![]() |
|
Hallo.
Zat me te vervelen, donkere dagen, weinig te fotograferen na het dagelijkse werk. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. De settings weet ik echt niet meer ![]() ![]() Ik heb hem in een link geplaats, aangezien de foto best breed is. http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/flits.jpg |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat maakt niet uit. Goed om te experimenteren igg, ik heb het bijv nog nooit geprobeerd. Misschien is het wel grappig het nog eens te doen, letten op de schaduw en een andere (gekleurde) vloeistof te gebruiken. Of een dikkere vloeistof, dat valt weer anders en geeft (volgensmij?) een ander patroon. Dat dan in een wijnglas geeft dan denk ik een lijp, of iig spannender beeld.
|
![]() |
|
Vierkantjes?
Best leuk, jammer dat het contrast niet steeds hetzelfde is ja. En dat idee van Klazina vind ik wel goed: van dat overlopen. Nouja, alles is eigenlijk al gezegd...misschien zou je ook een ander perspectief kunnen overwegen?
||
Citaat:
Inderdaad beetje cliche shot. Ik zou het echter niet in het midden plaatsen. Dat heb ik nou ook wel geleerd. De 4 ideale punten liggen ergens anders. http://www.deviantart.com/view/4425761 Dat is een soort gelijke foto dacht ik. DA staat er vol van. Maar water is inderdaad wel een leuk onderwerp. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee.... ik kan het ook niet beantwoorden. Ik kan toch ook niet alles weten. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Werk, Geld & Recht |
Kunst aan de muur/Inrichten van je kamer/appartement/huis Methuselah | 29 | 04-03-2009 12:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
[56K!][Showcase] Spul van mij Big D | 31 | 26-02-2004 21:48 | |
ARTistiek |
Until angels close my eyes Internationalist | 8 | 22-02-2002 09:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |