Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is misschien heel raar, maar ee verfilming van de kinderen van moeder aarde trilogie van Thea Beckman zou mij wel leuk lijken. Of de kroongetuige van Maarten 't Hart. Maar dan moeten ze wel een beetje fatsoenlijke mensen casten, dus geen Katja Schuurman of Georgina. Dan hou ik het toch liever bij de boeken.
||
Citaat:
onee. Ik denk "de Achtertrap". Ik weet niet van welke schrijver, maar ik vond het een geweldig boek toen ik klein was, doodeng ook.
||
Citaat:
![]() en in the catcher in the rye wordt veel gedacht door Holden ja... maar Kees de Jongen bestaat ook voornamelijk uit gedachtes...dus...wie weet...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder hou ik niet zo van verfilmingen... maar als het moet; 'Een hart van steen,' van Renate Dorrestein.. Maar dan moet het wel écht goed verfilmd worden... |
![]() |
|
De trilogie over Thule van Thea Beckman (Kinderen van moeder aarde sowiso
![]() alle boeken van Simone van der Vlugt (al zou ik dan de boeken minder mooi gaan ivnden omdat het niet meer in mn wereldje past..) Hmm, misschien moeten ze ze toch maar niet verfilmen...
||
Citaat:
![]() Alleen ik dacht dat ie al verfilmd werd. Volgens mij had ik dat op de achterkant van het boek gelezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal vast wel niet zo dope als 't boek zijn ![]() ik zou Gibson's "Neuromancer" wel 'ns verfilmd willen zien, ook al ben ik bang dat ie vet veel op "The Matrix" zal gaan lijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou graag Jack Ketchum's OFF SEASON en Jeff Long's THE DESCENT naar het witte doek zien komen. Momenteel probeert Stuart Gordon het groene licht te krijgen voor Ketchum's LADIES' NIGHT.
|
![]() |
|
|