Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 17:54
katten
katten is offline
Hey allemaal,
ik ben 16 en heb een lief van 14(we verkeren al 1.6jaar). Ik wil eigenlijk sex met haar nu. Ik ben bang om het haar te vragen . Ik weet dat het misschien voor jullie raar kan lijken , maar ik heb het gevoel dat ik het nog nie mag vragen aan haar. Wat moet ik nu doen , 1. haar overtuigen 2. vragen 3. niks doen en alles op z'n beloop laten(wachten dus op haar eerste actie). Graag ook wat uitleg over je keuze. IS echt belangrijk , bedankt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:59
Verwijderd
Tsjah..

Ik zou er eerlijk gezegd gewoon eens over beginnen, hoe zij erover denkt. Niet speciaal het vragen, maar gewoon naar haar mening vragen erover en wanneer ze het zou willen enz. Een gesprek erover hebben. Ik zou dat de pretigste manier vinden.

Dan hebbik verder nog vraagje, hoe ver zijn jullie al gegaan naast echt HET.. En hoe is dat dan gegaan? Gewoon gebeurd of heb je dat ook gevraagd? Als jullie eigenlijk nog weing hebben gedaan zou ik daar eerst maar eens mee beginnen. Ze is 14 en das op zich niet TE jong, maar wel jong nog.. Daarom lijkt het me ook het beste er over te praten, zonder haar het idee te geven dat er druk achter ligt.. Ik neem aan dat als ze het nog niet wil je niet minder om haar geeft ofzow, laat haar dat ook duidelijk weten, dat het volledig haar keuze is..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:02
Zarya
Zarya is offline
Gewoon proberen verder te gaan, en dan op haar reacties letten.Is heel belangrijk, als je het id krijgt dat ze het niet wil vooral niet door gaan.Maar je kan idd ook gewoon rustig vragen, niet drect: 'ik wil met je naar bed' maar gewoon wat vraagjes in die richting..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:07
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Tsjah..

Ik zou er eerlijk gezegd gewoon eens over beginnen, hoe zij erover denkt. Niet speciaal het vragen, maar gewoon naar haar mening vragen erover en wanneer ze het zou willen enz. Een gesprek erover hebben. Ik zou dat de pretigste manier vinden.

Dan hebbik verder nog vraagje, hoe ver zijn jullie al gegaan naast echt HET.. En hoe is dat dan gegaan? Gewoon gebeurd of heb je dat ook gevraagd? Als jullie eigenlijk nog weing hebben gedaan zou ik daar eerst maar eens mee beginnen. Ze is 14 en das op zich niet TE jong, maar wel jong nog.. Daarom lijkt het me ook het beste er over te praten, zonder haar het idee te geven dat er druk achter ligt.. Ik neem aan dat als ze het nog niet wil je niet minder om haar geeft ofzow, laat haar dat ook duidelijk weten, dat het volledig haar keuze is..
Opt moment doen we al vrijwel alles wat je kan doen buiten sex en andere spelletjes . We hebben elkaars geslachtdelen wel nog niet gezien. Borsten, wel. Ging eigenlijk vanzelf na een tijdje. We hebben elkaar al volledig gezien in "lingerie", zij ook zonder bh. Is dit voldoende ?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:14
Verwijderd
Nou ja.. ik bedoel zeg maar van heeft ze jou afgetrokken, jij haar gevingerd, beffen, pijpen (als je dat wil natuurlijk). Es samen douchen ofzow..

En dan zeg ik dat niet omdat ik vind dat je dat eerst gedaan moet hebben voor je echt sex gaat hebben met iemand, dat is aan jezelf. Ik zeg het meer omdat het heel leuk is al die dingen langzaam te ontdekken van elkaar. ik was 15 toen ik ben ontmaagd en heb er nu spijt van dak zo snel was. Ik had liever nog een tijd lang gexeperimenteerd met al die andere dingen omdat er nog zoveel is behalve echt HET.

Dat jullie elkaar nog niet helemaal naakt gezien hebben, tsjah.. ms toch es eerst doen enzow. Ik denk dat echt sex dan nu toch wel een grote stap is voor haar misschien, dr zit nog wel veel tussen. Ms kun je die stappen eerst zetten, een keer dr helemaal uitkleden, wel dan opletten dat ze dat wil, ze laat het denk ik wel merken als ze het niet wil. Nou, aai dan es dr hele lichaam eerst, kus dr een beetje overal, likken enz. Zo kun je dan met kleine stapjes ook ontdekken hoever ze wil gaan..

Mijn boodschap is meer van doe het alsjeblieft niet te snel, dr is zoveel leuks dat ik eigenlijk zelfs nog lekkerder vind dan de sex zelf dat je kunt doen.. ontdek elkaars lichaam eerst. Praat er ook over, dat scheelt echt veel.. Voor mij iig wel.. Dat haalt ook de spanning wat weg als je die stappen dan zet en alles..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:18
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou ja.. ik bedoel zeg maar van heeft ze jou afgetrokken, jij haar gevingerd, beffen, pijpen (als je dat wil natuurlijk). Es samen douchen ofzow..

En dan zeg ik dat niet omdat ik vind dat je dat eerst gedaan moet hebben voor je echt sex gaat hebben met iemand, dat is aan jezelf. Ik zeg het meer omdat het heel leuk is al die dingen langzaam te ontdekken van elkaar. ik was 15 toen ik ben ontmaagd en heb er nu spijt van dak zo snel was. Ik had liever nog een tijd lang gexeperimenteerd met al die andere dingen omdat er nog zoveel is behalve echt HET.

Dat jullie elkaar nog niet helemaal naakt gezien hebben, tsjah.. ms toch es eerst doen enzow. Ik denk dat echt sex dan nu toch wel een grote stap is voor haar misschien, dr zit nog wel veel tussen. Ms kun je die stappen eerst zetten, een keer dr helemaal uitkleden, wel dan opletten dat ze dat wil, ze laat het denk ik wel merken als ze het niet wil. Nou, aai dan es dr hele lichaam eerst, kus dr een beetje overal, likken enz. Zo kun je dan met kleine stapjes ook ontdekken hoever ze wil gaan..

Mijn boodschap is meer van doe het alsjeblieft niet te snel, dr is zoveel leuks dat ik eigenlijk zelfs nog lekkerder vind dan de sex zelf dat je kunt doen.. ontdek elkaars lichaam eerst. Praat er ook over, dat scheelt echt veel.. Voor mij iig wel.. Dat haalt ook de spanning wat weg als je die stappen dan zet en alles..
bedankt voor die toffe comentaar , is echt zinnig. Maar uitkleden , .. haar broekje gewoon naar beneden trekken ? Heb dar ook wa schrik voor.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:28
Verwijderd
Ja.. dast begrijp ik wel jah..

Hmz.. je zou ook gewoon voozichtig met je hand daarheen kunnen gaan en dan onder dr broekje, heel langzaam zodat ze je evt. kan tegenhouden en dan dus op die manier heel langzaam hem zo'n beetje uittrekken zeg maar..

maar als je dit toch ook eng vind lijkt me daarin dan ook het beste erover te praten. vraag haar eens of je haar een keertje helemaal naakt mag zien, of of ze zin heeft een keer samen te douchen. Of.. gewoon of ze al verder wil gaan dan nu. Op die manier kun je het hele onderwerp een beetje aansnijden, en zo haar rustig naar haar mening vragen. Je kan er dan ook bij zeggen dat jij wel wat verder wilt gaan maar alleen als zij het echt wil en er dus daarom over begint...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:51
Kupu
Kupu is offline
Tja je hebt 1.6 jaar, dus ehhh dan is sowieso de basis voor meer er wel.

En 't is ook al wel gezegd, op haar reactie letten, en er met haar over praten. Maar hebben jullie het er nog nooit over gehad verder? Over verdergaan? Zo ja, waar kwam het ongeveer opneer?
Oud 21-04-2002, 19:15
Verwijderd
Ik heb zo het gevoel dat, als je allebei meer wilt, je vanzelf wel verder gaat... En als dat niet gebeurd, een van twee of allebei er nog niet klaar voor is.

Ik zou wachten, maar je kunt er als nog wel over beginnen en vragen wat ze wil...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:10
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja.. dast begrijp ik wel jah..

Hmz.. je zou ook gewoon voozichtig met je hand daarheen kunnen gaan en dan onder dr broekje, heel langzaam zodat ze je evt. kan tegenhouden en dan dus op die manier heel langzaam hem zo'n beetje uittrekken zeg maar..

maar als je dit toch ook eng vind lijkt me daarin dan ook het beste erover te praten. vraag haar eens of je haar een keertje helemaal naakt mag zien, of of ze zin heeft een keer samen te douchen. Of.. gewoon of ze al verder wil gaan dan nu. Op die manier kun je het hele onderwerp een beetje aansnijden, en zo haar rustig naar haar mening vragen. Je kan er dan ook bij zeggen dat jij wel wat verder wilt gaan maar alleen als zij het echt wil en er dus daarom over begint...
heb vanavond geprobeerd. Ben met m'n hand via haar broekspijp (brede broek) tot helemaal vanboven(aan broekje) gekropen, onder haar onderbroekje en heb haar gestreeld, k'durfde wel nie meer naar het midden , naar haar vagina te strelen.Ze vond het precies wel plezant
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:11
katten
katten is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Tja je hebt 1.6 jaar, dus ehhh dan is sowieso de basis voor meer er wel.

En 't is ook al wel gezegd, op haar reactie letten, en er met haar over praten. Maar hebben jullie het er nog nooit over gehad verder? Over verdergaan? Zo ja, waar kwam het ongeveer opneer?
euh , heb het al eens geprobeerd , maar veel te vroeg, dat besef ik nu. IS bijna jaar geleden dus ...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
katten schreef:

heb vanavond geprobeerd. Ben met m'n hand via haar broekspijp (brede broek) tot helemaal vanboven(aan broekje) gekropen, onder haar onderbroekje en heb haar gestreeld, k'durfde wel nie meer naar het midden , naar haar vagina te strelen.Ze vond het precies wel plezant
Hey, wat leuk!! Nouw.. zo kun je dan dus gwoon stapje voor stapje verder gaan en steeds kijken wat haar reactie is.. ga dan nu niet weer te snel.. maar rustig.. wie weet gaat het dan zoiezo uiteindelijk vanzelf omdat zij ms ook wat meer durft te proberen want wie weet zit zij wel met precies dezelfde dingen als jij..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:18
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Hey, wat leuk!! Nouw.. zo kun je dan dus gwoon stapje voor stapje verder gaan en steeds kijken wat haar reactie is.. ga dan nu niet weer te snel.. maar rustig.. wie weet gaat het dan zoiezo uiteindelijk vanzelf omdat zij ms ook wat meer durft te proberen want wie weet zit zij wel met precies dezelfde dingen als jij..
misschien wel, ze durft zo wel net onder mijn onderbroek een half cm te gaan ofzo , ze raakt m'n penis wel niet. Ook bang ms ?
Denk je echt dat we op de goede weg zijn zo ? Bedankt. Ik hou jullie op de hoogte , want kan ook alle hulp gebruiken
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:22
Verwijderd
Ik denk wel dat jullie op de goede weg zijn, zo in stapjes.. Idd is zij ms ook bang, daarom ben ik altijd voor praten.. maar kben zoiezo wel een praterig persoon duss..

Naja.. veel plezier iig!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:54
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
katten schreef:
Hey allemaal,
ik ben 16 en heb een lief van 14(we verkeren al 1.6jaar). Ik wil eigenlijk sex met haar nu. Ik ben bang om het haar te vragen . Ik weet dat het misschien voor jullie raar kan lijken , maar ik heb het gevoel dat ik het nog nie mag vragen aan haar. Wat moet ik nu doen , 1. haar overtuigen 2. vragen 3. niks doen en alles op z'n beloop laten(wachten dus op haar eerste actie). Graag ook wat uitleg over je keuze. IS echt belangrijk , bedankt.
Ik neem aan dat je in een GOEIE relatie erover praat? en KAN praten? Ik zou er gewoon eens over beginnen..
Oud 22-04-2002, 19:49
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik denk wel dat jullie op de goede weg zijn, zo in stapjes.. Idd is zij ms ook bang, daarom ben ik altijd voor praten.. maar kben zoiezo wel een praterig persoon duss..

Naja.. veel plezier iig!!
ik heb het even geprobeerd om haar onrechtstreeks te vragen of ik haar naakt mag zien. iK Heb gezegd dat ik full monty voor haar zal strippen woensdag. Ik heb gezegd , stripte gij dan ook voor mij. Ze zij , ja , maar waarschijnlijk tot aant broekske. Ze keek me bang aan, maar zag mijn striptease wel zitten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:58
Verwijderd
Nou.. dan lijkt me daarin iets duidelijk van hoever ze wil.. ms nadat jij bent geweest zij toch durft.. het kan ook zijn dat ze onzeker is over iets van zichzelf 'daar' u never know.. maar geef haar de tijd, dan komt het ws vanzelf wel..

echt lol dit te volgen zeg.. keep us posted!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:12
katten
katten is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou.. dan lijkt me daarin iets duidelijk van hoever ze wil.. ms nadat jij bent geweest zij toch durft.. het kan ook zijn dat ze onzeker is over iets van zichzelf 'daar' u never know.. maar geef haar de tijd, dan komt het ws vanzelf wel..

echt lol dit te volgen zeg.. keep us posted!
vandaag had ze zo'n sexy onderbroekje aan , maar een smallere broek waardoor ik niet via de broekspijpen naar boven kon. Ze heeft me gezegd dat ik haar morgen mag zien met enkel onderbroekje aan. Ik hoop dat het lukt. zou ik dan als ze zo is uitgekleed haar broekje uittrekken of niet ? Is het TE ristkant. Ik heb in ieder geval wel door dat ze nog geen sex wil , maar ze is wel bereid om andere dingen te proberen en ik denk dat ze na een tijd misschien wel naakt zal zijn. Even goede raad ?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:31
GUESS what?!
GUESS what?! is offline
Mijn lijkt het niets...maar als jij dat ziet zitten zou ik het haar gewoon vragen. Als je moet gaan wachten op haar move kan het misschien nog wel heel lang gaan duren. Nee heb je ja kan je krijgen....

SUCCES!
Oud 24-04-2002, 09:50
Verwijderd
je moet het niet gaan forceren, het moet vanzelf gaan..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:03
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
je moet het niet gaan forceren, het moet vanzelf gaan..
eens...
ze is niet voor niets bang.. en ze begint er niet voor niets niet mee..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:14
katten
katten is offline
Citaat:
GUESS what?! schreef:
Mijn lijkt het niets...maar als jij dat ziet zitten zou ik het haar gewoon vragen. Als je moet gaan wachten op haar move kan het misschien nog wel heel lang gaan duren. Nee heb je ja kan je krijgen....

SUCCES!
heb je goeie raad opgevolgd en heb het grvraagd in een brief. Antwoord hebbik deze namiddag.Thanx
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
katten schreef:

vandaag had ze zo'n sexy onderbroekje aan , maar een smallere broek waardoor ik niet via de broekspijpen naar boven kon. Ze heeft me gezegd dat ik haar morgen mag zien met enkel onderbroekje aan. Ik hoop dat het lukt. zou ik dan als ze zo is uitgekleed haar broekje uittrekken of niet ? Is het TE ristkant. Ik heb in ieder geval wel door dat ze nog geen sex wil , maar ze is wel bereid om andere dingen te proberen en ik denk dat ze na een tijd misschien wel naakt zal zijn. Even goede raad ?
Ik zou het niet naar beneden trekken, zou gewoon af gaan op wat zij zegt. De eerst stappen zijn gedaan toch? Vragen kan natuurlijk nooit kwaad, maar idd niet gaan forceren.. Dat soort dingen gaan vanzelf.. Ik zou het bijv. ook heel raar vinden als iemand naar me zit te kijken en ik me dan helemaal ga staan uitkleden, moet denk ik meer vanzelf in the moment gaan.. Beetje humor kan ut ijs ook breken.. maar dan meer zelfspot, niet over haar.. Nouw jah, eerst maar es zien wat ze terug zegt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:17
Verwijderd
je kan het dr toch gewoon vragen hoe ze erover denkt? hoef je toch nie meteen duidelijk te maken dat jij het wel wil maar gewoon. Je hebt t er toch wel over lijkt me??
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:29
GUESS what?!
GUESS what?! is offline
Citaat:
katten schreef:

heb je goeie raad opgevolgd en heb het grvraagd in een brief. Antwoord hebbik deze namiddag.Thanx
Oke dan!! Ik ben benieuwd wat eruit komt...ik zal voor je duimen
Oud 24-04-2002, 19:44
katten
katten is offline
Citaat:
GUESS what?! schreef:

Oke dan!! Ik ben benieuwd wat eruit komt...ik zal voor je duimen
Hey ,
dankzij deze brief hebben we urenlang gesproken. Ik heb blij dat ik het gevraagd heb , maar langs de andere kant heb ik ook spijt.Ze heeft er wel goed op gereageerd. Ze wil nog niet volledig naakt voor me zijn. Allé , ik bedoel , ze wil het wel voor me doen , maar vind dat ze er nog niet klaar voor is. Ze zei dat het haar speet dat ze me niet kon geven waar ik naar verlang , in de eerste plaats , elkaars lichaam leren ontdekken. Waarop ik antwoorde dat ze haar daar niet voor moet spijten. "Ik heb respect en begrip voor je beslissing en ben blij dat we hier zo volwassen over kunnen praten met elkaar." Ik heb gezegd dat je voor zulke zaken steeds met twee moet zijn en dat de enige waarmee ik m'n lichaam wil en zal delen zij is. We waren allebei bang , mar hebben het op een volwassen manier opgelost dankzij jullie hulp . Het is dus nog even wachten voor me , maar ze vertelde me dat ze wel vanzelf naar me toe zal komen om te beginnen met de eerste stap(naakt.). Vind ik tof van haar. Ze heeft wel nog schrik voor over 2 jaar. Ze zei : " wat als jij je over twee jaar niet meer kan inhouden en wat als ik je het dan ook nog niet kan geven ?" Waarop ik antwoorde : " enkel jij bent voor mij het meisje van m'n dromen waarmee ik alles delen zal. Het komt dus neer op een nee , maar ik denk toch dat we een fijne toekomst tegemoetgaan. Bedankt manne/meiden voor alles.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:49
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
katten schreef:
het enigste wat ik kan zeggen, dat heb je goed gedaan....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:54
katten
katten is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

dank u vriendelijk
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:45
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

Oud 25-04-2002, 20:01
katten
katten is offline
Citaat:
katten schreef:
.
Hey ,
ik heb denk ik een nieuw probleem. Mijn lief is er zo van gedaan dat ze me niet kan geven wat ik vraag en wil twijfelt of ze het nu zou doen of niet , waarom ik antwoord wat ik de laatste keer geantwoord heb. Alleen als we het allebei willen. Ik denk dat ze het langs de ene kant wel wil , maar bang is. Langs de andere kant wil ze dan niet. Ik hoop dat je me begrijp en dat je begrijpt wat het probleem is. Hoe kan ik haar best duidelijk maken , echt duidelijk , dat je voor zoiets allebei klaar moet zijn en dat ik haar nooit ga verlaten ? Want daar heeft ze dus ook schrik voor. Kan iemand me nog eens helpen ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
katten schreef:

Hey ,
ik heb denk ik een nieuw probleem. Mijn lief is er zo van gedaan dat ze me niet kan geven wat ik vraag en wil twijfelt of ze het nu zou doen of niet , waarom ik antwoord wat ik de laatste keer geantwoord heb. Alleen als we het allebei willen. Ik denk dat ze het langs de ene kant wel wil , maar bang is. Langs de andere kant wil ze dan niet. Ik hoop dat je me begrijp en dat je begrijpt wat het probleem is. Hoe kan ik haar best duidelijk maken , echt duidelijk , dat je voor zoiets allebei klaar moet zijn en dat ik haar nooit ga verlaten ? Want daar heeft ze dus ook schrik voor. Kan iemand me nog eens helpen ?
Gewoon datzelfde zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
katten schreef:

Hey ,
Hmz, is lastig.. je kan het haar alleen maar zo veel mogelijk laten weten denk ik.. het elke keer weer zeggen en duidelijk maken. En zeggen dat jij het alleen wil als zij het wil, en anders niet omdat je absoluut niet wil dat zij dr spijt van krijgt. Jullie hebben toch nog alle tijd aangezien jij dr echt niet gaat verlaten, dat het geen haast heeft etc etc etc. Zoveel mogelijk blijven herhalen en haar laten merken dat je dr niet kwijt wil, meer kun je denk ik niej doen..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten