Advertentie | |
|
![]() |
|
2de is zeer mooi zeer bewonderingswaardig dat je zoeits kan schrijven. het is nog niet echt af nee. het happy en dmoet nog komen.
![]() de 1ste vind ik heel mooi omdat hij zo in constrast staat tot de 2de. Zo simpel...zo mooi. zo ingewikeld zo pijnlijk ...en die cirkel.... nou ja ik vind het onderwerp en hetgeen dat je eruit kunt halen mooi. en de gedichten dus ook ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() @Dreamerfly: snap wat je bedoeld met simpel.. dat had ik zelf eerlijk gezegd ook een beetje toen ik het eenmaal opgeschreven had.. dit zat namelijk al een paar dagen in mijn hoofd.. zo opgeschreven vind ik het ergens een beetje 'kaal' overkomen, in mijn hoofd valt het samen met beelden en kleuren en een bepaalde manier van uitspreken waardoor het mijzelf meer zegt. maar das nogal moeilijk over te brengen, zo. (tijd dat ik leer met beeld en geluid te werken ![]() en ben toch wel benieuwd wat je er interessant aan vind.. geen reactie die ik er het zelf snel aan toe zou kennen, namelijk. dus als je een poging wilt doen het te verwoorden, graag ![]() /edit: kom er trouwens nu net pas achter dat ik in de eerste strofe van het tweede gedicht rijm heb zitten ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 14:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de zon schijnt en alles komt goed Zo. En niet anders! Ja, ik vind dat zeker wel wat hebben. Waarschijnlijk niet zodanig bedoeld, maar op mij komt het humoristisch en zelfs wat cynisch over. Ik vind juist deze sterk, eenvoud is de kracht.
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|