![]() |
|
![]() |
Ja ik laat ook eens wat zien. De designs zijn allemaal van een hele tijd terug. De foto's zijn nog niet ouder dan een maandje.
Foto's: 1: Emptyness Remember? You and me... Sitting for hours... Watching the beautiful sky... Now there is no you and me... No beautiful sky... All what's left is emptyness... ![]() ------------------------------------------------------ 2: [i]Dit is het uitzicht op mijn woonplaats, 's avonds genomen. ![]() ------------------------------------------------------- 3: Experimentje met spiegels. ![]() -------------------------------------------------------- 4: Little Pearl: Het mooie hiervan vind ik dat druppeltje dat nét niet uit elkaar spat op de bodem. Nu lijkt het net een pareltje. Kleuren zijn aangepast om een extra sfeertje te geven. ![]() --------------------------------------------------------- 5: Three Crowns: Hoe dit precies gekomen is weet ik niet. 'k Denk dat er 3 druppels snel achter elkaar gevallen zijn waardoor er 3 'kroontjes' in elkaar zijn ontstaan. Kleuren ook weer wat aangepast. ![]() ---------------------------------------------------------- 6: Deze foto is niet aangepast, met uitzondering van de border. De gouden kleuren zijn van een goudfilter die ik ervoor gebruikt heb. ![]() ----------------------------------------------------------- 7: Wel een leuk perspectief vond ikzelf. Kleuren zijn hier ook wat aangepast om het iets aparts te geven. ![]() ------------------------------------------------------------ Designs: Hier heb ik allemaal linkjes van gemaakt, omdat er een paar wallpapers tussen zitten. Beauty is in the Hands of the Beholder Creature Heaven It hurts in my face Our Future? ----------------------------------------------------------- Dat was het wel een beetje. Ook al doe ik niks meer aan deze foto's en designs, jullie mogen toch nog tips geven. Die kan ik namelijk altijd wel gebruiken. En als je kritiek geeft, doe het dan met een beetje onderbouwing... anders heb ik er nóg niks aan ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ook bedankt.
En ik vind kaders wel nodig. Kijk op deze site ( Klikje ) voor een stukje 'kleurentheorie'. Dan lees je op den duur ook dat kleuren elkaar kunnen beïnvloeden. Met een zwart (of wit) kader heb je daar dus geen last van. Of je kan het zelfs versterken. Een zwart kader kan een foto met veel wit erin bijvoorbeeld beter doen uitkomen. Dat geldt andersom ook. @ Fgank: Ik heb een Canon Powershot G3. 'k Snap nog niet alles ervan, want ik heb hem pasgeleden pas gekocht. Dus het is nog een beetje experimenteren, wat wel heel leuk is natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik gebruik Minolta Dimage 7Hi, die is wel wat ouder dan de G3 geloof ik, maar ook zeer fijn ![]() ![]()
|
Gezeik over spelfouten en kaders vind ik ook beetje mierenneuken.
Spelfouten kunnen eenmaal gebeuren. Die maakt iedereen wel eens. Kaders is inderdaad iets persoonlijks, maar het ziet er wel gelikter uit. Snap niet wat er mis aan is. Zo overdreven zijn ze niet en storen totaal niet. Het wel of niet gebruiken van kaders is dan een eeuwige discussie. Zolang de kaders niet overdreven zijn, is een discussie er over niet eens wat waard. |
![]() |
|
![]() |
Kras op m'n lens zou toch wat erger zijn dan een spelfout. Dit omdat de kras op je lens de foto's behoorlijk kunnen verzieken in tegenstelling tot een spelfout, die je nog kunt verbeteren.
En bedankt voor je comment op m'n foto's. En dat een aantal foto's op een ansichtkaart kunnen vat ik als compliment op. Je zou namelijk geen ansichtkaart maken van een lelijke foto. Je wilt namelijk toch laten zien d.m.v. die kaart hoe mooi/leuk het wel niet was op de plek waar je geweest bent. En de onderwerpen zijn misschien een beetje cliché, maar dat maakt mij niet uit. Ik doe het omdat ik het leuk vind. En ook al zijn er al honderden foto's van... 'k kan nu tenminste zeggen dat ikzelf er ook 1 (of meer) heb gemaakt ![]() En over die kaders... zie eerder dit topic. Staat zelfs een link naar de 'kleurentheorie'. |
![]() |
|
![]() |
@ degene die alleen spelfouten (proberen te) corrigeren: Ga lekker op één of ander taal & grammatica forum zitten als je zo graag met taal en spelling etc bezig wilt zijn.
@ Cottoncandy: Bewegend water fotograferen is idd nog best lastig. Ikzelf dacht er eerst ook altijd wel makkelijk over, totdat ik het dus zelf eens ging doen. 'k Heb meer dan 60 foto's gemaakt van dit, waarvan er maar iets van 10 écht zijn gelukt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|