Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien simpel om te zeggen maar als je er écht zo'n probleem mee hebt, is het misschien beter om een keer uit huis te gaan? Blijkbaar verandert de situatie niet en kan je moeder op de 1 of andere manier toch niet zonder hem. Ik vraag me af hoe de relatie is tussen hem en je moeder? Slaat ie haar? Kleineert ie d'r? Of hebben ze eigenlijk voor de rest gewoon een normale relatie?
|
![]() |
|
![]() |
Nee nee de relatie is verder wel normaal
hij weet wel hoe zich moet gedragen maar onder de juiste prikkels (vooral alcohol en wanhoop) kan hij doorslaan en boos worden maar verder vind ik hem ook gewoon een zeikerd en mijn vindt dat ook ze is een relatie met hem aangegaan, zei ze tegen me, niet omdat ze verliefd op hem was, maar omdat ze graag met iemand wilde samenwonen: dat was handig, dan kregen we het financieel wat beter ik was daar op zich meteen op tegen maar ik heb er toch mee ingestemd tsja nu komt ze steeds weer met het financiële aspect, ze is bang dat ze anders terug de uitkering in moet enzo maar ze zijn niet bepaald een verliefd stelletje hoor meer twee mensen die samenleven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is een optie om op jezelf te gaan wonen geen 1 waar je over na zou kunnen denken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het er net eens met haar over gehad. Ze gaf toe dat het nu goed ging en dat er in principe geen plannen waren dat hij zou gaan verhuizen.
Ik heb gezegd dat ze het beloofd had en dat ik me zou verhangen als mijn relatie later zo zou zijn als de hare. Goed, het leek er wel wat te doen, maar het lijkt erop dat ik zelf maar beter ga verhuizen nu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is niet zo dat ze zwaar mishandeld wordt of iets dergelijks. En ik denk niet dat ze nog naar je zal luisteren. Dus denk gewoon aan jezelf en bedenk je wat jíj wilt. Wil je nog langer met ze in 1 huis leven of wil je je eigen leven zónder die twee de hele dag om je heen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelfs als mensen zwaar mishandeld worden...vaak houden ze toch erg van iemand en het is dan erg moeilijk om iemand de deur te wijzen. Misschien is er bij haar ook wel de gedachte dat jij over niet al te lange tijd het huis uit gaat, als die vriend dan ook weg is, dan blijft zij in haar eentje over. Misschien ziet ze daar tegen op. Probeer er eens ècht met haar over te praten.
En als je echt niet tegen die man kan, ga dan idd op je zelf wonen... (Maar 't is wel lullig dat je nu min of meer het huis 'uitgejaagd' wordt.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn veel mensen die op kamers gaan tijdens hun studie, dus het is te doen. Misschien niet de ideale situatie, maar dat is het thuis op moment ook niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |