Advertentie | |
|
![]() |
|
ik snap niet waarom mtv denkt dat het leuk is om naar 2 verwaande dames te kijken, die al het geld hebben dat iedereen wil hebben, en daar dan over gaan liggen klagen...
heb 1 stukje gezien, waarin de ene aan haar moeder vroeg, die aan ms lijdt of iets, of ze wel eens aan zelfmoord dacht. ja, zei die moeder maar ze had genoeg dingen om hier te blijven, haar hondjes bijv. die dochter en da hillfinger wijf: maar wij houden ook van jou, waarop de moeder begint te huilen, en de 2 dames met een big-smile op hun gezicht zeggen "niet huilen mam"... flikker toch op zeg, dat doe je toch niet voor de camera? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik bedoelde die ándere serie. Waarin ze met een vriendin (dochter van Lionel Richie geloof ik) haar rijkeluisleventje inruilt voor een plattelandsleven. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
er zijn overigens plannen voor een real life show over Joop van Tellingen... da zou echt te schraal zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een onzin zeg, natuurlijk wordt alles overdreven, anders kijkt er toch geen hond naar. |
![]() |
|
ik vind het geen goede serie, want in zijn slechtheid is het zelfs gematigd
Als je over richt girls spreekt dan wil je ze exorbitante bedragen zien uitgeven, snobistisch zien gedragen, zien feesten, zien zeuren. Maar dit..dit is gewoon saai. Heb je zoveel geld, leidt je zo'n saai leven. Jezus mina, er komt geen enkele fatsoenlijke dialoog ( en daarmee bedoel ik langer dan 2 zinnen) voor. Ik had toch wel een hoop gekibbel om niets verwacht, maar nee zelfs dat is te hoog gegrepen voor de dames. Een programma ove rmijn leven zou zelfs interessanter zijn, kun je nagaan...
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het gister voor het eerst gezien, en heb me heel erg geiirriteerd, vooral aan die vriendin, omdat ze zoooo gruwelijk aant zeuren is dat ze zichzelf niet meer van alles laat genieten ofzo en dat ze daarom nu depressief is (en omdat ze daarbij een onwijze zeiksmoel heeft) En omdat ze dat 3e meisje gewoon laten zitten met een vakantie naar Griekenland en dat ze zichzelf dan nog hardop afvragen: was dat nou heel erg gemeen van ons? terwijl ze weten dat dat meisje helemaal in tranen is.... Mja, stelletje mutsen.... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Films, TV & Radio |
Waar kijk jij graag naar op tv? Naru | 51 | 07-04-2004 11:03 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 | |
Muziek |
mtv Gadje | 15 | 08-01-2004 21:35 |