Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou het spel dan ook maar niet spelen als je die woorden als neit begrijpt ![]() En idd was ik maar zo goed als in Tony Hawk met skateboarden *zucht* ![]()
|
Tonu Hawk is echt gewoon de beste sk8game ever,
ik zou graag THUG hebben want je kan je eigen foto opsturen, die krijg je dat terug en dan kan je die voor je skater gebruiken zodat je echt met jezelf kan skaten. Dat maakt het heeeeel vet, en ook dat je kan klimmen enzo. Ik heb tot nu toe THPS 1,2,3 en 4 gespeeld, THUG nog niet. Ik skate zelf ook, helaas niet zo goed als Tony Hawk ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu gewoon een Tony Hawk Skateboarding aan het spelen geen idee welk deel heb ik niet zo veel verstand van
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor de PC moet ie nog uitkomen geloof ik.. Check anders ff bij je lokale gameshop En met die face-mapping van je eigen gezicht, is alleen bij PS2 een optie (denk persoonlijk bij de PC ook, maja dat boeit me niet zoveel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond THUG nogal tegenvallen. Ik had hem in 2 middagjes uitgespeeld. De opdrachten waren TE simpel en eentonig. Het lopen en rijden... Tjah... Het is leuk, maar het werkt nog niet echt goed. Ik bedoel... Loop eens voor de grap XD Maar verder is het zeker een tof spel!
||
Citaat:
![]() Zitten ook opdrachten bij waarbij je dus flatland moet gaan doen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
THUG nog nooit gespeeld, maar ik verwacht niet dat het mij zal boeien, ik ben niet echt een gamer, meer een boarder, en alleen thps2 wist de realiteit (sim-mode
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zag vandaag bij Left een video (geloof een 411) waar een heel groepje ME'ers ff die skaters daar kwam wegkicken beetje kansloos
||
Citaat:
dat zou ik ook hebben gehad als die laatste opdr met eric me niet een hele dag kost (en ik heb m nog steeds niet) krijg nummer 16 niet te pakken, ik spring van de brug en dan kom ik of niet op een high wire of ik kom op de verkeerde en ga dan richting playground teringzooi, dit vind ik dus gewoon niet-leuk-moeilijk meer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maja ik heb m wel gehaald maar die nummer 16 kan ik nog steeds niet pakken zoals t moet, ik ga maar gewoon aan de kabel hangen en dan eraf springen, dan pakt ie m ook en dan gewoon verder |
![]() |
||
Citaat:
Winter Sessions ofzo met Love Story..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
Games |
T.h.u.g. Salvador | 2 | 20-10-2004 17:22 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |