Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja.. ik had het niet eens op het forum gepost als iemand mijn vriendin aan het pesten was ![]() Had hem al lang opgezocht! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan gaat het er om wie de eerst stoot uitdeelt (dat omdat het vaak zo is dat de ander na 1 stoot staat te wankelen en dat kan jij beter niet zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou die jongen gewoon eens flink intimideren dat helpt vaak heel veel beter dan een vechtpartij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En btw... je hoeft hem niet eens hard te slaan... een stoot (vooral op het gezicht) komt altijd harder aan dan dat de bedoeling was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik lok het zelf meestal niet uit... maar af en toe heb ik gewoon de drang om flink te rellen ![]() Op zo'n moment ben ik echt op zoek naar dingetjes waarvoor ik iemand een stoot kan verkopen. Dat iemand tegen me oploopt ofzo in een overvolle discotheek, dat iemand perongeluk een paar druppels bier over me heen morst... dat soort dingetjes ![]() Maar kan wel een paar voorbeelden geven... Deze van toen ik in groep 7 zat (2de keer dat ik echt heb gevochten) Ik zat op zo'n kleedje spulletjes te verkopen (je kent het wel). Toen kwam er een klasgenootje langs die ik toch al niet zo mocht, die begon een beetje die zooi om te trappen enzo... Ik zei al dat het beter was als ie op zou rotten, maar toch maar doorgaan... (op dat moment zie je je eigen thermometertje wel omhoog schieten al ![]() Dus ik opgestaan, een duw gegeven... kleedje en spulletjes weer goed gelegd. Komt ie weer terug, hetzelfde gezeik, ik weer naar hem toe, weer een duw geven. Kreeg ik een duw terug, dus ik een wat hardere duw geven, hij een trapt... en toen kreeg ik een waas voor mn ogen (heb ik vaker op zulke momenten, weet ook alleen maar van de verhalen van anderen wat er verder is gebeurt) Toen zou ik hem dus een paar keer flink tegen zn benen hebben getrapt, daarna tegen zn hoofd geschopt, toen ie op de grond lag nog een beetje verder op zn hoofd lopen intimmeren (heb toen mn hand ook zwaar gekneusd) tot een wat oudere man samen met zn vrouw mij van hem af had getrokken.... Tot nu toe is het altijd zo gegaan ongeveer ![]() Dat met die waas voor mn ogen... en dat andere mij van het slachtoffer in kwestie hebben af moeten sleuren (de laatste keer waren het 3 uitsmijters en geen oud mannetje met zn vrouw ![]() Ben de tel kwijtgeraakt hoevaak ik nu in totaal heb gevochten, ben er ook niet trots op ofzo als mensen nu die indruk krijgen... Ik had liever gehad dat ik net als de meeste gewoon weg kan lopen van dat soort dingen.. maar dat kan ik dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: tis gelukt, jij hebt ook PM nu ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 00:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee man, dan ziet ie meteen dat je in je eentje zwak bent en pakt ie je nog wel terug. (eventueel met matties van hem) Je moet gewoon in je eentje gaan en niet laten zien dat je bang bent, de blik in je ogen is een goed intimidatiemiddel, vastbesloten, zonder angst, dat schrikt hem al af ![]() En dan ook nog de daad bij het woord stellen om het af te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En als het andersom is, dat jij die ander op zn bek rost vind ze je helemaal geweldig omdat je voor dr op bent gekomen, in beide gevallen zit je goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je hebt een gebroken arm, been, rug, gezicht verbouwd en dan maakt ze het uit omdat je niks meer kan, en onherkenbaar bent en lelijk bent ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik zit nu te denken hoe je vriendin zich veiliger zou kunnen voelen bij je.. moeilijk. Ik zelf voel me altijd veilig bij mijn vriend als ie zijn armen om me heen heeft, misschien moet je dat eens wat vaker doen ![]() ![]() Anders zou ik het niet weten.. is niet prettig als je vriendin zich niet veilig voelt bij jou.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dronken mensen kunnen niet vechten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Jouw vriendin is echt een muts als ze jou nodig heeft om haar te beschermen. En ze is echt een muts als ze het idee heeft dat jij haar beter kunt beschermen als jij al een keer met iemand gevochten hebt. Het slaat gewoon nergens op, met zelfbeheersing kom je gewoon stukken verder. Ik zou haar eens aan haar verstand peuteren dat jij niet van plan bent om voor haar vechtpartijen uit te lokken en zeker niet omdat ze zich dan veiliger zou voelen (iets wat overigens op zichzelf al nergens op slaat.)
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vantevoren zo'n hippiestandpunt innemen en maar blijven praten heeft soms gewoon geen zin. Mensen zijn daar veelal niet gevoelig voor en dan is grof geweld een veel snellere en efficiëntere oplossing.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Is jouw fiets veilig? Alchy | 9 | 04-03-2011 12:43 | |
Algemene schoolzaken |
Voel jij je veilig op school??? joskaatje | 23 | 15-03-2004 17:03 | |
Software & Hardware |
wat is veilig? e-mail, inet, fax, telefoon, ... John Sickbock | 5 | 04-11-2003 23:29 | |
Psychologie |
Jezelf een veilig gevoel geven Steleto | 21 | 27-02-2003 13:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is er een voorbehoedsmiddel dat 100% veilig is?? lieke !! | 19 | 17-06-2002 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Veilig Snow White | 12 | 13-03-2002 20:23 |