Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn nog een paar vaderlandse groepjes over het hoofd gezien, België dus:
Sharko Buscemi Soulwax/2 many dj's Novastar Venus in Flames Dead Man Ray Ozark Henry Metal Molly De Mens Starflam Hooverphonic Daan DAAU Orange Black Mintzkov Luna (die zo enorm gaan doorbreken dit jaar afgaande op hun nieuwe single Mimosa) Rumplestitchkin (vpro's luisterpaal enkele weken geleden) (en ook nog: Moxie, Camden, .Calibre, Thou, Babyjohn, The Seatsniffers, The Kids,...) |
![]() |
|
Op hardcore niveau zit je veel beter in nederland dan in belgie...
Nederland heeft bands als Maypole, MM, the butcher, no turning back, tech 9, discipline, uppercut, line of defense, right direction, Backfire, born from pain en echt nog veel meer shit Belgie heeft in de hardcore (veel?) minder te bieden dan nederland... (ik kom wel uit nederland, dus ken ook meer nederlandse bands... maar volgens mij heeft nederland meer hc shizzle te bieden)
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik heb het een klein beetje vergeleken met belgie (niet met bands, maar gewoon met het land zelf ofzo ![]()
||
Citaat:
|
je vergeet sukilove, meneer. en soulwax !
wat betreft nederland, wat dacht je van; solex coparck caesar seesaw spinvis acda en de munnik en een hele lange, nog niet nader te herinneren, lijst. dus ja, ik vind ook dat in belgië de muziekscene beter is, maar toch. onderschat nederland niet !
||
Citaat:
Oja ik ken Countess, best gaaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien even het geheugen verfrissen; -een deal met FMP -rondbazuinen dat Akhenaten bij hun drummen zou -Lultus (een full-line-up joke-band, 't mokt Cultus met "De pikken steken" ipv "De zwaarden spreken") -De drummer heeft cu2 |
![]() |
||
Citaat:
Over de rest: hehe wat een clowns Maar ik vind de muziek wel te pruimen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonnewiel; heidense Ambient Heretic; Beherit-achtig Landstorm; RAC Brigade M; RAC Cultus; BM. Ik doe hier sessie-drums bij voor een mini-tourtje volgend jaar. Heidens en best wel puur tegenover veel shitbands die zich als heidens verkondigen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|