![]() |
|
Oke... ik doe een soort van ander bioritme.. met ietwat minder slaap dan normaal...
en soms mis ik deelslaapjes, omdat ik dan moet werken. Dat Schiet Natuurlijk Niet Op. Het probleem ise dan niet dat ik erg moe ben, maar dat ik dan absoluut niet wakker wordt. Ik zette mijn computerwekker vannacht er het hoogste volume, dat 'ie me met muziek wel uit mijn bed zou donderen. Nou, mooi niet! Ik heb mezelf omgedraaid, mijn hoofd onder het kussen gelegd en doorgeslapen. Ik had ook nog een andere wekker gezet, maar die ligt hier in drie stukken. Hij's een beetje kapot gegooid. Nu vraag ik mezelf redelijk af... heeft iemand een manier om snel, goed en effectief wakker te worden?
|
Je hebt nu al wel genoeg tips gehad, maar ik zeg nog maar ff wat ik altijd doe.
Ik plan een half uur (ongeveer) om wakker te worden. Dus als de wekker gaat heb in principe nog een half uur om in bed te liggen en toch op tijd op school te komen. M'n wekker is een radio wekker en die zet ik pas uit als ik ook echt uit bed ben gestapt (ik vind het ook wel leuk om in bed gewoon te blijven luisteren ookal ben ik al wakker). En als ik écht geen zin heb om uit m'n bed te komen dat zet ik de radio ietsje harder en doe m'n nachtlampje aan, want dan weet ik zeker dat ik niet meer in slaap val. Dat werkt bij mij best heel goed, als ik echt de wekker uit doe en doorslaap dan heb ik altijd nog een moeder die me uit bed schreeuwt ![]()
||
Citaat:
maar goed, dat is nu denk ik niet zo aan de orde: anders moet je die andere topic maar ff opzoeken.
|
Verwijderd
|
Je hebt een soort lichtwekker; de lamp daarvan gaat dan steeds iets feller branden, tot op het moment dat je wakker moet worden, dan brandt hij op z'n felst en gaat hij erbij piepen. Zo wordt je lichaam beter wakker.
Misschien een ideetje? Ze zijn we heel erg duur hoor... |
![]() |
|
zon tijds schakelaar. gaat je wekker af (of 2 of 3) en je radio heel hard en je lamp gaat aan n dat alles tegelijk
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat je lichaam moet wennen aan een ander slaapritme, aangezien het voor je lichaam niet normaal is. Om wakker te worden kun je wel iets nemen waarvoor je je bed wel uit moet(wat Leonoor ook al zei).
|
Gewoon hard zijn voor jezelf
![]() Ik heb een bloedhekel aan harde muziek 's ochtends, dus stel altijd mijn stereo (zorg anders dat er gewoon muziek aan gaat die je HAAT) in met het volume lekker hard om de tijd dat ik op moet. Afstandsbediening leg ik ergens neer waar ik vanuit mijn bed nooit bij kan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeite met wakker worden ! MrCingi | 49 | 04-12-2010 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort stukje] Van droom tot wakker worden Een Tweeling | 1 | 02-06-2004 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Wakker worden zonder jou Starley | 3 | 01-12-2002 18:11 | |
De Kantine |
probleem met wakker worden Maurice | 28 | 06-09-2002 01:55 | |
ARTistiek |
Wakker worden. Verwijderd | 1 | 12-05-2002 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Nooit meer wakker worden... Secreet | 8 | 29-10-2001 21:17 |