![]() |
|
Neuh... Moeite wil ik het niet noemen. Natuurlijk was het de eerste keer wel even een beetje eng. Nou had dat ook met een aantal andere factoren te maken maar goed, daar hebben we het niet over.
Maar ik heb 1 of andere knop die ik om kan zetten. Als ik zenuwachtig ben of iets een beetje eng vind dan kan ik die knop omzetten en dan denk ik: ik ga er niet dood aan dus valt allemaal wel wat mee. En dan word ik altijd super rustig. Dat heb ik toen de eerste keer ook gedaan en vanaf toen had ik er totaal geen moeite meer mee.
|
Verwijderd
|
Nooit moeite mee gehad en ik zou niet weten waarom. Ik heb nou niet direct een goddelijk lichaam ofzo en bij mn eerste vriendje ook niet de zekerheid dat hij me goddelijk vond (de opmerking: "normaal val ik alleen op meisjes met een mooi figuur maar bij jou maakte dat me helemaal niet uit"). Ik heb die uiterlijke onzekerheid gewoon nooit zo gehad.
Iemand neemt me maar zoals ik ben, de ander zal ook niet perfect zijn. Als ik me niet onzeker voel over mijn lichaam maar er gewoon trots op ben zal hij dit ook wel oppikken en het niet uitmaken. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar het is voor mij nooit echt een probleem geweest. |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik vorig jaar met oud en nieuw voor het eerst bij mijn vriend bleef slapen (samen met mijn beste vriendin en haar vriend) kleedde ik mij samen met mijn beste vriendin om. (zij wilde zich ook niet omkleden in bijzijn van haar vriend). Ik droeg ook nog een extra grote shirt en broek haha. Ik kon net zo goed naakt naast hem liggen omdat ik er zo ook niet uitzag
![]() ![]() Na een tijdje ging het steeds een stukje verder. In dezelfde kamer omkleden, maar nog niet samen douchen (vond ik nog te eng) en ja.. na een tijdje toch maar wel samen douchen (is toch ook gezelliger), naakt naar de wc lopen (maar wel snel en toch een beetje met mijn handen ervoor haha) enz enz Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 12:51. |
![]() |
|
In het begin had ik het er moeilijk mee ja. Natuurlijk voelde ik me op mn gemak bij hem alleen ja.. je voelt je zo bloot dan
![]() Nee ik voelde me niet echt op mn gemak ik mn nakie in het begin, gelukkig is dat nu veranderd en maakt het mij niks meer uit.
|
ik was heel onzeker en dat ben ik nog steeds..terwijl ik me tog zo thuisvoelde bij mijn vriend en alles met hem kon delen..
|
Hoe beter ik me voel, hoe minder ik dat heb. Ik heb me trouwens nog nooit helemaal bloot gegeven aan een jongen, maar ik denk dat als ik een jongen heb gevonden die ik bijzonder genoeg vind om dat bij te doen, ik me bij hem sowieso goed genoeg zal voelen en niet onzeker.
|
Letterlijk lichamelijk bloot geven betekent ook emotioneel en figuurlijk blootgeven, dat is het moeilijke ervan. Bij de dokter zit je er toch ook niet mee om je kleren uit te trekken? Of in de kleedkamer van de sportvereniging?
Het geestelijk blootgeven, zeg maar jezelf overgeven, alle muren en maskers te laten vallen, is juist de main attraction van een nieuwe relatie. Het is heerlijk om elkaar zo te durven vertrouwen, en jezelf op die manier aan de ander te geven. ( zweef zweef, ja, ik weet het, en toch is het voor mij DE kick.) |
![]() |
|
niet bij mensen waar ik verliefd op ben, wel bij vreemden, en zelfs in pashokjes voel ik me erg vreemd. Ik ben ook erg preuts als het gaat om omkleden in ene vrouwenkleedkamer, zie je ze soms open en bloot rondlopen, mij niet gezien....
|
Als je ouders je van jongsaf meenemen naar het naturistenstrand, je aan schoolzwemmen hebt gedaan en later op sportclub gaat ben je zo vaak bloot geweest waar anderen bij waren dat ik écht niet beter weet.
Dat gold ook voor mijn (weinige) sexpartners, nooit geschaamd terwijl ik geen Adonis ben...
|
hellow,
mijn vriendin heeft nogal last van haar niet durven blootgeven. Ze kruipt vlug onder de dekens en ze ziet tesamen douchen nog niet echt zitten. Hoe kan ik haar geruststellen zodat ze zich wel kan blootgeven. Zo erg kan dat nu toch niet zijn? net of ik haar ozu uitlachen ofzo. meide: geef me es wa tips ![]()
|
Heel veel complimentjes geven, en haar lichaam uitgebreid bestuderen op de vierkante centimeter, en zeggen hoe mooi het allemaal is. Dekens zachtjes naar beneden schuiven, steeds meer bloot laten, zeggen dat je haar graag wilt zien, omdat ze van die lekkere billetjes heeft. Zeggen dat je het uitzicht als ze boven zit zo mooi vindt.
Zij zal waarschijnlijk verlegen gaan tegenstribbelen, maar het went. Stapje voor stapje komt ze wel los. Als jij maar positief blijft. Dus niet gaan zeggen dat ze inderdaad hangtieten met grote tepels en een bolle pens heeft en een enorme batterij en een poes tot haar navel...hm? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dr ook heel veel moeite mee gehad in het begin maar precies wat iedereen zegt, niemand is perfect en je bent zo als je bent, take it or leave it.
|
nee nooit moeite mee gehad, maar (let op dit kan een tip zijn) als een jongen je kleren uittrekt geeft hij duidelijk aan dat hij je naakt wil zien, een logisch gevolg is dan tog dat hij je wil zien zoals je bent en dat maakt mss voor de wat onzekerdere onder ons het wat makkelijker....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Muziek |
Mijn nieuwe liedje Verwijderd | 39 | 23-07-2008 00:11 | |
Psychologie |
jezelf zijn *4 | 8 | 24-08-2005 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Seksualiteit |
Jongeren beginnen te vroeg aan seks amz | 64 | 08-04-2004 12:44 | |
Liefde & Relatie |
wat betekent het als un jongen.... latino-gurl | 53 | 22-04-2003 21:23 |