Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ik loop zelf ook altijd door bij een zebrapad.. jammer voor die automobilist (ik vind het niet erg om in het ziekenhuis te liggen, ze hebben er beter eten dan het eten dat me ma klaar maakt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 99% van de automobilisten geeft je geen voorrang, ongeacht geslacht of leeftijd. |
![]() |
|
asociale mensen
![]() Ik begin altijd gewoon te lopen (vaak fiets ik naar het zebrapad en steek daar lopend met de fiets over, gaat veel sneller), wat soms bijna-ongelukken oplevert. Laatst was ik bijna aangereden door een lesauto, die had blijkbaar niet gezien dat er iemand over wilde steken. ![]()
||
Citaat:
als ik ook maar het idee heb om door te rijden bij een zebrapad (wanneer er mensen staan te wachten) trapt m'n instructeur direct op de rem en wijst me erop dat ik hen altijd voorrang moet geven.
|
Gehaaste mensen vooral, denk ik. Verder let ik niet echt
op wat voor persoon er achter het stuur zit, hoewel het me wel opgevallen is dat vooral de superharde muziek draaienden mensen geen voorang geven. ![]() Maar ik denk dat heel veel mensen weleens geen voorrang geven, echt een standaard type van iemand die geen voorang geeft is niet zo makkelijk te geven denk ik. Al hebben bepaalde dingen wel vaker met elkaar te maken dan andere dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Mensen die niet stoppen? Dat zijn altijd van die jongens die net hun rijbewijs hebben en hard rondscheuren in getunede gti's. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mij valt ook meestal op dat het van die sjappie zakenmannetjes zijn met natte haartjes die in een veel te dure mercedes rondscheuren, meestal gewoon met de gsm in de hand. En in het algemeen ook vaker van die bestelbusjes, ik weet niet waar het aan ligt maar die razen echt als gekken, pasop niet allemaal maar wel veel, meestal steek ik ook gewoon over, dan schuiven ze maar een meter, als ze echt te hard gaan kun je toch snel opzij springen (als je mazzel hebt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhalen schrijven. ExpoRules | 8 | 17-04-2011 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie wordt de nieuwe paus? Gatara | 95 | 27-04-2005 09:58 |