Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik meer ook bedoelde was: weten dat het zinloos is , en tsja, die tweede, daar zou ik sowieso "voelende" weghalen, want het lijkt mij meer dan duidelijk dat de persoon dit voelt. Maar ik vind het je te prijzen dat je niet alle feedback klakkeloos overneemt. Het is jouw gedicht, en je moet er uitsluitend mee doen waar jij je fijn bij voelt.
|
Hmm, eigenlijk het enige puntje van kritiek die ik heb is de regels:
wetend dat het zinloos is, omdat angst altijd overwint. Ik vind hem een beetje te verklarend, als je begrijpt wat ik bedoel. Je komt in het hele gedicht onzeker over, dat maakt het vertederend, maar in die ene regel ben je juist heel zeker, dat verpest de sfeer een beetje voor mij. Verder vind ik vooral het schuingedrukte stukje erg sterk, mooi met die sleutel, het heeft iets, het is speciaal.
||
Citaat:
![]() @aneeee: zie ook wat jij bedoeld met het niet lekker lopen van die zinnen, maar ik denk dat het er van afhangt hoe je ze leest > als ik ze samen lees lopen ze voor mij ook niet, maar als je een rust inlast, waardoor je die laatste regel meer loskoppelt, klopt t meer voor mijn gevoel. ofzo. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Games |
Wie speelt Morrowind? Chimera | 321 | 19-02-2006 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Paul WolterB | 6 | 06-06-2004 15:09 | |
Algemene schoolzaken |
Lokalen op slot Tjkmjt | 49 | 09-04-2003 19:17 |