Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2002, 15:07
girl4you
girl4you is offline
ejzz allemaal,

me vriend en ik hebben over 1 maand een jaar ..maar we willen samen iets kope maar weten niet wat ... in iedergeval nix van sieraden .. want we hebe al ringen en hij heeft oo kal een ketting ... weet 1 van jullie iets ?
en nog iets me vriend is ook bijna jarig maar weet niet wat ik moet geve ...ik d8 eraan een bak aardbeien met slagroom en een boxershort ..haha als hint ... zal ie dat leuk vinden ?? .. maar daar wil ik dan wel nog iets bij doen iets gewoons...want ik ga dat niet geven waar zijn moeder bij is ..want die is nogal ouderwets hehe .. duz wete jullie daar ook nog iets voor ?

wat zouden jullie geven ?

en gen geurtje want dat vindt ik zo afgezaagd
Oud 24-04-2002, 15:11
Verwijderd
zoals ik al vaker heb gezegd:
een hangmat!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 15:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
eddie schreef:
zoals ik al vaker heb gezegd:
een hangmat!
Dat zou ik geweldig vinden, geen geintje
Oud 24-04-2002, 15:48
Verwijderd
hiphiphip... HOERA voor GIRL4YOU!
(en ook een beetje voor ufo2230 en mezelf want vandaag zijn wij een jaar samen )

een sleutelhanger ofzow met jullie namen in gegraveerd?
of ga bij de fotograaf mooie foto's laten nemen, zo van die lekker mooie best wel heel sexy foto's voor boven zijn bed (als ik geld had gehad had ik dat gedaan...).

*blue*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 17:31
DJken
DJken is offline
Ga smorgens vroeg met een klein taartje met daarop 1 kaarsje...
aan zijn deur staan en zing dan een liedje... love song ofzoiets... dunno

Diene jongen gaat niet weten wat hem overkomt en hij de tranen komen op... alé ja..als hij het gevoelige type is

bye
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 11:13
mausi
mausi is offline
Nee, bestel een e-nor-me taart en ga daar zelf (naakt) inzitten. Laat die taart dan bij je vriend thuis leveren en zorg wel dat z'n ouders op dat moment weg zijn. Dan spring je te voorschijn!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 11:55
Chimera
Chimera is offline
Waarom ga je niet gewoon iets leuks doen van dat geld. Huur een romantische suite in een hotel bijvoorbeeld, hardstikke leuk!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 23:46
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Waarom ga je niet gewoon iets leuks doen van dat geld. Huur een romantische suite in een hotel bijvoorbeeld, hardstikke leuk!
Daar moet je toch ouder dan 18 voor zijn???
Tenminste dat d8 ik hoor.
Oud 26-04-2002, 07:52
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline

Zie je je hier al in met je liefje?.....
Oud 26-04-2002, 08:42
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
<plaatje>
Dat huisje is idd een leuk idee
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:40
kirsten
kirsten is offline
Op een weekenendje gaan samen met je schatje, of gewoon lekker thuis blijven (ALLEEN ) en iets tofs doen wat jullie allebei leuk vinden (al is het dan alleen maar een filmpje kijken)
Oud 26-04-2002, 17:03
Cerberus
Cerberus is offline
toen wij een jaar hadden heb ik een klein huisje gehuurd in het bos op de veluwe...het was echt super!! misschien een idee voor jullie??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Daar moet je toch ouder dan 18 voor zijn???
Tenminste dat d8 ik hoor.
Geen idee eigenlijk, maar ken je niet iemand van 18 dit die kamer dan op z'n naam wil zetten? Bel anders gewoon een hotel op, vragen of dat een probleem is.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:35
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Geen idee eigenlijk, maar ken je niet iemand van 18 dit die kamer dan op z'n naam wil zetten? Bel anders gewoon een hotel op, vragen of dat een probleem is.
het mag wel als je nog geen 18 ben, je moet dan alleen toestemming van je ouders hebben, die moeten een formulier tekenen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:05
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
girl4you schreef:
ejzz allemaal,

me vriend en ik hebben over 1 maand een jaar ..maar we willen samen iets kope maar weten niet wat ... in iedergeval nix van sieraden .. want we hebe al ringen en hij heeft oo kal een ketting ... weet 1 van jullie iets ?
en nog iets me vriend is ook bijna jarig maar weet niet wat ik moet geve ...ik d8 eraan een bak aardbeien met slagroom en een boxershort ..haha als hint ... zal ie dat leuk vinden ?? .. maar daar wil ik dan wel nog iets bij doen iets gewoons...want ik ga dat niet geven waar zijn moeder bij is ..want die is nogal ouderwets hehe .. duz wete jullie daar ook nog iets voor ?

wat zouden jullie geven ?

en gen geurtje want dat vindt ik zo afgezaagd
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! ik heb ook over precies 1 maand 1 jaar met mijn vriend!!!
op 24 mei om precies te zijn.
maar wij hebben besloten geen dingen voor elkaar te gaan kopen ofzo.
we gaan gewoon met zun tweetjes terug naar het strand waar we wat hebben gekregen op 24 mei 2001
en daarna gaan we wat leuks doen en heeeeeeeeel hevig sexen
Oud 26-04-2002, 21:37
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! ik heb ook over precies 1 maand 1 jaar met mijn vriend!!!
op 24 mei om precies te zijn.
maar wij hebben besloten geen dingen voor elkaar te gaan kopen ofzo.
we gaan gewoon met zun tweetjes terug naar het strand waar we wat hebben gekregen op 24 mei 2001
en daarna gaan we wat leuks doen en heeeeeeeeel hevig sexen
ejzz daz toevallig ..ik heb ook op 24 mei 1 jaar ..WHAAAAAA alavst gefeliciteerd
Oud 26-04-2002, 21:39
girl4you
girl4you is offline
maaruh chimera enzo ...jullie zegge naar een hotel of weekendje weg ..maaruh ik ben pas 15 en me vriend dan net 15 duzz euh ik denk niet dat veel van mijn leeftijd zoveel geld hebben om een weekend weg te gaan ofzo ik in ieder geval niet...en dat zal al helemaaaaal niet mogen van mijn en zijn ouders !!
Oud 27-04-2002, 09:50
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
girl4you schreef:

ejzz daz toevallig ..ik heb ook op 24 mei 1 jaar ..WHAAAAAA alavst gefeliciteerd
thnx!!!
jij ook!!!
Oud 27-04-2002, 10:09
Yolcu
Yolcu is offline
Toen m'n vriend en ik een jaar bij elkaar waren, zijn we een weekendje weg geweest.. mn vriend was toen 18, dus het kon gewoon op zijn naam. Maar ik snap wel dat dat op je 15e niet zo makkelijk te regelen valt, met ouders enzo. Wat dacht je van een romantisch avondje ofzo? Lekker duur uit eten of lekker thuis koken ofzo... of je kamer leuk versieren met heeeel veel kaarsjes, of zorgen dat je ouders weg zijn en de badkamer omtoveren tot een romantisch kamertje, vol met kaarsen en met lekker geurende badolie ofzo...

Over het algemeen is het leuker om met z'n 2en iets leuks te gaan doen, in plaats van iets te geven.. misschien wel gewoon even uitwaaien op het strand ofzo.. Of iets leuks gaan doen en dan een kleinigheidje erbij kopen. (Als herinnering zeg maar)

op 16 mei zijn m'n vriend en ik 1,5 jaar bij elkaar en dan ga ik ook wel iets leuks voor hem kopen/doen.. maar aangezien hij wel eens op dit forum komt, ga ik hier niet zeggen wat voor ideeen ik al heb!

succes, alvast gefeliciteerd en heel veel plezier!
Oud 27-04-2002, 14:25
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend en ik hebben 3 juni 1 jaar!
Ik neem hem mee uiteten, naar de bioscoop en ik koop een zegelring voor hem. Wat hij gaat kopen/doen weet ik niet!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 22:44
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
girl4you schreef:

hehe toevallig. ik ook vorig jaar hemelvaartsdag kreeg ik wat met hem
wij nemen vriendschapsringen & laten van die mooie fotos van ons samen maken!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 07:38
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
[IMG]foto met zielig huisje en in de lucht een luchtballon[/IMG]

eerder in dat ballon als in dat huisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten