Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
aaah scary, zijn ouders ontmoeten.. tjah ff maar hoor, daarna valt het wel meej, maar die eerste onmoeting zie ik altijd wel tegenop. Hij kwam bij mij na paar dagen thuis en ik bij hem pas na een maand (onmeunig laat
![]()
|
Ik kende zijn ouders al voordat ik wat met hem kreeg. Ik zat bij zijn broertje in het team, maar ik durfde niet bij hen naar binnen
![]() ![]()
|
![]() |
Hij kwam na anderhalve week voor t eerst bij mn pa thuis, ik na twee weken bij hem thuis (omdat ie n ongeluk had gehad) en hij na 3 weekjes ofzo bij mn ma thuis... en sinds die tijd vrij vaak...
en t viel me reuze mee... vooral toen ie bij mn pa kwam was ik 'zenuwachtig' omdat mn broertje bijna nooit normaal kan doen.. . |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij kwam al bij mij thuis voor we iets hadden (ik woonde op mezelf (nog steeds
![]() Ik kwam bij hem thuis toen we ? hadden (een week of twee oid?)...iig met zijn verjaardag. We gingen gourmetten met wat vrienden (waarvan één ook met aanhang) van hem. Zijn ouders + zus (+ haar gezin) waren er ook even, gewoon kennis gemaakt enzo. |
![]() |
|
We hadden een week of twee wat toen mijn ouders hem hebben uitgenodigd, want ze wilden hem perse leren kennen. Wij wilden dat nog helemaal niet, hadden liever een beetje privacy, maar ja, zo zijn ouders. En we mochten ook niet naar boven! Hij woonde gelukkig al niet meer thuis, dus dat heeft drie maanden geduurd, voordat ik voor de keuring op moest.
We zijn allebei meteen goedgekeurd. Vooral door de wederzijdse ouderlijke honden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhhmmm.. jeetje, ik heb eigenlijk geen idee wanneer hij voor het eerst bij mij thuis kwam. Denk paar weken nadat we iets kregen. En bij hem thuis, tja.. voordat we wat kregen al, maar hij woonde al alleen.
![]() |
![]() |
|
Het was net 2 dagen aan tot ik bij haar thuis kwam...
Was niet zo heel bijzonder. Was wel klein beetje nerveus hoe haar ouders zouden reageren (want ze had thuis nog niets over ons verteld) maar viel allemaal wel mee..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 |