Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb ik het goed als ik zeg dat je vrij vaak in je gedichten bepaalde grote termen met hoofdletter plaatst? Zoals nu Stilte? Ik zou je aanraden dat iets minder te doen; als je het zo vaak doet, verliest het veel aan daadkracht. Omdat ik er overheen ga lezen.
(het kan trouwens ook zijn dat ik jou fataal door de war haal met iemand anders op DoP, verbeter me dan) Inderdaad, een schilderij van woorden. Klankenpracht, daar verwoordt xineof het goed mee. Al heb ik wat moeite met "een fijne morgenzicht", heb je dat bewust gedaan of is het gewoon een taalfoutje? (want "fijn" is grammaticaal kloppend, dacht ik zo) "Het oorkeels kloppend hart" vind ik een geweldige term.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong Verwijderd | 0 | 14-03-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] 230 Volt Verwijderd | 6 | 06-03-2003 12:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |