Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Ben jij voor de hoofddoeken in de klas?
Ja, dan mogen wij en de moslims het ook! 1 50.00%
Nee, niemand mag het dragen, wij niet en de moslims dan ook niet!!! 0 0%
Nee, het mag niet, ook als is het voor het geloof, dan mogen wij een pet dragen omdat wij in de baseballers geloven, een muts opzetten voor onze koude oren... 1 50.00%
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 14:48
biesmans_tim
biesmans_tim is offline
Ik vind dat iedereen deze week een pet of muts of een hoed moet opzetten in de klas, als de moslims het mogen, moeten wij het ook mogen! Dus daarom allemaal een hoofddeksel opzetten en dan moeten wij het ook mogen, of het is discriminatie van de Belgische (normale) studenten!

Greetz
vlaanderen_leeft@skynet.be
Advertentie
Oud 11-01-2004, 14:51
Verwijderd
Geen van de opties. Je moet de andere topic goed lezen en die genoemde optie er in zetten.
Oud 11-01-2004, 14:53
biesmans_tim
biesmans_tim is offline
ja, fuck off, ik kom uit België, dus zal het wel weten! Wij mogen het toch ook niet, waarom mogen zij het wel? Dit is discriminatie!
Oud 11-01-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
biesmans_tim schreef op 11-01-2004 @ 15:53:
ja, fuck off, ik kom uit België, dus zal het wel weten! Wij mogen het toch ook niet, waarom mogen zij het wel? Dit is discriminatie!
Wat heeft het ermee te maken dat je uit Belgie komt, deze discussie wordt in Nederland ook gevoerd. Als jij een poll maakt, moeten goede opties zijn, dit is veel te zwart/wit. Ik heb een mening die niet in de poll staat, en deze mening wordt door meer mensen gedeeld. Dus is dit geen goede poll. Als jij een discussie wil voeren, met behulp van een poll, mij best. Maar zorg er dan voor dat alle genoemde meningen erin verwerkt zijn, hoewel polls bij zulke complexe onderwerpen zinloos zijn.
Oud 11-01-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 11-01-2004 @ 15:57:
Wat heeft het ermee te maken dat je uit Belgie komt, deze discussie wordt in Nederland ook gevoerd. Als jij een poll maakt, moeten goede opties zijn, dit is veel te zwart/wit. Ik heb een mening die niet in de poll staat, en deze mening wordt door meer mensen gedeeld. Dus is dit geen goede poll. Als jij een discussie wil voeren, met behulp van een poll, mij best. Maar zorg er dan voor dat alle genoemde meningen erin verwerkt zijn, hoewel polls bij zulke complexe onderwerpen zinloos zijn.
Precies.

Ik geloof niet dat deze topic iets toevoegd...de poll is niet compleet en een poll over zo'n complex onderwerp is idd vrij zinloos. En jij hebt het over discriminatie, ik vind dit ook nogal discriminerend opgezet. Volgens mij zijn moslims niks minder normaal dan Belgische of Nederlandse mensen. Moslims kunnen btw net zo goed Belgisch (of Nederlands) zijn.
Oud 11-01-2004, 14:59
biesmans_tim
biesmans_tim is offline
maak dan zelf een discussie
Verwijderd
Citaat:
biesmans_tim schreef op 11-01-2004 @ 15:59:
Ok, wat is je stelling?
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
biesmans_tim schreef op 11-01-2004 @ 15:59:
ehm... jij bent diegene die hier vrijwillig een discussie opstart..

maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
Oud 11-01-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 11-01-2004 @ 15:59:
ehm... jij bent diegene die hier vrijwillig een discussie opstart..
idd

Denk er maar even over na, overleg desnoods met mensen via pm of mail ofzo en start dan een nieuwe. En laat dingen als 'de Belgische (normale) studenten' dan ajb achterwege.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten