Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op een weekenendje gaan samen met je schatje, of gewoon lekker thuis blijven (ALLEEN
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op 24 mei om precies te zijn. maar wij hebben besloten geen dingen voor elkaar te gaan kopen ofzo. we gaan gewoon met zun tweetjes terug naar het strand waar we wat hebben gekregen op 24 mei 2001 ![]() en daarna gaan we wat leuks doen en heeeeeeeeel hevig sexen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
maaruh chimera enzo ...jullie zegge naar een hotel of weekendje weg ..maaruh ik ben pas 15
![]() ![]()
|
![]() |
Toen m'n vriend en ik een jaar bij elkaar waren, zijn we een weekendje weg geweest.. mn vriend was toen 18, dus het kon gewoon op zijn naam. Maar ik snap wel dat dat op je 15e niet zo makkelijk te regelen valt, met ouders enzo. Wat dacht je van een romantisch avondje ofzo? Lekker duur uit eten of lekker thuis koken ofzo... of je kamer leuk versieren met heeeel veel kaarsjes, of zorgen dat je ouders weg zijn en de badkamer omtoveren tot een romantisch kamertje, vol met kaarsen en met lekker geurende badolie ofzo...
Over het algemeen is het leuker om met z'n 2en iets leuks te gaan doen, in plaats van iets te geven.. misschien wel gewoon even uitwaaien op het strand ofzo.. Of iets leuks gaan doen en dan een kleinigheidje erbij kopen. (Als herinnering zeg maar) op 16 mei zijn m'n vriend en ik 1,5 jaar bij elkaar en dan ga ik ook wel iets leuks voor hem kopen/doen.. maar aangezien hij wel eens op dit forum komt, ga ik hier niet zeggen wat voor ideeen ik al heb! succes, alvast gefeliciteerd en heel veel plezier!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
1 jarige studie in het buitenland Niels5254 | 4 | 22-02-2012 12:15 | |
Studeren |
Havo in 1 jaar afmaken? chrism | 6 | 24-08-2009 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
5 & 6 VWO in 1 jaar.... Severus | 31 | 14-07-2003 11:20 | |
Psychologie |
1 jaar geleden :-(!!! Legaly-Blondje | 24 | 06-03-2003 17:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moord en aanranding: 1 jaar cel Rabbi Daniel | 77 | 06-07-2002 09:36 | |
Algemene schoolzaken |
1 jarige MAVO opleiding op het ROC. Moeilijk of niet? DigitalStorm | 19 | 03-07-2002 21:20 |