Advertentie | |
|
![]() |
|
neenee, ik meen dit gewoon serieus, was een van mijn geniale ingevingen net voordat ik in slaap val
![]() maar stel je organiseerd een show en je hebt een gekopieerde cd op staan, maar die is niet van jezelf, die heb je gekregen... afijn, het is inderdaad niks om je ontzettend druk over te maken, aber soit ![]()
||
Citaat:
en dat allemaal in Nederland?
|
Volgens mij mag je ook gekopiëerde CDs draaien (veel cafés hebben ook gewoon een MP3 playlist o.i.d.). Zolang je maar $$$ ervoor betaalt aan Buma zou er niks aan de hand moeten zijn. Het ligt er een beetje aan voor wat voor evenement het is, hoeveel mensen er zijn enzo.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, een vriendje van mij die is DJ in neanderthalië. En toen speelde die een keer op een geleende mammoethuid een liedje die iemand anders had verzonnen. Ja dat was niet zo mooi, dus toen hebben ze hem gestenigd, gevierendeeld en daarna kreeg hij 23245 zonsondergangen cel, en z'n resten hebben ze een fiets van gemaakt. waarbij meteen het wiel werd uitgevonden, anders is het zo lastig fietsen....
Sommige mensen... ![]() Ps ook dit moet je met een korreltje zout nemen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Andersmans muziek in het openbaar vertonen is verboden zolang je er niet expliciet voor betaalt. Dat wordt inderdaad via BUMA/STEMRA geregeld. BREIN kan je er ook een hoop over uitleggen.
Overigens, de kopie is in dat geval ook verboden, omdat het kopiëren van muziek uitsluitend is toegestaan voor persoonlijk gebruik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[CD's] Kopiëren met maar 1 CD-drive Dumbass | 8 | 17-10-2004 16:10 | |
Software & Hardware |
[algemeen]CD kopiëren Krekker | 12 | 08-03-2004 08:22 | |
Software & Hardware |
cd's kopieren roliroli | 12 | 22-11-2003 01:18 | |
Software & Hardware |
3 CD's branden op 1 CD [vraagje] Stoetel | 20 | 17-05-2003 20:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
auteursrecht: illegaal kopieren/branden cd's Verwijderd | 2 | 04-04-2002 17:01 |