Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
naja als je gister het jaaroverzicht hebt gezien dan weet je dat Owen en die andere goeie weggaan (dus krijgen we alleen nog van die mislukte Sanne Wallis-De Vries grappen) . Das echt jammer. Zowiezo vond ik 'deze week' leuker dan 'het grote doe iemand zo goed en leuk mogelijk na'.
het jaaroverzicht was ook niet echt spectaculair. ALs je het hele jaar had gekeken wist je precies welke filmpjes zouden komen. (daarom heet het vast een overzicht). Maar goed... komend seizoen gaat het veranderen, dus ik ben benieuwd. Weet iemand al wat dat wordt? |
![]() |
|
Ow damn die jan wolkers met zn kreeft in zn hand "ga maar het water in ga maar het water in"
ik lag helemaal kapot van het lachen ![]() ![]() het cabaret was weer meesterlijk vooral die dude met zn oliebol ![]() ![]()
|
Heel erg jammer dat Paul Groot en Owen Schumacher weggaan; die vond ik altijd het beste!!
Gisteren was het cabaret zoals altijd weer errug leuk en zoals altijd was Sander van Opzeeland als Edwin de Rooy van Zudewyn weer überfunny. Ik lag trouwens in een stuip toen zo geheel onverwacht Mike Boddé opkwam als Mohammed Said al-Sahaf!! ![]() De 'echte' al-Sahaf heb ik in verschillende jaaroverzichten nog voorbij zien komen. Ik heb me weer rondgelachen. Ik zou toch wel eens willen weten wat er van hem geworden is. |
![]() |
|
Ik vind kopspijkers een leuk en grappig programma, maar ik kijk er eigenlijk zelden naar. Meestal ben ik in het weekend andere dingen aan het doen.
Het jaaroverzicht heb ik dus ook niet gezien, wist niet eens dat het er was..
|
Verwijderd
|
Jerney Kaagman was idd goed nagedaan. De stem was vooral goed, en de suffe blik
![]() De fragmenten hadden een heel hoog 'oja, dat weet ik nog'-gehalte. Wat dat betreft waren er dus geen leuke verrassingen... Ik ben benieuwd naar de nieuwe formule. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |