Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 20:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
Gisteren besefte ik weer dat we in een ZIEKE wereld leven...

We hadden faces of death gehuurd.. om geconfronteerd te worden met de realiteit.. Ik had hem al eens gezien een ander deel... toen was ik zeer geshokt..

Als je die beelden ziet ben je echt teleurgesteld in de mens.. die is ZO ZIEK...

een klein puppy hondje.. wordt even gepakt.. en op een snijplank gelegt ( gewoon in een huiskeuken) en gewoon LEVEND opengesneden en in de pan gegooid..

Of een sekte.. die overal mensen delen heeft liggen.. in de hoek een hand.. in de gootsteen een hooft
enz...

en dan heeft iedereen over het MOOIE leven.. not duz... alsje eens rond kijkt.. mensen ZIJN zeer ziek..

Oud 21-04-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
om geconfronteerd te worden met de realiteit..
..

Citaat:
toen was ik zeer geshokt..
Je wou het zelf.

En nee, het is op de wereld zeker niet overal mooi.. maar zolang je braaf in je eigen kleine en veilige wereldje blijft zitten, voel je jezelf misschien niet zo lamlendig..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:18
*InANna*
*InANna* is offline
Ben ik het helemaal mee eens, ik hoop dat de mens nog een beetje te redden valt, want als je de kranten soms leest dan is dat ook ziek, wat er gebeurd, soms kan ik daaar gewoon niet bij..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:29
Zarya
Zarya is offline
Het is idd ziek, maar zolang je zelf er nx mee te maken hebt vind ik niet dat je je er zorgen om hoeft te maken. Er zijn mensen die andere levende wezens open snijden en alle bloederige ingewanden lekker in hun bed leggen ofzow.Of figuren die baden in bloed. Maar die mensen zullen er altijd blijven en je kan er nx aan doen, hoe hard je ook probeert.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:53
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik vind het zielig voor die puppy, net als bij zeehondjes, die worden gewoon doodgeknuppeld, en sommige worden gewoon levend gevild! Echt dierenmishandeling, voor de verder rest heb ik ooit een deel gezien met een vent die ging Bungie Jumpen, maar toen hadden ze een rekenfout gemaakt of zoiets en hij sloeg te pletter. Sommige mensen kunnen er gewoon niet zo goed tegen om lichaamsdelen zien rond te vliegen.

De echte domme mensen zijn die nieuwsgierig zijn, ze weten dat ze er niet tegen kunnen, maar toch moeten ze het zien. Kijk gewoon niet als je het niet leuk vind.
Oud 21-04-2002, 20:59
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
We hadden faces of death gehuurd.. om geconfronteerd te worden met de realiteit..
Als of alles in FoD echt is.

-Desecrator
Oud 22-04-2002, 06:21
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik vind het zielig voor die puppy, net als bij zeehondjes, die worden gewoon doodgeknuppeld, en sommige worden gewoon levend gevild! Echt dierenmishandeling, voor de verder rest heb ik ooit een deel gezien met een vent die ging Bungie Jumpen, maar toen hadden ze een rekenfout gemaakt of zoiets en hij sloeg te pletter. Sommige mensen kunnen er gewoon niet zo goed tegen om lichaamsdelen zien rond te vliegen.

De echte domme mensen zijn die nieuwsgierig zijn, ze weten dat ze er niet tegen kunnen, maar toch moeten ze het zien. Kijk gewoon niet als je het niet leuk vind.

Ik neem aan dat niemand het een LEUKE film vind.. maar tis wel eens goed om eens te kijken vind ik DAAROM keek ik die film...
Oud 22-04-2002, 08:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
We hadden faces of death gehuurd.. om geconfronteerd te worden met de realiteit..
Waarom ign. Faces of Death huren, om geconfronteerd te worden met de realiteit?

Dan moet je snuf movies downloaden vanaf internet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Dan moet je snuf movies downloaden vanaf internet.
Dat is strafbaar. Vaak host de geheime dienst zelf zulke sites om te zien welke viezerikken die dingen downloaden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is strafbaar. Vaak host de geheime dienst zelf zulke sites om te zien welke viezerikken die dingen downloaden.
Lang leve KAZAA/MORPHEUS/GNUTELLA/WINMX

Zoek naar SNUF en je hebt geheid resultaten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Lang leve KAZAA/MORPHEUS/GNUTELLA/WINMX

Zoek naar SNUF en je hebt geheid resultaten.

Iedereen kan zijn computer daarop aansluiten, net zo goed als een site hosten. Ook daar ben je niet veilig en al helemaal niet bij Kazaa (want die monitoren alles)..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 11:02
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
ievy schreef:
Het is idd ziek, maar zolang je zelf er nx mee te maken hebt vind ik niet dat je je er zorgen om hoeft te maken.
Ik vindt dat een beetje een foute instelling.
"Oh ik heb er verder toch niks mee te maken,dus het is niet erg"
Als iedereen zo denkt gebeurd er natuurlijk nooit wat.
Net als dat er iemand voor je neus in elkaar geramd word en jij zegt "oh ik heb er niks mee te maken dus laat 'm maar"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 13:04
lady_x
lady_x is offline
Die film is sterk overdreven maar het is een weerspiegeling van onze maatschappij, hoe ongevoelig en ziek de mens is. En met 'de' mens bedoel ik iedereen, onze maatschappij is een gevoelloze consumptie maatschappij...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:15
de doornvogel
de doornvogel is offline
je zegt dat je de film wilt zien om geconfronteerd te worden met de realiteit. Maar als je de realiteit op zo'n video band zoekt, wat is dan de wereld om je heen? fictie?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:40
Sciza
Sciza is offline
Tuurlijk is de wereld niet even mooi overal, maar waarom huur je in godsnaam zo'n video als je al weet wat er op staat? zoiets kijk je toch gewoon niet?
Oud 23-04-2002, 21:06
girlspider
girlspider is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Tuurlijk is de wereld niet even mooi overal, maar waarom huur je in godsnaam zo'n video als je al weet wat er op staat? zoiets kijk je toch gewoon niet?
ik denk dat niemand zoiets 'graag ziet'. Dan ben je zelf gewoon ziek, want dat is geen film meer, dat is gewoon allemaal echt. en idd, het confronteert je met de realiteit, de wereld is idd ziek...
Oud 24-04-2002, 16:43
Roosa
Roosa is offline
Ik zag laatst bij een programma dat in bepaalde gedeelte van azie honden leven worden vermoord, omdat wij daar bondjassen van willen.
Het hondenhaar zat zelfs in kleding van didi.
Die honden leden een vreselijk leven in een klein hokje, werden dan als ze groot genoeg waren aan twee poten opgehangen en dan werd te buik opengesneden, terwijl ze nog leefde!
Nou ja ik wist eigenlijk niet wat ik er van moest denken, en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen, maar ik snap het gewoon niet..
Maar ik snap eigenlijk ook niet dat ik nog vlees eet, ik vind opzich vlees eten niet raar, maar de manier waarop de mens het doet is eigenlijk ziek.
Ik snap ook niet hoe mensen kunnen denken dat ze een superieur ras zijn, of dat ouders tegen hun kinderen zeggen ' er kan er altijd maar 1 winnen'
dat vind ik een rare uitspraak.. maar ja goed.. ja ik vind de wereld ziek eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 17:58
bambykill
bambykill is offline
Het trieste er aan is dat iedereen, de mens het in zich heeft om zo te leven en dit soort dingen te doen. Iedereen werkt immers ook al mee aan de verkloting van de wereld.

Wat jij zag van dat hondje. bijna iedereen eet vlees, maar die mensen willen niet zien hoe het geslacht wordt, dat vind ik nog veel hypokrieter. En dat mensen elkaar slachten. tja.
Oud 27-04-2002, 20:41
kipfilet
kipfilet is offline
Oud 28-04-2002, 12:20
Verwijderd
gelukkig zijn er ook nog mensen die inzien dat de wereld dood en dood ziek is.
langzamerhand begin ik een grotere afschuw te krijgen tegen de mens (en ja ook tegen mezelf).
ik haat het gewoon om een mens te zijn!
ik weet niet goed wat ik er tegen kan doen. ben lid van greenpeace ed. maar ik wil ZELF iets doen. iemand misschien ideeen?
knuf
mir
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:16
kipfilet
kipfilet is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
gelukkig zijn er ook nog mensen die inzien dat de wereld dood en dood ziek is.
langzamerhand begin ik een grotere afschuw te krijgen tegen de mens (en ja ook tegen mezelf).
ik haat het gewoon om een mens te zijn!
ik weet niet goed wat ik er tegen kan doen. ben lid van greenpeace ed. maar ik wil ZELF iets doen. iemand misschien ideeen?
knuf
mir
We zijn ons er samen van bewust. En zoals ook al eerder gezegd werd: Mensen zoals Mike J. (meisje van Nulde) en cohorten zul je altijd in een samenleving houden. Maar we kunnen ons wel inzetten tegen dierenleed, bijvoorbeeld door proefdiervrij spul te kopen, bont te boycotten en biologisch (of geen) vlees te consumeren. Verder denk ik dat het individualisme er een oorzaak van is dat er zoveel zieke dingen gebeuren. We letten veel minder op elkaar, het is alleen maar ik-ik-ik. Als we ons daar nu maar met z'n allen van bewust zijn... En verder...
Je kunt er weinig aan doen dat je een mens bent, vind het wel goed van je dat je lid bent van Greenpeace. Misschien wordt het in de toekomst nog wel eens mogelijk om jezelf te laten ombouwen in een dier , wie weet...
Oud 28-04-2002, 19:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ielh, wat is dat voor een film? niet echt smaakvol zou ik zeggen...

de wereld van tegenwoordig...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ielh, wat is dat voor een film? niet echt smaakvol zou ik zeggen...

de wereld van tegenwoordig...

faces of death.. je hebt er meerdere delen van.. neej zeker niet smaakvol..maar wel eens goed ( voor mij dan) om er naar te kijken
Oud 03-05-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
We zijn ons er samen van bewust. En zoals ook al eerder gezegd werd: Mensen zoals Mike J. (meisje van Nulde) en cohorten zul je altijd in een samenleving houden. Maar we kunnen ons wel inzetten tegen dierenleed, bijvoorbeeld door proefdiervrij spul te kopen, bont te boycotten en biologisch (of geen) vlees te consumeren. Verder denk ik dat het individualisme er een oorzaak van is dat er zoveel zieke dingen gebeuren. We letten veel minder op elkaar, het is alleen maar ik-ik-ik. Als we ons daar nu maar met z'n allen van bewust zijn... En verder...
ja idd kan dat individualisme wel een oorzaak zijn. Ik denk ook dat het kapitalisme een oorzaak is. alles moet goedkoper, anders ben je geen concurrent, en daar worden oa dieren de dupe van.
mja, wat de oorzaak ook is.... er moet nog veel veranderen voordat de wereld echt goed in elkaar zit... heel veel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:49
BlackMystery
BlackMystery is offline
hehe
die goeie oude faces of death
heb ze ook allemaal gezien
maar ik heb niet zo ver moete zoeken voor ik wist dat de wereld verziekt is
weet je
iemand van in je klas
zal waarschijnlijk al eens in haar of zijn polsen gesneden hebben
bijna iedreen van je klas zal wel eens aan zelfmoord hebben gedacht
we leven nu eenmaal in een verziekte maatschappij
waarin we mensen kweken zoals de jongen in Duitsland (Wie het nieuws niet volgt, Robert schoot geloof ik 14 leerkrachten en 2 leerlingen en een politieman neer en pleegde zelfmoord)
en dat is niet zijn schuld
we zijn verzwakt door onze inteligentie, slecht en ondoordenkend geworden
wij zijn nu eenmaal de apocalyps in deze wereld
niet 1 of andere 4 ruiters
het zijn gewoon wij die de wereld al dit leed aandoen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten