| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
je hebt daar een grote kloof tussen rijk en arm een kleine elite hebben het erg goed, terwijl er miljoenen mensen op straat doodvriezen van de kou (swinters) en oude mensen zonder of haast geen pensioen... maar wel een boeiend land |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*wijsneuzen mode off*
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen wonder dat ze nauwelijks pensioen krijgen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wat ie er van vond, nooit echt gevraagt.. het is ook nogal lang geleden maar volgens mij was hij het niet eens met het communistisch beleid iig..Mja ik zie overal foto's van die jonge russische meiskes die in die staatsboerderijen werken.. pff rokkenjagen in Rusland....
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zal ze wel ff beschrijven: 20 van die vrouwkes in de boerderij, allemaal naast elkaar, allemaal rokken aan tot net over de knie, allemaal een doekske op hun hoofd, allemaal soort van witte bloesjes aan...tja en ze zijn nog geeneens lelijk.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar geen retourtje dan he.......... jah miljoenen mensen gaan dood van de kou en honger , pff wat is het communisme toch fijn , kzou willen dat ik er woonde
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik wou wel een dagje werken op het land tussen die vrouwen lekker gezellig maar wel hard aanpotten !
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je wat te doen)wat tenminste parlementaire democratie |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
wel voor mij haha ![]() (Nederlandse vrouwkes ook wel ze zijn soms wel een beetje veeleisend en verwend vooral die meisjes uit de stad tenminste dat is mijn mening he, moet je niet veel van aantrekken)
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet wel zeggen dat je er wat vanaf weet
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar vind het interessant en, ik zei toch dat ik al een vriend had (nou ja, je had het ook als vriendin kunnen interpreteren...)prrrr
|
|
![]() |
|
|