Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ennuh lonsdale2...als je er een beetje oud uit ziet kom je er als 14 jarige zelfs nog in...
||
Citaat:
K zou me meer zorgen maken of je er bij Raving wel in komt. Das voor 18+ en geloof me, daar wordt streng gecontrolleerd. Ik zou t iig niet wagen..
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @Hoolie...haha stel je voor ![]() @ Fairy, haha bekende taferelen @ trein ![]()
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 06:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja he wacht eens even! Jij bent wel een slechte kale man he! Mij zomaar 2 keer op de grond gooien, waar zit je met je koppeke? ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Enne, haha, kweet niet meer waar het goed voor was, maar het had denk ik wel een reden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *gooit je op de grond* DAAR, HA ! ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Hoe kom je dan erbij om het over spinazie te gaan hebben? ![]() Sorry ben een beetje van de film kwijt... ![]()
||
Citaat:
![]() Kon wel om je lachen eigenlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik begon over 2 mense, eentje die spinazie luste, en eentje die dat niet luste. En die 2 gingen toen ruzie maken en daar ging ik jou mee vergelijken. (geloof ik) En toen gooide jij me op de grond ![]() whaha dit gaat echt nergens over ![]()
|
Ik zou wel willen gaan om te weten wat het precies inhoud maar ik krijg zeker eentje op myn gezicht en daar heb ik net geen zin in
![]() Sommige gabbermuziek wordt onterecht afgeschreven...af en toe zit het gewoon knap in elkaar moet ik toegeven.
||
Citaat:
![]() 2. Juits, kijk die rititititieuw moh shizzle, is gewoon muziek gemaakt door hersenloze... ![]() Er is ook zeker goede "hardcore"...hint: Hellraiser-zaal ! ![]() Iemand zei ooit: "Industrial is muziek voor de intelligente hardcoreliefhebber." ![]()
|
Verwijderd
|
Iemand zei ooit:
Apenkool! Industrial is heel wat anders namelijk gitaarmuziek met electro-drums en samples en shit. Die Krupps, Megaherz, Ministry, Razed In Black, Second Skin, Oomph!, Girls under Glass Nine Inch Nails of de meer electronische Front Line Assembly, Sneaky Bat Machine, :Wumpscut:, VNV Nation, Apoptygma Berzerk, Icon of Coil, Covenant. ![]() Bedenk een eigen genrenaam |
![]() |
|
Wie zegt dat ik dat niet bedoel?
![]() Maar goed... Let op: Je gaat een liedje produceren, je gebruikt industriële geluiden ( samples ) geen ( happy ) melodie, en met een zware underground kick of bass...enz. En dan heb ik het nog niet eens over een bepaalde structuur, gedachtegang die er achter dat nummer schuilgaat... In welk genre zou jij dit dan plaatsen? Juist... ![]() Game, set and the match... Tot ziens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Te door1 ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Jongens, bij chatten gaat ie dicht. Denk dat jullie wijs genoeg zijn om te weten hoe je aan elkaars e-mailadressen komt...
![]() Lijkt me eigenlijk een erg bruut feest trouwens. Vond dat in mijn gabber tijdperk erg goede labels, hoewel Ruffneck de kroon stak. Maar die mening delen niet veel mensen.
||
Citaat:
![]() Ruffneck was/is goed maar uh de kroon steken hee idd dat deel k niet met je ![]() o nee nu was ik weer aant chatten of niet ? ![]()
||
Citaat:
Ik quote mezelf ff... Denk dat dit een uit slag was...dat wil zeggen...ik serveer opnieuw... ![]() Hey gast, jij probeert hier weer een beetje omslachtig de discussie op te wekken van: "wat was er eerder, de hardcore-metal of de hardcore-gabber" oftewel, wat was er eerder; de kip of het ei...? Nou ik heb nieuws voor je, en dan vooral met betrekking op industrial...( ga de geschiedenis er maar op na ) Computergestuurde gitaar geluiden...of computer gestuurde industrial geluiden...tsja de PC was er toch echt eerst hoor... ![]() ![]() Maar goed, jij als "alto" denkt alles beter te weten dan "wij" gabbers...sja er zitten immers meer alto's dan gabbers op dit forum......relatief gezien klopt dit niet ![]() Alto's zijn gewoon kneuzen, die het als "casual" niet redden in deze samenleving en daarom maar erbij gaan lopen als een halfgare zwerver met een paars kleurtje in het haar, om toch nog ergens heil te vinden tussen hun lotgenoten... Iedereen kijkt op jullie neer, terwijl tegen mij ( kale gabber ) op wordt gekeken ![]() Ik dwing respect af bij mensen... Verder...: Heb jij mij ooit zien zeiken tegen een metal-hardcore freak dat "wij" gabbers eerder de sounds hardcore hadden uitgevonden? ( Integendeel zelfs...ga er maar op na ) Maar op industrial gebied sla je de plank volledig mis! Denk dat deze wel IN was...denk zelfs richting een ACE...game, set and the match dus...mits je na 4 dagen toch eens met een beetje tegenantwoord op de proppen kunt komen ![]() Dit was dus voor eXo...en voor al die andere langharige teckels die denken dat de hele wereld om metal draait... ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Jij en je partner deel IV Verwijderd | 143 | 24-09-2004 23:54 | |
Muziek |
MoH vs. Hellraiser anonieme_teddybeer | 29 | 12-10-2003 19:43 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |