Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 18:10
ZeZ
ZeZ is offline
Na hoeveel tijd, na het begin van jullie relatie, nodigde je hem/haar uit om bij jou thuis te komen? (of andersom)
En hoe verliep die eerste keer?
Oud 08-01-2004, 18:14
jet
jet is offline
na 4 dagen voor t erst bij hem, na twee weken voor t eerst bij mij
verliep prima.. eerst ff beleed met de ouders praten en dan gewoon naar je eigen kamer
Oud 08-01-2004, 18:30
Gothic
Gothic is offline
ik kreeg wat bij hem thuis ...
Oud 08-01-2004, 18:33
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
de eerste week ofzo bij mij in het weekeind 1 dag en ik 1 dag bij hem. Gewoon normaal verlopen eve voorstellen en erna gewoon naar boven gegaan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:34
Luna
Luna is offline
Na n paar dagen kwam ik bij hem thusi, hij heeft n eigen huisje dus ik had geen ouder-gedoe. Zijn moeder en zusje waren we trouwens de dag nadat we wat kregen tegengekomen in de stad dus kon ik gelijk kennis maken. Zn moeder zei tegen hem: waar heb je haar nou weer opgeduikeld, ofzoiets
Bij mij thuis kwam hij na 2 weken ofzo... weetnie meer zo goed.
Oud 08-01-2004, 18:38
Verwijderd
Meeste relaties zijn overigens in het andere huis begonnen... , ik kwam gewoon langs, en toen ik 's avonds wegging

Hier trouwens ook snel, binnen 4 dagen hier [film kijken, bank hangen], en daar ervoor al [om op te halen, en dan gelijk maar even voorstellen ]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uh waar moet je anders afspreken dan? als je wat met elkaar hebt is het toch niet meer dan logisch dat je elkaar bij elkaar thuis treft? vind t zo stom als stelletjes steeds 'in t dorp' afspreken ofzo...

maar goed, direct de eerste dag.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:54
Brutus
Brutus is offline
voor t eerst bij haar thuis afgesproken.
Oud 08-01-2004, 19:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Voor het eerst bij hem, dat was al na een week, maar zijn ouders en zusje waren toen op vakantie, dus ik heb toen ook daadwerkelijk alleen zijn huis gezien, wat denk ik niet echt wordt bedoeld met dit topic

Zijn ouders heb ik, even denken, na ongeveer 2/3 weken ontmoet, en hij die van mij ook rond die tijd.
Oud 08-01-2004, 19:38
Verwijderd
hij kwam direct de eerste dag bij me thuis én bleef logeren (i.v.m. de afstand). Eerst even voorgesteld aan m'n ouders en even wat gedronken. Daarna naar boven gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:25
Lynn
Lynn is offline
Hij kwam eerst bij ons, even voorstellen, wat drinken en beetje kletsen en daarna naar de bios. Daarna was het echt wat tussen ons. Na 2/3 weken ben ik naar hem geweest. Zelfde verhaal, maar toen zijn we na een tijdje gewoon naar boven gegaan
Oud 08-01-2004, 21:29
Verwijderd
Kregen op een feestje wat (zondag ochtend 2 uur zeg maar). En spraken zondagmiddag 2 uur 's middags af. Eerste dag dus

Paar dagen later bij mij
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:35
Gwinnie
Gwinnie is offline
2e date geloof ik, dus dat was binnen een week.
toen heeft hij bij ons gegeten en daarna zijn we naar de film gegaan.

ik ben na ruim een maand naar hem gegaan geloof ik, maar dat komt met name door het afstandsverschil, anders was ik daar ook al wel eerder geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:13
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-01-2004 @ 19:43:
uh waar moet je anders afspreken dan? als je wat met elkaar hebt is het toch niet meer dan logisch dat je elkaar bij elkaar thuis treft? vind t zo stom als stelletjes steeds 'in t dorp' afspreken ofzo...

maar goed, direct de eerste dag.
Hip. Er zijn ook wel s.commers die niet meer thuis wonen.
Oud 09-01-2004, 12:27
bitchie
bitchie is offline
mijn ouders waren op vaknatie en zijn ouders ook (mooi handig)
dus na 3 weken zag ik zijn ouders voor het eerst!!
Oud 09-01-2004, 12:36
Verwijderd
we kregen vat op Vlieland en mn ouders kwamen mijn ophalen en hem dus ook...

zijn ouders heb ik pas later ontmoet, ik durfde eerst nog niet zo goed...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:43
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
aaah scary, zijn ouders ontmoeten.. tjah ff maar hoor, daarna valt het wel meej, maar die eerste onmoeting zie ik altijd wel tegenop. Hij kwam bij mij na paar dagen thuis en ik bij hem pas na een maand (onmeunig laat )
Oud 09-01-2004, 12:46
marlies
marlies is offline
Ik kende zijn ouders al voordat ik wat met hem kreeg. Ik zat bij zijn broertje in het team, maar ik durfde niet bij hen naar binnen Ze waren ook erg verbaasd, want ze wisten niet eens dat ik men hun oudste zoon omging, maar verder ging het wel goed
Oud 09-01-2004, 13:17
TranceGirl
TranceGirl is offline
Na uh 1 weekje geloof ik. Ik kwam na 2 weken bij hem thuis
En de eerste keer vond ik echt heel erg eng.. Achteraf helemaal voor niets want het viel hartstikke mee!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:20
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik kwam als eerste bij mijn vriend na 3 dagen en hij bij mij na 5 daagjes...
Oud 09-01-2004, 13:39
lief mutsje
lief mutsje is offline
Wij wonen allebei niet meer thuis en zien onze ouders ook niet meer zo heel vaak. Zijn ouders kennen mij wel en ik ken zijn ouders ook, maar das nog van toen we gewoon vrienden waren.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:42
Fa Sai
Fa Sai is offline
Na een week bij mij thuis om me af te zetten omdat het donker was!
Oud 11-01-2004, 10:52
luus16
luus16 is offline
Hij kwam na anderhalve week voor t eerst bij mn pa thuis, ik na twee weken bij hem thuis (omdat ie n ongeluk had gehad) en hij na 3 weekjes ofzo bij mn ma thuis... en sinds die tijd vrij vaak...
en t viel me reuze mee... vooral toen ie bij mn pa kwam was ik 'zenuwachtig' omdat mn broertje bijna nooit normaal kan doen.. .
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:57
Verwijderd
Hij kwam al bij mij thuis voor we iets hadden (ik woonde op mezelf (nog steeds )) en hij is toen een keer of twee ook bij m'n ouders geweest. Eén keer waren m'n ouders er niet, die andere keer kennis gemaakt en verder hebben we met z'n allen gegeten ed, verder niets.

Ik kwam bij hem thuis toen we ? hadden (een week of twee oid?)...iig met zijn verjaardag. We gingen gourmetten met wat vrienden (waarvan één ook met aanhang) van hem. Zijn ouders + zus (+ haar gezin) waren er ook even, gewoon kennis gemaakt enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 11:00
Sade
Sade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-01-2004 @ 19:30:
ik kreeg wat bij hem thuis ...
Ik ga vandaag naar zijn huis toe, who knows...
Oud 11-01-2004, 12:15
Balance
Balance is offline
ex: na 3 dagen (oid) naar zijn huis. na 11 dagen (oid) naar mijn huis.

ik vind zijn ouders ontmoeten nooit eng, maar hem voorstellen aan míjn ouders juist wel.
Oud 11-01-2004, 14:18
Verwijderd
zijn vader kende ik al, is een leraar bij mij op school. zijn moeder leerde ik kennen na een maandje kennen op haar verjaardag. *ja, ik was zenuwachtig*

hij kwam al vrij snel bij mij, kende mn ouders al van vlak voordat we wat kregen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:24
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik kwam na 3 weken voor het eerst bij hem thuis, was op 2e kerstdag en ik mocht gelijk blijven eten. Hij kwam bij mij na 2 weken. M'n vader kende hem al, m'n moeder nog niet, dus even voorgesteld en toen een beetje flimpje gekeken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
volgens mij ging ik de derde keer dat we elkaar zagen naar zijn huis toe
Oud 11-01-2004, 16:51
bassgirl
bassgirl is offline
na 1 week kwam ik bij ´m thuis op ´t feest van zn broertje, maar echt zeg maar was denk ik na een maand ongeveer. en we hebben op zn kamer gedrumt, gitaar gespeeld, en fotoboeken ingekeken van hem, verder niks bijzonders ofzo was wel leuk
Oud 11-01-2004, 17:00
juno
juno is offline
We hadden een week of twee wat toen mijn ouders hem hebben uitgenodigd, want ze wilden hem perse leren kennen. Wij wilden dat nog helemaal niet, hadden liever een beetje privacy, maar ja, zo zijn ouders. En we mochten ook niet naar boven! Hij woonde gelukkig al niet meer thuis, dus dat heeft drie maanden geduurd, voordat ik voor de keuring op moest.

We zijn allebei meteen goedgekeurd. Vooral door de wederzijdse ouderlijke honden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:17
Verwijderd
uuhm, het is aan gegaan bij mij thuis.. dus ja.. ik kwam de volgende dag bij hem alweer. Maar we waren al bevriend, dus eigenlijk telt deze vraag voor mij niet
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:26
Verwijderd
uhhmmm.. jeetje, ik heb eigenlijk geen idee wanneer hij voor het eerst bij mij thuis kwam. Denk paar weken nadat we iets kregen. En bij hem thuis, tja.. voordat we wat kregen al, maar hij woonde al alleen. Zijn ouders en broer, schoonzus en hun 3 dochters heb ik na een paar maanden voor het eerst ontmoet, net als hun verdere familie..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:51
Kadaver
Kadaver is offline
Ik stel dit zo lang mogelijk uit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:23
Kaladan
Kaladan is offline
Het was net 2 dagen aan tot ik bij haar thuis kwam...
Was niet zo heel bijzonder.

Was wel klein beetje nerveus hoe haar ouders zouden reageren (want ze had thuis nog niets over ons verteld) maar viel allemaal wel mee..
Oud 12-01-2004, 14:26
Verwijderd
We waren al bij elkaar thuis geweest vóórdat 't wat was. Zijn moeder heb ik ontmoet na een week ofzo (de keer dat ik daar was vóórdat we samen waren, was ze niet thuis).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:27
fractuur
fractuur is offline
Na 1 maand komt hij morgen bij mij, en ik ben ook bij hem geweest, maar toen heb ik zijn ouders nog niet gezien. En nee, ik heb helemaal geen zin in overmorgen ivm zeer irritante broertjes ed.
Oud 12-01-2004, 14:32
Verwijderd
we hadden nog niets, en de eerste dag na het eerste 'afspraakje' (in hoeverre je het een afspraakje kon noemen) bleef ik bij hem eten, en ik was heel verlegen.
Maar geen kruisverhoor ofzo hoor, wat je weleens hoort
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:54
Sade
Sade is offline
Citaat:
GND86 schreef op 11-01-2004 @ 12:00:
Ik ga vandaag naar zijn huis toe, who knows...
And guess what happened there

Citaat:
Balance schreef:
ik vind zijn ouders ontmoeten nooit eng, maar hem voorstellen aan míjn ouders juist wel.
Ik vind het allebei best wel erg Niet dat ik dat ooit zou laten merken natuurlijk
Oud 12-01-2004, 17:26
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2004 @ 13:15:

Helemaal mee eens. Ik ga ook maar eens kijken hoe ik het ga doorkomen, want echt van harte gaat het neit van mijn kant. )mn broertje , kritische moeder ed..)
Reageren

Regels voor berichten