Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feiten vertekenen soms, maar als dat bij het bedrag waarvoor iemand is opgelicht blijft, waarover moeten we dan discussiëren? |
![]() |
||
Citaat:
Kort gezegd; that's all you've got? Ik bedoel, tuurlijk zijn artikelen wel eens gekleurd, daar heb je je eigen hersenen toch voor? Of geloof je alles wat je in de media voorgeschoteld krijgt? |
![]() |
|
Dit is een voorbeeld van:
OF slechte journalistiek OF het verkrijgen van verkeerde informatie Ik gok het eerste, want dat komt het vaakst voor ![]() Maar ik weet ook niet wat we hier meer over kunnen zeggen. Wat had je in gedachten? PM me even, dan gaat deze eerst vooralsnog dicht.
|
Verwijderd
|
Het kan van-horen-zeggen zijn natuurlijk. Op zich loopt een journalist die iets niet uit de eerste hand verneemt natuurlijk altijd een zeker risico. Achteraf kunnen zijn feiten onjuist blijken te zijn. Daarom is het zoals Chimera opmerkt zaak om een beetje op je hoede te zijn, en niet alles klakkeloos voor waar aan te nemen 'omdat het op het nieuws was'.
|
![]() |
||
Citaat:
Door een politieke kleur, verkeerde informatie of slechte journalistiek worden gegevens vals weergegeven. Veel mensen geloven de media echter wél klakkeloos. "Het is waar want het staat in de krant". Daarnaast is het gewoon erg moeilijk dit te voorkomen/vermijden. Wie spreekt er de waarheid?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wereld van verschil JackieZ | 5 | 30-12-2004 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Wereld van Negrotiator | 4 | 01-12-2003 20:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Drie dagen van genot Valentijn | 0 | 16-06-2003 23:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wereld van Evito | 10 | 10-02-2003 15:09 | |
Verhalen & Gedichten |
een wereld van verschil The one who I am | 3 | 04-04-2002 20:43 |