![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja.. ik bedoel zeg maar van heeft ze jou afgetrokken, jij haar gevingerd, beffen, pijpen (als je dat wil natuurlijk). Es samen douchen ofzow..
En dan zeg ik dat niet omdat ik vind dat je dat eerst gedaan moet hebben voor je echt sex gaat hebben met iemand, dat is aan jezelf. Ik zeg het meer omdat het heel leuk is al die dingen langzaam te ontdekken van elkaar. ik was 15 toen ik ben ontmaagd en heb er nu spijt van dak zo snel was. Ik had liever nog een tijd lang gexeperimenteerd met al die andere dingen omdat er nog zoveel is behalve echt HET. Dat jullie elkaar nog niet helemaal naakt gezien hebben, tsjah.. ms toch es eerst doen enzow. Ik denk dat echt sex dan nu toch wel een grote stap is voor haar misschien, dr zit nog wel veel tussen. Ms kun je die stappen eerst zetten, een keer dr helemaal uitkleden, wel dan opletten dat ze dat wil, ze laat het denk ik wel merken als ze het niet wil. Nou, aai dan es dr hele lichaam eerst, kus dr een beetje overal, likken enz. Zo kun je dan met kleine stapjes ook ontdekken hoever ze wil gaan.. Mijn boodschap is meer van doe het alsjeblieft niet te snel, dr is zoveel leuks dat ik eigenlijk zelfs nog lekkerder vind dan de sex zelf dat je kunt doen.. ontdek elkaars lichaam eerst. Praat er ook over, dat scheelt echt veel.. Voor mij iig wel.. Dat haalt ook de spanning wat weg als je die stappen dan zet en alles.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja.. dast begrijp ik wel jah..
Hmz.. je zou ook gewoon voozichtig met je hand daarheen kunnen gaan en dan onder dr broekje, heel langzaam zodat ze je evt. kan tegenhouden en dan dus op die manier heel langzaam hem zo'n beetje uittrekken zeg maar.. maar als je dit toch ook eng vind lijkt me daarin dan ook het beste erover te praten. vraag haar eens of je haar een keertje helemaal naakt mag zien, of of ze zin heeft een keer samen te douchen. Of.. gewoon of ze al verder wil gaan dan nu. Op die manier kun je het hele onderwerp een beetje aansnijden, en zo haar rustig naar haar mening vragen. Je kan er dan ook bij zeggen dat jij wel wat verder wilt gaan maar alleen als zij het echt wil en er dus daarom over begint... |
![]() |
|
Tja je hebt 1.6 jaar, dus ehhh dan is sowieso de basis voor meer er wel.
En 't is ook al wel gezegd, op haar reactie letten, en er met haar over praten. Maar hebben jullie het er nog nooit over gehad verder? Over verdergaan? Zo ja, waar kwam het ongeveer opneer?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk je echt dat we op de goede weg zijn zo ? Bedankt. Ik hou jullie op de hoogte , want kan ook alle hulp gebruiken |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou.. dan lijkt me daarin iets duidelijk van hoever ze wil.. ms nadat jij bent geweest zij toch durft.. het kan ook zijn dat ze onzeker is over iets van zichzelf 'daar' u never know.. maar geef haar de tijd, dan komt het ws vanzelf wel..
echt lol dit te volgen zeg.. keep us posted! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dankzij deze brief hebben we urenlang gesproken. Ik heb blij dat ik het gevraagd heb , maar langs de andere kant heb ik ook spijt.Ze heeft er wel goed op gereageerd. Ze wil nog niet volledig naakt voor me zijn. Allé , ik bedoel , ze wil het wel voor me doen , maar vind dat ze er nog niet klaar voor is. Ze zei dat het haar speet dat ze me niet kon geven waar ik naar verlang , in de eerste plaats , elkaars lichaam leren ontdekken. Waarop ik antwoorde dat ze haar daar niet voor moet spijten. "Ik heb respect en begrip voor je beslissing en ben blij dat we hier zo volwassen over kunnen praten met elkaar." Ik heb gezegd dat je voor zulke zaken steeds met twee moet zijn en dat de enige waarmee ik m'n lichaam wil en zal delen zij is. We waren allebei bang , mar hebben het op een volwassen manier opgelost dankzij jullie hulp . Het is dus nog even wachten voor me , maar ze vertelde me dat ze wel vanzelf naar me toe zal komen om te beginnen met de eerste stap(naakt.). Vind ik tof van haar. Ze heeft wel nog schrik voor over 2 jaar. Ze zei : " wat als jij je over twee jaar niet meer kan inhouden en wat als ik je het dan ook nog niet kan geven ?" Waarop ik antwoorde : " enkel jij bent voor mij het meisje van m'n dromen waarmee ik alles delen zal. Het komt dus neer op een nee , maar ik denk toch dat we een fijne toekomst tegemoetgaan. Bedankt manne/meiden voor alles. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb denk ik een nieuw probleem. Mijn lief is er zo van gedaan dat ze me niet kan geven wat ik vraag en wil twijfelt of ze het nu zou doen of niet , waarom ik antwoord wat ik de laatste keer geantwoord heb. Alleen als we het allebei willen. Ik denk dat ze het langs de ene kant wel wil , maar bang is. Langs de andere kant wil ze dan niet. Ik hoop dat je me begrijp en dat je begrijpt wat het probleem is. Hoe kan ik haar best duidelijk maken , echt duidelijk , dat je voor zoiets allebei klaar moet zijn en dat ik haar nooit ga verlaten ? Want daar heeft ze dus ook schrik voor. Kan iemand me nog eens helpen ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex met een meisje holland4ever | 3 | 21-04-2014 22:47 | |
Psychologie |
vroeger sex met broer gehad Nobodyknows | 12 | 16-09-2011 16:51 | |
Seksualiteit |
Sex met je vrienden? lorenzo14 | 104 | 29-07-2010 11:09 | |
Liefde & Relatie |
Sex met beste vriendin; slim of niet slim ? koelekikker | 61 | 08-11-2005 18:11 | |
Seksualiteit |
Sex met pijn Dobomobo | 31 | 21-09-2005 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin? //ItsJustMe\\ | 48 | 18-04-2003 19:22 |