![]() |
|
Voor de vooropleiding die ik doe in Arnhem, moest ik een kledingstuk ontwerpen. Kben wel benieuwd wat jullie er van vinden dus vandaar
![]() Een paar losse schetsen en als het goed is ook nog t eindresultaat.. ![]() ![]() ![]() ![]() [img] http://www.imagestation.com/picture/...0/fa1a0408.jpg[/img] fotos komen straks
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 14:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is dat de voorkant achterkant? ik kan het even niet plaatsen
|
bovenste is achterkant..
kraag van kippengaas aan de onderkant hoepels Daar onder: de kraag aan de voorkant Eén na onderste: Kraag, kippengaas, doorzichtige stof (over de stof soort van verf gegooid waardoor t glimt) met veertjes Onderste Goed dat ging niet goed.. dezelfde als daarboven.. even omgooien, sorrie * tis nu de mauw*
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 22:00. |
![]() |
|
dus dat rooie zit aan de achterkant van het donkerblauwe? en daaroverheen hangt kippen gaas van de kraag, wat je aan de voorkant niet kan zien? en dat zit een soort van heel wijd als cape? of zijn het pofmouwen waarvan je nu de val even niet kan zien door de foto?
of is het door een hangertje? of het kippengaas dat eht zo wijd is? sorry hoor ![]() de hoepes enz heb je ook zelf gemaakt? van ijzerdraad ofzo?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
met de uitleg hoe die fotos in elkaar zitten vind ik het wel doop, maar zie je de rok zelf met de hoepels, het rode gedeelte dus aan de voorkant ook nog?als het helamaal zwart aan de voorkant zou zijn zou het contrast tussen voor en achter kant me erg groot lijken, als er alleen maar rood aan de achterkant zou zitten....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis een halve rok, soort van cape dus. In het midden zie je een rode baan, en aan beide buitenkanten zit er zwart. Die hoepels; hoepels van Bart Smit, doormidden gezaagd. Nou niet om mezelf op te hemelen ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben wel benieuwd naar goede foto's dan, of kom hier ene keer langs met de jurk aan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Woord (I) Dreampoet | 10 | 03-01-2006 11:01 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |