Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik krijg regelmatig commentaar op mijn kleding.het ligt denk ik ook heel erg aan de omgeving waar je woont, wat voor n soort mensen daar wonen, wat voor n volk er in je klas zit.Ik besteed nooit echt aandacht aan de kritiek, complimentjes neem ik luchtig op.
Aan mijn vrienden heb ik gelukkig wel wat.Als iets gewoon echt niet kan dan laten ze dat merken maar gelukkig heb ik onderhand mijn grenzen al n beetje ontdekt dus.... dit komt niet zovaak meer voor. En als ik naar de mensen kijk die mij kritiek geven op bijv. een paarse panty laatst ( wat een homo kleur ! -knurfterig lachje dr achter aan -) dan zie ik hun kritiek alleen maar als n teken dat ik er goed bij loop ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Betrouwbare verkoopsters zijn de verkoopsters die niet bij alles zeggen dat het goed staat, maar gewoon eerlijk zeggen dat het er niet uitziet, of dat de kleur me inderdaad niet staat. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
maakt me weinig uit.'
wat ik vaak hoor: - Is die broek niet te groot en hangt ie niet veel te laag? ('nee pappa, dat is mijn style'...) - Is dat shirtje niet veel te klein? ('Nee pappa, dat hoort zo..') - Kan dat decolleté iets minder? ('nee pappa, dat is mijn style' ![]() (tis nmlk bijna altijd mn vader die commentaar heeft, die ahd me het liefst als kakkermeisje gezien ![]()
|
![]() |
De mensen bij mij op school dragen allemaal dezelfde soort kleren. Zoals mensen hier zouden zeggen 'kakkerstyle'. Dus vrienden op school hoef ik me niet zo druk te maken. Op korfbal zitten er natuurlijk mensen met echt alle verschillende soorten stylen. Je ziet elkaar meestal in korfbalkleren dus dat scheelt. Toevallig heeft mijn beste vriend op korfbal ook weer de zelfde style als ik :-) maar als iemand wat aan te merken heeft op mijn kleding is dat zijn probleem en echt niet de mijne! Ik zal er echt niks aan voor aan gaan trekken!
happy new year allemaal! xx
|
Ik koop wel es kleren omdat anderen zeggen dat het leuk staat.. dan heb ik het zelf niet gezien maar vertrouw ik gewoon op die ander
![]() ![]() Gelukkig zijn ze dan ook leuk. Voor de rest, als ik van iemand commentaar krijg op mn kleren ga ik het niet meteen veranderen. Tenzij het een leuk persoon is ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg gisteren 2 keer ! te horen dat ik er erg netjes uitzag.
Ik had namelijk een bloesje aan jawel (van mijn werk), in combi met overseaz broek maar ik was heel toch heel netjes vonden ze. en ik werd gecomplementeerd met mijn warme sjawl (schrijf je dat zo ?) die ik afstond in dit ijskoude weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Boef | 496 | 18-02-2004 00:32 | |
Psychologie |
medelijden met een pester wont cry | 26 | 27-11-2003 22:15 | |
Lifestyle |
Hardcore / Lonsdale / Gekleurde mensen TrUeKiLL | 82 | 25-09-2003 08:52 | |
Lifestyle |
Jouw stijl en je omgeving Pan Am | 56 | 20-09-2003 17:27 | |
Lifestyle |
lacoste....wat is het probleem? Poehee | 90 | 10-08-2002 12:47 |