Advertentie | |
|
![]() |
|
ik msn ook pas sinds dinsdag met dr
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar wanneer is t nou tijd om haar mee uit te vragen..... op dat laatste smsje van mij antwoord ze niet...was ook alleen maar: Oke lieffe####, (ja dat had zij ook bij mij..)jij ook veel plezier!kus.... dus kun je neit echt op antwoorden, ze gebruikt wel al mijn 'troetelnaampje' zeg maar
||
Citaat:
Maar het ligt natuurlijk ook aan het meisje. Ik persoonlijk zou niet zo snel een afspraakje met z'n 2en willen, maar ik heb vriendinnen die daar makkelijker in zijn. Dat is een kwestie van aftasten. Als je bijvoorbeeld vraagt 'zullen we nog een keer afspreken?', dan kan ze reageren met 'ja leuk, kan je overmorgen' of 'ja misschien wel, maar deze week nog niet'. Ik bedoel, dan is de hint duidelijk, lijkt mij ![]()
|
Gewoon vragen ze het haar leuk lijkt om een keer wat te gaan drinken/ filmpje te pakken. Jullie laten duidelijk aan elkaar merken dat jullie elkaar leuk vinden, dus eigenlijk heb je niets te verliezen. Als ze zegt van ja ik heb het druk van de week oid dan doe je het eerst nog even over msn/sms/tel. om het later nog een keertje te vragen. Ik weet hoe irritant het kan zijn als iemand maar niet voorstelt om wat af te spreken, dus gewoon een keer voorstellen
![]() |
![]() |
|
jaa!
ja zij heeft mij nu 3x gesmst, ik haar 4x op de laatste van half 11 vanmorge ![]() maar als ik daar niets meer op terug krijg voor n uur of 5 vanmiddag, ja dan houdt t op denk ik...(voor haar iig) Wijzig: HEB N SMSJE TRUGGGGG ![]() ![]() ![]() Ik denk dat als dit zo door blijft gaan ik dr vnaaf vraag of ze maybe n keertje iets wil gaan drinken, is wel romantisch met kerstmis (komt inmiddels weer n smsje binnen ![]()
Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 10:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ze smst steeds terug enzo...dus dat lijkt me opzich wel positief,dat zou ze niet doen als ze me niet n btje leuk vind lijkt me!
Mah uit zichzelf smst ze niet...das wel weer jammer! Tenminste nog niet iig. Zou ik haar strax gewoon vragen om iets af te spreken? of ff w88 toch nog
|
misschien vindt ze je leuk, misschien niet.
Vraag gewoon of ze een keer met je uit wil ofzo iets. Dat je elkaar nog wat beter leert kennen. Maar dat ze terug smst hoeft niet perse te zeggen dat ze je leuk vindt. Ik kan ook gewoon gezellig kletsen/ MSN-EN/ sms-en zonder dat ik meer voor die jongen voel. probeer gewoon ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja nou ik begrijp wel hoe je zit, want aan de ene kant denk je van 'ja okej ze vind me wel leuk want ze doet dit en dat' [bij mij dan een 'hij'] maarja, je weet niet of je dat wel kunt smsen dat laat blijken dat je der wel leuk vind, want zometeen bedoelde zijn het anders en alles...
heel drama van maken terwijl het makkelijk kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
heel leuk voor je allemaal enzo.. maar ik smeek je.. hou op met het smsen en ga bellen! dan leer je dr ook nog is goed kennen enzo.. en gaat nei al je geld op.. en krijg je misschien iets beter contact? nouja je meot t zelf weten.. veel plezier met r
||
Citaat:
||
Citaat:
|
nja kben n btje bang dat ze van gedachte is veranderd vandaag...
wel nog smsjes emt: lief ###(en dan mn naam) en opzich ook wel life smsjes, maar wel pas n stuk of 5 maja ze is dan wel weg en bezig dus das wel normaal...khad ook gevraag om morgen iets te doen,maar daar heeft ze niet op gereageerd ![]() maja dalijk maar es bellen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Geschiedenis 5803 | 500 | 22-05-2006 12:51 | |
Liefde & Relatie |
Ouder LoveGirl212 | 60 | 01-02-2005 16:32 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |