Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.garyjules.com/ ![]() en zoek zelf maar verder |
![]() |
|
excusez-moi, ik dacht dat de meeste hem wel kenden, en ik was ook het meest benieuwd naar de mening van mensen die donnie darko gezien hebben eigenlijk. en verder weeet ik eigenlijk ook fuckin' weinig van die gast af, en het boeit me ook niet echt
ik heb de versie van tears for fears ook, en het zijn echt twee totaal verschillende nummers, qua stijl en sfeer. die van tears for fears is echt eighties en die van gary jules idd nogal down... ik kan me er stiekem toch ook wel in vinden dat ik het jammer vind dat hij het uitgebracht heeft, maar ja, wie zou het in zijn plaats niet doen? |
![]() |
||
Citaat:
het was een beetje in soort van alternatief nummer, bekend onder een kleine groep mensen. Maar ja, ik hoorde laatste die walgelijk verkrachtte b-mix van dat nummer. Dat slaat nergens op. Het hele nummer mist zo zijn effect, wa thet met de sfeer die het origineel had wel bereikte.
|
ik vind het een mooi nummer.
beter dan de originele tears for fears versie eigenlijk. hij heeft er echt een ander nummer van gemaakt, niet zomaar even nagezongen, ik had pas na een paar keer luisteren door dat het een cover was. die van de DD soundtrack bedoel ik dan, de remix ervan heb ik nog niet gehoord.
Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het gewoon een zeikliedje, en tears for fears is tof. kusje. en fuck dat elite underground geouwehoer ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar je had het tegen iedereen ja. en ik voelde me idd aangesproken. |
![]() |
|
Ze moeten stoppen met het draaien van dat nr op de radio voordat ik het niet meer leuk ga vinden.
ik hoor em nu gemiddeld 2 a 3 keer per dag als ik werk en ik kan er niet omheen en na een tijdje wordt ik dan helemaal verzadigd met dat nummer en dan duurt het weer een tijd voordat ik het weer kan gaan waarderen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
bladmuziek (mad world) Verwijderd | 6 | 29-05-2004 19:08 | |
Muziek |