Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 20:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zoals op een psychologie-forum.

Wie is het hiermee eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 21:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?
Ben ik mee eens, merk ik zelf ook vaak... als ik teveel let op het feit of dames mij interessant vinden ofzo... dan zul je zien, dat er ehus geen meiden interesse in je schijnen te tonen. Dan, als je juist niet daarnaar op zoek bent, dan lijken ze uit alle hoeken en gaten te komen
Ahum... okee, dat was misschien beetje overdreven, maarre, lijkt er wel veel op af en toe... by the way, is dit ook hetzelfde bij de vrouwen?(veel gehoord dat dit zo is, maar toch efkes navragen uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 22:20
M@rco
M@rco is offline
Da's met wel meer dingen zo... als ze moeten gebeuren gebeurt er niks, en als je 't niet verwacht gebeuren ze ineens.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 22:45
Verwijderd
Helemaal waar!

Als je zoekende bent kun je wel leuke mensen tegenkomen en pleziertjes hebben, maar pas op het moment dat je helemaal niet op zoek bent en er geen behoefte aan hebt komt ineens iemand om de hoek kijken die gewoon precies bij je past!

Works like magic.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 23:44
Verwijderd
Tijdens Lifestyle-meetings ofzo, en open dagen in Leiden.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 01:30
Verwijderd
Of als je net verhuist bent en een nieuwe school gaat en je was helemaal niet echt 'van plan' supergek op huidige vriend te worden. en al helemaaaal niet serieus... waar ik nu dus mooi wel zit.. niet dat dat erg is.. integen deel.. maar heel erg onverw8.. dta wel.. helemaal dat hij gek op mij werd. hahaha ha´k nooit ged8
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 01:32
Verwijderd
Of als je net verhuist bent en een nieuwe school gaat en je was helemaal niet echt 'van plan' supergek op huidige vriend te worden. en al helemaaaal niet serieus... waar ik nu dus mooi wel zit.. niet dat dat erg is.. integen deel.. maar heel erg onverw8.. dta wel.. helemaal dat hij gek op mij werd. hahaha ha´k nooit ged8. dat je allebij toevallig naar dezelfde omgeving verhuisd zelfde school en gek opmekaar wordt en dan weer gaat verhuizen ook weer naar dezelfde omgeving-... lekker toeval...
maarreh.. ik draaf door.. tis ook veeeels te laat maar ben HELEMAAL EENS!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 08:23
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?
Of op een ander forum
Oud 28-04-2002, 08:37
Verwijderd
Ik zou het niet weten, het schijnt nooit naar mij toe te komen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 09:10
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik zou het niet weten, het schijnt nooit naar mij toe te komen.
Dan zoek jij waarschijnlijk te veel he? Er wordt niet voor niets gezegd: als je het 't minst verwacht...

Maar oke, good luck!
Oud 28-04-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Dan zoek jij waarschijnlijk te veel he? Er wordt niet voor niets gezegd: als je het 't minst verwacht...

Eigenlijk probeer ik nog steeds te weinig :/ Na ja, binnenkort het gebouw weer eens onveilig maken
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:16
Verwijderd
Zeker zow..

dat je naar een clipopname gaat, het is nog geen week uit met je vorige vriendje, je hebt net besloten gwoon ff niet meer met jongens bezig te zijn.. leer je dus bij die clipopname een jongen kennen die je ineens niet meer uit je hoofd kunt zetten.. heb je ut dr met em over, besluit je nix serieus te 'nemen' omdat je dr allebei niet echt zin in hebt.. blijk je toch eigenlijk wel erg met elkaar om te gaan als stelletje.. achteraf maar een datum bedacht vanaf wanneer we dan echt iets hadden.. 8 November 2000
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:24
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Da's met wel meer dingen zo... als ze moeten gebeuren gebeurt er niks, en als je 't niet verwacht gebeuren ze ineens.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:44
marlies
marlies is offline
Ja, daar ben ik zeg maar wel het voorbeeld van denk ik...
Oud 28-04-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Ja, daar ben ik zeg maar wel het voorbeeld van denk ik...
[benieuwd] Ohja? [/benieuwd]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?
meej eens
Oud 29-04-2002, 19:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef:
Precies, dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:17
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Tja... ik had ook niet verwacht dat er zoveel liefde zou kunnen komen van een avondje praten in een ballenbak in Oostenrijk...

Kus
Oud 29-04-2002, 21:21
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:

[benieuwd] Ohja? [/benieuwd]
Nou je blijft zomaar ineens toevallig met iemand praten en dan blijkt na, voor je gevoel 30 minuten, je al 90 minuten met diegene gepraat hebt en dan zie je elkaar wat vaker en dan zonder dat je het echt doorhebt blijkt dat de liefde van twee kanten komt..
Oud 29-04-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:

Nou je blijft zomaar ineens toevallig met iemand praten en dan blijkt na, voor je gevoel 30 minuten, je al 90 minuten met diegene gepraat hebt en dan zie je elkaar wat vaker en dan zonder dat je het echt doorhebt blijkt dat de liefde van twee kanten komt..
Kewl

*wil dat ook*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 22:01
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kewl

*wil dat ook*
Dank je wel..en ja misschien dat het jou ook wel overkomt..je moet gewoon niet op zoek gaan, maar ik zie jou ook niet aan voor een wanhopig schaapje...
Oud 30-04-2002, 08:53
nouk16
nouk16 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Zeker zow..

dat je naar een clipopname gaat, het is nog geen week uit met je vorige vriendje, je hebt net besloten gwoon ff niet meer met jongens bezig te zijn.. leer je dus bij die clipopname een jongen kennen die je ineens niet meer uit je hoofd kunt zetten.. heb je ut dr met em over, besluit je nix serieus te 'nemen' omdat je dr allebei niet echt zin in hebt.. blijk je toch eigenlijk wel erg met elkaar om te gaan als stelletje.. achteraf maar een datum bedacht vanaf wanneer we dan echt iets hadden.. 8 November 2000
Precies wat je zegt. Gisteren hetzelfde meegemaakt. Net 2 weken uit en nu een leuke jongen leren kennen die ook nog op mij lijkt ook. Wie weet....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:32
Verwijderd
op de chatzone van deze site misschien??

mee eens....

Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:27
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Daar ben ik het mee eens mijn vriend ken ik van school hij zit bij me in de klas en ik had nooit verwacht dat ik wat met iemand uit mijn eigen klas of van mijn eigen school zou nemen maar tis toch anders gegaan dan verwacht

*me is Happy *
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten