Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
btw:
voor alle hippe avril kidz My biggest fuck you letter. Beste hippe avril kids. Ik loop me al een tijdje te irriteren aan jullie zogenaamde elitair gedraag. Dat is eigelijk wel gek want jullie leeftijd is tussen de 12 en 16. Ik draai al een tijdje mee in deze scene en ben altijd openmindend geweest. Maar het word tijd dat er wat lui op een plaats worden gezet. Hoe halen jullie het in je hoofd hier zo wijs te doen over een scene die jullie niet eens goed kennen of iets creatiefs insteken jullie zitten 24 met je kut achter internet. een beetje achter hypes aan lopen of andere mensen aftezeiken wat ze wel of niet moeten luisteren. Dan heb ik het vooral over die 17 jarige avril fans. Ga good charlotte luisteren. Word avril fan als je geleefd heb. Damn ga eens naar shows, maak een zine stop je kleegeld in een label doe iets. Maar ga hiet niet de elite uithangen op internet. en bands in een hokje duwen wat wel of geen AvRiL PuNk is. En als jullie al op shows komen gaan jullie zeuren dat r te hard gedanst word. Ja logisch als je dat nog nooit hebt gezien. Of jullie staan timide in een hoekje. Dat heb ik het vooral over de heiniken music hall. Oz vol maar het gaat nooit los. Want anders gaan de Ebay shirts kapot. Zo get alive in 2004. Word tijd dat de A weer terug komt in de Avril. Dan blijven de kutlui weer thuis. Oja als je aangesproken voelt gaat het over jou.
|
Hey eindelijk, duurde niet echt lang voordat ik reacties kreeg, wat voor een debuutalbum was dat dan? Ik heb alleen een hele kamer vol hangen met Avril, ik heb haar DVD en natuurlijk CD, wilde naar haar concert op 17 Maart vorig jaar, maar natuurlijk die was ook alweer uitverkocht...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ehm ik weet niet of je het weet maar Avril is ook jonger dan jou!
Ik ben geen Avril Kid maar ben sinds het begin al fan, een van de weinigen trouwens! Ze verklaren me allemaal voor gek, maar dat boeit me niet, ik begin nu trouwens pas met leven! Ik ben dit jaar voor het eerst naar Lowlands geweest, en weet je waar ik pas echt van baal, van die ouwe lui die zeuren over ons! Ga later je eigen poepluier verschonen als je in het bejaardenhuis zit! Dus houd maar op met zeuren en laat mij aub mn gang gaan, ik ben deze topic uiteindelijk toch begonnen en als ik geen echte Avrilfan was had ik dat dus echt niet gedaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
you go girl! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat vetttt! maar nee, avril was heel erg gaaf. ik kende al haar liedjes, en zong heel hard mee enzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
o o o ik ben toch zo jaloers op jou wil ik ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha. een kennis van mij moest avril interviewen. STOER HE
|
Nope, mijn homie Niels is pas een rebel, ik heb echt zoveel respect voor hem! Hij eet geen vlees, draagt geen leer, doet mee aan demonstraties en is een van de coolste lui die ik ken, alleen mn pa vind dat 'ie rare kleding draagt, maar dat is juist kicken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
go for it girl!
|
ben ik al mee bezig, klik hier
Maar ja, hij is nog lang niet af, maar als je mij een prive bericht stuurt met je e-mailadres stuur ik het zo naar je toe...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |