Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bijna alle hosting providers doen het. Kijk even op hosting.pagina.nl voor de hosters (Of www.sidn.nl)
|
ik zit bij www.flexwebhosting.nl en dat werkt heel goed bij mij, tot nu toe nog nergens problemen mee gehad.
|
![]() |
||
Citaat:
De inkoopprijs ligt op € 4,28 per jaar (nieuwe tarieven vanaf 1 januari 2004). Ze maken dus vrijwel geen winst, zeker niet als je de 59 Eurocent registratiekosten er nogeens bij optelt. Lijkt mij geen stabiele partij dat bruist van de continuïteit.
|
![]() |
Tarieven zijn voor een prijs van 0,90 cent per kwartaal dus 3,60 per jaar
De eerste maand kost nog maar 50 cent ![]() Dat maakt de eerste jaar 4,10 Zelf weet ik dat hij de domein naam voor inkoop prijs inkoopt dus kan hij ze goed koper leveren. Domein naam staat gewoon op mijn dus als het verkeerd gaat kan ik hem zo verhuizen. En waarom 20 euro vragen als het voor de helft kan ![]() (Prijzen: bron: http://www.sidn.nl/sidn/flat/Algemee...IDN/index.html)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nee ook al ben je lid van het Stichting Domein regristratie Nederland. Je bent altijd verplicht om elk jaar het schamele bedrag van 3,60 over te maken.
Volgens mij is dit niet kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je per jaar betaald betekend niet dat je het huurt.. Het dfomein koop je gewoon, jij bent de eigenaar, niet iemand anders.. SIDN is geen eigenaar, die registreerd alleen dat soort crap.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[FILM] Joyride (nl) Verwijderd | 7 | 23-08-2005 17:27 | |
Software & Hardware |
[HTML] website help Johnnie-mannuh | 20 | 12-06-2003 15:51 | |
Muziek |
Acda en de Munnik - vraagje, favoriete nummers, etc. heropsychodream | 29 | 11-06-2003 09:24 | |
Software & Hardware |
Dutchtone houdt SMS-jes vanaf websites tegen Verwijderd | 31 | 10-09-2001 16:26 |