Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 23:40
Verwijderd
Dag nachtdieren! Voelen jullie je overdag ook als een soort mol die voor het eerst daglicht ziet. Ik namelijk wel. Geef mij de nacht maar. Wat wil ik eigenlijk nog meer?

Ik wil weten hoe de toekomst er uit ziet. Nu ben ik nog jong, maar wat als ik straks een
ouwe lul ben? Lijkt het over 30 jaar op de Jetsons of blijven we een beetje doorgaan als nu? Alles wat we nu hebben zal wel beter en sneller worden, maar veranderd er dan ook echt iets? Natuurlijk wil ik een snellere auto en betere PC. Scheuren is altijd leuk, of het nou op de A16 of de electronische snelweg is. Misschien is alles wel zo, dat je niet eens meer je huis uit hoeft. Lijkt me toch niet echt leuk, want waar laat ik Jonas dan uit? Geen strak idee om dat binnen te doen, want soms draait hij enorm stinkende bergen!

Cybersex lijkt me wel een uitkomst; vooral voor lelijke mensen. Ik heb zoiets zeker niet nodig, maar soms zie je mensen lopen waarvan je weet dat ze tot het einde van hun leven maagd gaan blijven! Maar wat is cybersex eigenlijk? Als je online wat vunzige plaatjes opzoekt en dan tegelijk een sexlijn belt, is dat toch eigenlijk het zelfde idee en dat is helemaal niet lekker.......denk ik, want ik heb het zeker nog nooit geprobeerd! Toch...?

Hoe zou dat gaan met de weekends? Je kan nu thuis al alles krijgen van muziek, maar zullen mensen daarom minder uitgaan? Lijkt me niet, want iedereen heeft een PC, TV en stereo thuis, en toch gaan steeds meer mensen uit in het weekend. Wie zullen er dan naar Scanners komen? Jullie kinderen en kleinkinderen zeker! Dat laten jullie toch wel toe, of niet? Het is toch een heel net uitgaanscentrum? Jammer, want een beetje kinky zou ik wel leuk vinden. Nu zie je soms wel eens een stelletje tongen of zo, maar verder gaat het niet. Terwijl ik dat wel geil vind om naar te kijken! Misschien dat we nu maar eens de reputatie van Zillion over moeten gaan nemen; daar was het soms best wel lekker vunzig.

Verder was ik van de week met onze light jockey Preaky Professor aan het filosoferen over het leven en die begon plotseling te klagen over tepels. Hij vindt dat de winter een slechte tijd is om bij meiden naar leuke tepels te zoeken. Iedereen komt vanuit de kou de warmte in en dan worden die knopjes gelijk helemaal zacht. Kan je de airco niet gewoon harder zetten? Of zijn de dames bereid om even wat moeite te doen en er mee te gaan zitten spelen als ik langskom? Dit aangehoord te hebben liep ik dagenlang te piekeren hoe ik dit probleem kon oplossen.Ik denk dat ik alle dames met in gang van heden een ijsblokje bij de kassa geeft om wat mee te experimenteren.

Genoeg over tepels, terug naar het dagelijks leven:

De Burgemeester van Zaanstad heeft besloten dat drugsdoden voortaan maar in andere gemeenten moeten vallen. Hij gooit Zaanstad helemaal dicht. Hemkade, of de Fundustry, of de North Sea Venue, hoe je het ook noemen wilt, is voor onbepaalde tijd gesloten en zal waarschijnlijk vanaf 31 december weer tot 02.00 uur open mogen, oftewel: dicht blijven. Wat was er gebeurd? Twee weken geleden was -voor de tweede keer binnen drie weken- een dode te betreuren in de Hemkade, in dit geval bij een Wasteland party. De dame in kwestie (het was een dame) bleek in haar vrije tijd bij de politie te werken en was bezweken aan de nieuwe drug GHB (zo wordt het althans door de media gebracht; GHB bestaat volgens mij al jaren in het uitgaansleven, maar goed de media weet het zogenaamd altijd beter) . De combinatie van de -nou ja, laten we zeggen- megageile, vunzige, supersmerige en dús geweldige Wasteland-acts en het gebruik van pillen, alcohol en GHB was de dame noodlottig geworden. Wie zijn schuld dat is? Volgens de gemeente van de Fundustry. Volgens mij van degene die al dat spul naar binnen gooit zonder verantwoordelijk gedrag. Ik bedoel: als er in de Bijenkorf op zaterdagmiddag een heroine-gebruiker dood neervalt op de roltrap wordt toch de Bijenkorf niet dichtgegooid??

Maar goed, ik erger me hier al jaren aan en het heeft toch geen zin.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2001, 12:35
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
siNix schreef:
Dag nachtdieren! Voelen jullie je overdag ook als een soort mol die voor het eerst daglicht ziet. Ik namelijk wel. Geef mij de nacht maar. Wat wil ik eigenlijk nog meer?

Ik wil weten hoe de toekomst er uit ziet. Nu ben ik nog jong, maar wat als ik straks een
ouwe lul ben? Lijkt het over 30 jaar op de Jetsons of blijven we een beetje doorgaan als nu? Alles wat we nu hebben zal wel beter en sneller worden, maar veranderd er dan ook echt iets? Natuurlijk wil ik een snellere auto en betere PC. Scheuren is altijd leuk, of het nou op de A16 of de electronische snelweg is.

Cybersex lijkt me wel een uitkomst; vooral voor lelijke mensen. maar soms zie je mensen lopen waarvan je weet dat ze tot het einde van hun leven maagd gaan blijven! Maar wat is cybersex eigenlijk? Als je online wat vunzige plaatjes opzoekt en dan tegelijk een sexlijn belt, is dat toch eigenlijk het zelfde idee en dat is helemaal niet lekker.......denk ik, want ik heb het zeker nog nooit geprobeerd! Toch...?

De Burgemeester van Zaanstad heeft besloten dat drugsdoden voortaan maar in andere gemeenten moeten vallen. Hij gooit Zaanstad helemaal dicht. Hemkade, of de Fundustry, of de North Sea Venue, hoe je het ook noemen wilt, is voor onbepaalde tijd gesloten en zal waarschijnlijk vanaf 31 december weer tot 02.00 uur open mogen, oftewel: dicht blijven. Wat was er gebeurd? Twee weken geleden was -voor de tweede keer binnen drie weken- een dode te betreuren in de Hemkade, in dit geval bij een Wasteland party. De dame in kwestie (het was een dame) bleek in haar vrije tijd bij de politie te werken en was bezweken aan de nieuwe drug GHB (zo wordt het althans door de media gebracht; GHB bestaat volgens mij al jaren in het uitgaansleven, maar goed de media weet het zogenaamd altijd beter) . De combinatie van de -nou ja, laten we zeggen- megageile, vunzige, supersmerige en dús geweldige Wasteland-acts en het gebruik van pillen, alcohol en GHB was de dame noodlottig geworden. Wie zijn schuld dat is? Volgens de gemeente van de Fundustry. Volgens mij van degene die al dat spul naar binnen gooit zonder verantwoordelijk gedrag. Ik bedoel: als er in de Bijenkorf op zaterdagmiddag een heroine-gebruiker dood neervalt op de roltrap wordt toch de Bijenkorf niet dichtgegooid??

stukken en zinnen die me niet aanstonden verwijderd

Oud 08-12-2001, 03:34
Verwijderd
dank je wel
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 18:28
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
siNix schreef:
dank je wel
no problem