Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2003, 11:49
Renoi
Renoi is offline
in hoeverre laat jij je beinvloeden door je omgeving? als je buurvrouw je kleding niet mooi vindt, doe je het dan nooit meer aan en voel je je gekwetst? wanneer volg jij iemands advies op in je omgeving? luister je ook naar de verkoopjuf of iets leuk staat of beoordeel jij dat zelf wel?
Oud 28-12-2003, 12:04
-=Error323=-
-=Error323=- is offline
van echt goede vrienden kan het me wel schelen wat ze van mijn kleding vinden, behalve als ik echt voor die kleding kies, dan zullen ze er aan moeten wennen.

verder op school...
als je eens anders gekleed gaat, dan krijg je het zeker te horen, maar na een tijd went dat wel, dus trek ik me daar nix van aan.

naar mijn broer luister ik ook niet, dusja, lekker eigenzinnig
Oud 28-12-2003, 12:14
ikaruz
ikaruz is offline
Het kan mij niet echt schelen als mensen mijn kleren niet leuk vinden. Ga er niet andere kleren van dragen. Maar het is ook niet zo dat het me niets uitmaakt. Het blijft natuurlijk altijd leuk als iemand zegt; 'goh, wat een leuke broek heb je aan.'
Oud 28-12-2003, 15:54
Verwijderd
het kan me niet echt schelen, maar als er iemand zegt :'goh wat een leuke trui heb je aan' dnek ik toch wel een beetje dank je!! en ben ik stiekem wel een beetje blij
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:00
gremgizzel
gremgizzel is offline
meestal *geen commentaar*! Meeste zegge toch wel als iets nieuw is van goh wat leuk...maar of ze het ook echt mene ?!?! En in de winkel trek ik me dnek ik onbewust wel wat van aan...maar als ik het echt verschrikkelijk vind ga ik t nie kope omdat de verkoopster het zo leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:09
Verwijderd
Ligt er aan wie het zegt. Als een of andere lompe boer of iemand die er zelf niet echt goed uitziet dan trek ik me er niks van aan. Als een leuker iemand commentaar heeft luister ik wel.

Naar verkoopsters luister ik (bijna) niet meer. (bijna) Altijd als ik iets blauws aan het passen ben komen ze naar me toe en zeggen ze dat het me zo goed staat enzovoort. Tja heel fijn maar daardoor is 50% van mijn kleding blauw (ze hebben wel gelijk hoor... blauw staat me wel.... maar ik koop ff iets minder blauw)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:13
feline
feline is offline
Als ik van een bepaald kledingstuk twijfel of het wel of niet leuk staat, kan een opmerking van iemand wel de doorslag geven. Als ik iets geweldig vind, kan het me weinig schelen.

Ik heb wel een bepaalde kledingstijl, kledingstukken die niet bij mijn andere spullen passen, zal ik niet snel kopen of dragen. Maar als iemand iets voor me uitzoekt wat wel bij me past, maar dat ik zelf niet uitgezocht zou hebben, vind ik het leuk om het te proberen. Ik luister dus zeker naar vrienden, maar ook (geloofwaardige) verkoopsters.
Oud 28-12-2003, 17:31
jasmijn84
jasmijn84 is offline
kan je je niet iets netter kleden.....je lijkt wel een zwerver
ik kwam gewoon net uit bed en had geen zin om me fantsoenlijk aan te kleden
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:34
Marshall
Marshall is offline
'' die stropdas moet weg hoor'' Noé bij Superbimbo feestje...

'' leuke meshcap '' De Now&Wow bedrijfseider ...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:39
Siena
Siena is offline
Nu ik erover nadenk...Mijn vriendinnen hebben allemaal een andere smaak, en hebben dus ook andere kleding aan, niemand geeft negatieve commentaar (omdat iedereen een andere smaak heeft), soms alleen positief en das best leuk.

Ik trek me van niemand iets aan, behalve als m'n Ma zegt: 'Nee Sien, dat kan écht niet...' En dan moet het in de zin zijn van helemaal geen goeie kleurencombinatie of te kapot enzo...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:18
Roos
Roos is offline
Ligt eraan wie het is he...
Van sommige mensen trek ik me commentaar/tips wel aan, van sommige niet..
Oud 28-12-2003, 18:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 28-12-2003 @ 18:34:
'' die stropdas moet weg hoor'' Noé bij Superbimbo feestje...

'' leuke meshcap '' De Now&Wow bedrijfseider ...
Jaaaaa, die stropdas was ze echt niet over te spreken hoor! Ik heb het de hele avond moeten aanhoren! Hahaha
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:25
Firefly
Firefly is offline
Goh Manon, wat zie jij er netjes uit (in werkkleding)
Oud 28-12-2003, 18:27
Nuck
Nuck is offline
Hangt er idd vanaf wie het zegt.
Oud 28-12-2003, 18:38
Verwijderd
Ligt er aan wie het zegt. Mensen die ik vaag ken, interesseert me niet.. maar als vrienden ofzo zeggen dat iets me niet staat, dan denk ik er nog wel even over na. Als iets me wel staat, maar anderen vinden het gewoon geen leuk kledingstuk, dan maakt dat me niet zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 28-12-2003 @ 19:21:
Jaaaaa, die stropdas was ze echt niet over te spreken hoor! Ik heb het de hele avond moeten aanhoren! Hahaha
Ooh heilig boontje, net alsof jij er zo enthousiast over was!
Voor de rest was Marshall wel een hotty toch?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 19:26
Laïs
Laïs is offline
Het is te zien,wie het zegt.
Soms trek ik het me wel aan,als ik niet 100 procent zeker was,maar in de meeste van de gevallen,laat het me koud.
Oud 28-12-2003, 19:37
Paris
Paris is offline
Het ligt er idd maar aan wie het zegt. Positief commentaar vind ik natuurlijk altijd leuk. En negatief commentaar trek ik me niet veel van aan, als ik het leuk vind dan draag ik het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:50
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
feline schreef op 28-12-2003 @ 18:13:
Als ik van een bepaald kledingstuk twijfel of het wel of niet leuk staat, kan een opmerking van iemand wel de doorslag geven. Als ik iets geweldig vind, kan het me weinig schelen.
En het hangt er vanaf wie het zegt, is het een goede vriend of zomaar iemand.

Naar betrouwbare verkoopsters zou ik wel luisteren, maar ik heb er niet echt vertrouwen in.
Oud 30-12-2003, 21:25
Otis
Otis is offline
Ik krijg regelmatig commentaar op mijn kleding.het ligt denk ik ook heel erg aan de omgeving waar je woont, wat voor n soort mensen daar wonen, wat voor n volk er in je klas zit.Ik besteed nooit echt aandacht aan de kritiek, complimentjes neem ik luchtig op.
Aan mijn vrienden heb ik gelukkig wel wat.Als iets gewoon echt niet kan dan laten ze dat merken maar gelukkig heb ik onderhand mijn grenzen al n beetje ontdekt dus.... dit komt niet zovaak meer voor.

En als ik naar de mensen kijk die mij kritiek geven op bijv. een paarse panty laatst ( wat een homo kleur ! -knurfterig lachje dr achter aan -) dan zie ik hun kritiek alleen maar als n teken dat ik er goed bij loop
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:27
feline
feline is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 30-12-2003 @ 21:50:
En het hangt er vanaf wie het zegt, is het een goede vriend of zomaar iemand.

Naar betrouwbare verkoopsters zou ik wel luisteren, maar ik heb er niet echt vertrouwen in.
Ik zat pas heel erg te twijfelen over een jas, vriendinlief kon me nog niet overhalen, maar een ander meisje in de winkel zei dat het heel goed zat en stond. Toen heb ik het gedaan .

Betrouwbare verkoopsters zijn de verkoopsters die niet bij alles zeggen dat het goed staat, maar gewoon eerlijk zeggen dat het er niet uitziet, of dat de kleur me inderdaad niet staat.
Oud 30-12-2003, 21:34
Redhair
Redhair is offline
Kijk, als iemand iets lelijk vind wat ik aanheb, is dat zijn/haar mening. Mijn mening is dat het mooi is, anders had ik het niet aan. Dus waarom iets van andermans mening aantrekken?
Oud 30-12-2003, 22:13
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
feline schreef op 30-12-2003 @ 22:27:
Betrouwbare verkoopsters zijn de verkoopsters die niet bij alles zeggen dat het goed staat, maar gewoon eerlijk zeggen dat het er niet uitziet, of dat de kleur me inderdaad niet staat.
Ja, daar heb je gelijk in. Je hebt van die verkopers die het altijd kerugi met je eens zijn (en dan nog iets positiever zijn), maar natuurlijk ook eerlijke verkoopsters (waar je eigenlijk veel meer aan hebt).
Oud 30-12-2003, 22:17
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 30-12-2003 @ 23:13:
Ja, daar heb je gelijk in. Je hebt van die verkopers die het altijd kerugi met je eens zijn (en dan nog iets positiever zijn), maar natuurlijk ook eerlijke verkoopsters (waar je eigenlijk veel meer aan hebt).
Eerlijke verkoopsters kunnen ook te eerlijk zijn heb een keer meegemaakt dat ik een blousje aanhad en dat ze zei "eigenlijk staat ie niet zo mooi he. maar dat had je zelf vast ook al wel door " heel kattig, ken er wel meer van.. of verkoopsters die meteen hun mening geven enzo vind ik ook zo verschrikkelijk. laat me eerst zelf kijken denk ik dan
Oud 30-12-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 30-12-2003 @ 23:17:
Eerlijke verkoopsters kunnen ook te eerlijk zijn heb een keer meegemaakt dat ik een blousje aanhad en dat ze zei "eigenlijk staat ie niet zo mooi he. maar dat had je zelf vast ook al wel door " heel kattig, ken er wel meer van.. of verkoopsters die meteen hun mening geven enzo vind ik ook zo verschrikkelijk. laat me eerst zelf kijken denk ik dan
Ik zou eerder zo zijn van "eigenlijk staat die BH je niet zo mooi he? doe maar meteen uit!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ninh schreef op 30-12-2003 @ 23:25:
Ik zou eerder zo zijn van "eigenlijk staat die BH je niet zo mooi he? doe maar meteen uit!"
Zo flauw dat het grappig wordt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:30
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Ninh schreef op 30-12-2003 @ 23:25:
"ik heb hoofdpijn"
Oud 31-12-2003, 10:22
barbara.inc
barbara.inc is offline
maakt me weinig uit.'

wat ik vaak hoor:

- Is die broek niet te groot en hangt ie niet veel te laag? ('nee pappa, dat is mijn style'...)
- Is dat shirtje niet veel te klein? ('Nee pappa, dat hoort zo..')
- Kan dat decolleté iets minder? ('nee pappa, dat is mijn style' )

(tis nmlk bijna altijd mn vader die commentaar heeft, die ahd me het liefst als kakkermeisje gezien )
Oud 31-12-2003, 18:19
korfballer
korfballer is offline
De mensen bij mij op school dragen allemaal dezelfde soort kleren. Zoals mensen hier zouden zeggen 'kakkerstyle'. Dus vrienden op school hoef ik me niet zo druk te maken. Op korfbal zitten er natuurlijk mensen met echt alle verschillende soorten stylen. Je ziet elkaar meestal in korfbalkleren dus dat scheelt. Toevallig heeft mijn beste vriend op korfbal ook weer de zelfde style als ik :-) maar als iemand wat aan te merken heeft op mijn kleding is dat zijn probleem en echt niet de mijne! Ik zal er echt niks aan voor aan gaan trekken!

happy new year allemaal!

xx
Oud 31-12-2003, 20:45
inspirations
inspirations is offline
hhmm egt, khou nie van die beinvloedbare mensen. kbedoel draag gwoon wat jezelf leuk vint. en al vint zelfs mijn viendin et nie mooi, dan draag ik et nog... zolang ik me der maar goed in voel
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 12:22
Verwijderd
met mijn sjaal om krijg ik vaak te horen dat ik er als een "homo" uit zou zien door bepaalde mensen..........
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 12:41
Faery
Faery is offline
"Er zit kots in je jas."

Dat kwetste me niet zo. Er zat overal wel kots, vannacht.
Oud 01-01-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 02-01-2004 @ 00:41:
"Er zit kots in je jas."

Dat kwetste me niet zo. Er zat overal wel kots, vannacht.
roze kots heb ik me laten vertellen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 14:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik koop wel es kleren omdat anderen zeggen dat het leuk staat.. dan heb ik het zelf niet gezien maar vertrouw ik gewoon op die ander . Ik kies het zelf uit, vraag hoe het staat.. Ja goed, okee kopen

Gelukkig zijn ze dan ook leuk. Voor de rest, als ik van iemand commentaar krijg op mn kleren ga ik het niet meteen veranderen. Tenzij het een leuk persoon is
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 14:24
Faery
Faery is offline
Citaat:
Whaag schreef op 01-01-2004 @ 15:04:
roze kots heb ik me laten vertellen
Niet wezen kijken? Jij luiaard, we hadden het hele kleurenpallet daar
Oud 01-01-2004, 16:21
Bosserini
Bosserini is offline
Vette zwerver noemt me steeds Gay-Star omdat ik wel eens G-Star draag. Heb je ook iets van "flikker op idioot ".
Oud 01-01-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 01-01-2004 @ 13:22:
met mijn sjaal om krijg ik vaak te horen dat ik er als een "homo" uit zou zien door bepaalde mensen..........
Op wie doel je nou precies?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:48
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
iej...? schreef op 01-01-2004 @ 17:21:
Vette zwerver noemt me steeds Gay-Star omdat ik wel eens G-Star draag. Heb je ook iets van "flikker op idioot ".
Even pronken met het feit dat je merkkleding draagt.
Oud 03-01-2004, 12:49
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik maak me niet direct druk als iemand iets niet leuk vind en ik vind het zelf wél leuk, maar als ik van meerdere mensen te horen krijg dat het niet staat dan zal ik nog eens goed in de spiegel gaan kijken.
Oud 03-01-2004, 15:12
In_stilte
In_stilte is offline
Ik kreeg gisteren 2 keer ! te horen dat ik er erg netjes uitzag.
Ik had namelijk een bloesje aan jawel (van mijn werk), in combi met overseaz broek maar ik was heel toch heel netjes vonden ze.

en ik werd gecomplementeerd met mijn warme sjawl (schrijf je dat zo ?) die ik afstond in dit ijskoude weer.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 28-12-2003 @ 19:25:
Goh Manon, wat zie jij er netjes uit (in werkkleding)
+ wat een leuk omading heb je manon
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:00
Bianca83
Bianca83 is offline
mijn moeder zei dat ik er bij liep als een snol
Oud 03-01-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Bianca83 schreef op 03-01-2004 @ 23:00:
mijn moeder zei dat ik er bij liep als een snol
Als ik naar je sig kijk.. dan kan ze best gelijk hebben
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:07
Bianca83
Bianca83 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-01-2004 @ 23:01:
Als ik naar je sig kijk.. dan kan ze best gelijk hebben
dat slaat helemaal nergens op
Oud 03-01-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Bianca83 schreef op 03-01-2004 @ 23:07:
dat slaat helemaal nergens op

Wat is je cu2 ?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:13
Bianca83
Bianca83 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-01-2004 @ 23:07:
Wat is je cu2 ?
ik weet niet hoe dat werkt
Oud 03-01-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Bianca83 schreef op 03-01-2004 @ 23:13:
ik weet niet hoe dat werkt
HA, maar je hebt het wel geprobeerd !
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:15
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
inspirations schreef op 31-12-2003 @ 21:45:
hhmm egt, khou nie van die beinvloedbare mensen. kbedoel draag gwoon wat jezelf leuk vint. en al vint zelfs mijn viendin et nie mooi, dan draag ik et nog... zolang ik me der maar goed in voel
Oud 03-01-2004, 22:18
Bianca83
Bianca83 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-01-2004 @ 23:13:
HA, maar je hebt het wel geprobeerd !
hahaha ja maar mag dat dan niet
Oud 03-01-2004, 22:19
Verwijderd
Zoek een chatbox
Met citaat reageren
Advertentie