaker tegen, erg amusant. Grote muil, erg aggressief en opvallend stil als je ze hard tegen de muur aan smijt.
Dronken mensen kunnen niet vechten
Oud 01-06-2005, 10:19
Verwijderd
Hahaha, wees blij dat jij wat meer serotonine in je bloed hebt dan de gemiddelde Lonsdalemongool.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 10:36
Verwijderd
Pfff.. ik snap niet dat ze zoiets zegt. Ik zou helemaal geen vriendje willen die snel gaat vechten. Dat kan alleen maar verkeerd aflopen. Je brengt jezelf en anderen daarmee in gevaar.
Het is juist iets waar ik op af zou knappen, zo'n agressieveling.

Blijf gewoon jezelf en ga vooral niet vechten. Vechten om iemand te beschermen doe je als je écht een keer wordt aangevallen, of als je vriendin een keer wordt aangevallen.
Dat doe je niet als 1 of ander zielig figuur van school een bedreiging uit.
Daarmee maak je alles nl alleen maar erger en breng je jezelf en je vriendin in gevaar.

Ik snap dat je je nu in je mannelijkheid aangetast voelt door haar opmerking, logisch.. maarja als ze zich op zo'n manier veilig wil voelen moet ze maar een bodyguard van 2 m lang en 1 m breed als vriendje nemen.
Normaal gesproken wil je toch helemaal niet dat je vriendje gaat vechten?

Wat je kunt doen om haar een veiliger gevoel te geven is misschien op een vechtsport gaan? Dan hoef je niet op een agressieve manier allerlei vervelende jongens in elkaar te slaan, maar ben je bezig met je conditie en je spieren trainen en leer je ondertussen nog wat technieken die je in noodgevallen zou kunnen gebruiken. Denk aan judo, karate, tae kwondo, enz.
Maarja als zoiets niks voor jou is moet je het ook gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:04
Smobbo
Smobbo is offline
Ze mag blij zijn dat ze niet zo'n knokker heeft...
Anders kan ze elke zondag je in het ziekenhuis op komen zoeken .
Gewoon niets doen, als jij je er mee gaat bemoeien escaleert het alleen maar sneller...

Ow en btw, het gaat met knokken niet om techniek, zoals al eerder gezegd is: Lang Leve de Sucker Punch.
Oud 01-06-2005, 12:12
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Kreator schreef op 01-06-2005 @ 10:59 :
Dat type lui kom ik wel vaker tegen, erg amusant. Grote muil, erg aggressief en opvallend stil als je ze hard tegen de muur aan smijt.
Dronken mensen kunnen niet vechten
Ik smijt mensen liever niet tegen de muur. Laat mensen lekker in hun waarde en houd je rustig in een discotheek.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:19
Verwijderd
Jouw vriendin is echt een muts als ze jou nodig heeft om haar te beschermen. En ze is echt een muts als ze het idee heeft dat jij haar beter kunt beschermen als jij al een keer met iemand gevochten hebt. Het slaat gewoon nergens op, met zelfbeheersing kom je gewoon stukken verder. Ik zou haar eens aan haar verstand peuteren dat jij niet van plan bent om voor haar vechtpartijen uit te lokken en zeker niet omdat ze zich dan veiliger zou voelen (iets wat overigens op zichzelf al nergens op slaat.)
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-06-2005 @ 11:36 :

Ik snap dat je je nu in je mannelijkheid aangetast voelt door haar opmerking, logisch.. maarja als ze zich op zo'n manier veilig wil voelen moet ze maar een bodyguard van 2 m lang en 1 m breed als vriendje nemen.
Inderdaad. My point exactly.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 13:49
PV
PV is offline
Je vriendin moet niet zo zeuren maar blij zijn met jou
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 14:06
MB
MB is offline
Je vriendin moet niet zeuren, lekker boeiend dat jij gene ervaring heb met vechten en daardoor eventueel in het nadeel bent als het erop aankomt. Ze moet het eerst zelf maar proberen op te lossen en als dat niet lukt kan ze je er altijd nog bij betrekken.

Lijkt me sowieso erg onverstandig iemand naar zijn strot te vliegen als je geenszins ervaring hebt, dan kan je het beter gemeen aanpakken, want je bent wel degelijk zeer in het nadeel.
Oud 01-06-2005, 14:18
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ave schreef op 01-06-2005 @ 07:18 :
Oud 01-06-2005, 14:45
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik zou helemaal niet willen dat mijn vriendje als 'reddende engel' ging optreden. Laat je vriendin het lekker zelf oplossen, ze is toch oud en wijs genoeg? Daar heeft ze jou toch zeker niet voor nodig?! Als ie nou aan haar zat ofzo...dan mag je haar wel beschermen, maar zo ernstig lijkt me dit nou ook weer niet.
Oud 01-06-2005, 14:57
Th0masz
Th0masz is offline
Haha, nou als jou vriendin zichzelf niet veilig voelt bij jou omdat je nog nooit iemand hebt geslagen is ze net zo erg als die pestkop.. Ik zou gewoon even met die vent praten en mocht die zich er niks van aantrekken dan ben je maar de eerste die een tik uitdeelt.. Dat is ook echt serieus de enige manier, praten bij zo'n vent helpt niet! En als je hem slaat sla hem dan aub wel goed.. dat hij het ook voelt.. Suc6 ermee
Oud 01-06-2005, 16:12
Isiyanka
Isiyanka is offline
Beetje stom zeg je bent niet haar bodyguard, maar haar vriendje. En ervaring zegt inderdaad niets... maar ik zou t maar een beetje raar vinden als mijn vriendje voor mij iemand in elkaar ging slaan. Ik weet niet, vind het sowieso raar als mijn vriendje dat soort dingen voor mij zou gaan regelen Ze kan toch wel voor zichzelf opkomen? Daar heeft ze jou toch niet voor nodig?
Oud 01-06-2005, 16:40
Verwijderd
Ik kreeg spontaan een glimlach. Dit is zo evolutie verantwoord

Ik kan me haar gedachtes wel voorstellen, maar ik zou haar duidelijk maken dat jij alles zou doen om haar te beschermen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-06-2005 @ 11:19 :
Hahaha, wees blij dat jij wat meer serotonine in je bloed hebt dan de gemiddelde Lonsdalemongool.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:38
Verwijderd
Kan die griet dat niet zelf oplossen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Wat reageren er hier een hoop lompe mensen zeg. Ik lees in het begin van het topic bijna alleen maar reacties van mensen die vinden dat je er flink op los moet slaan....

Je moet juist niet slaan! Op die manier verlaag je jezelf tot zijn niveau. Want ja, het is ontzettend lomp om te gaan vechten. Het laat zien dat je met woorden jezelf niet duidelijk kan maken. Ik vind juist dat je vriendin trots op je kan zijn dat jij je zaakjes kan oplossen door te praten, en niet door te vechten. Zo zou ik me veel veiliger voelen, omdat jij niet een soort agressie om je heen hebt hangen.

Sowieso vind ik al niet dat je die jongen bewust moet gaan opzoeken om met hem te gaan praten. Ze moet het zelf proberen op te lossen, als jij het voor haar gaat doen, zal ze uiteindelijk alleen maar meer gepest worden omdat ze haar eigen boontjes niet kan doppen. Natuurlijk kun je het wel eens tersprake brengen als je hem toevallig tegen het lijf loopt. En dan alleen praten, en geen vechten ofzo. Dat is zo laag....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:23
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 01-06-2005 @ 22:17 :
Hippie bla
Als alles met praten op te lossen was, waarom worden dan miljoenen mensen afgeslacht in oorlogen?

Vantevoren zo'n hippiestandpunt innemen en maar blijven praten heeft soms gewoon geen zin. Mensen zijn daar veelal niet gevoelig voor en dan is grof geweld een veel snellere en efficiëntere oplossing.
Reageren

Regels voor berichten