Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het niet zo prettig lezen, het is behoorlijk rommelig, ik kan er niet echt structuur in ontdekken. Op zich hoeft dat ook niet altijd, maar ik vind dit gedicht op deze manier niet echt mooi. Met (naar mijn idee) enige aanpassing kan dit op zich wel een mooie passage zijn, maar zoals het er nu staat doet het me niet zoveel.
|
Knap hoe je zo''n moeilijk onderwerp op zo''n manier weet te benaderen.
Ik vind het wel leuk. De titel is verlichting en dat had meteen mijn aandacht. Toen ik het las, dacht ik even zo van NOUHOU , dat is toch niet mooi. Maar dat is het em juist Ik weet zelf niet of ik erin geloof en dit gedicht maakt jou standpunt eigenlijk ook niet helemaal duidelijk. horizontale regen, de kosmos in. regen, wie/wat is dan die regen. je kan er zelf lekker veel bij denken. een lege geest, woordloos slechts geweest. hoewel ik slechts niet echt op zijn plek vind is het einde toch krachtig die lege melkfles is ook vet gekozen, lekker aards
|
![]() |
Gut ja, zwaartekracht... Het blijft fascinerend
![]() Juist het rauwe van je gedicht spreekt mij aan. Met name omdat het niet lekker loopt, met name vanwege het melkflesglas, met name omdat je geen structuur hebt aangebracht, met name daarom vind ik het chaotische juist tot zijn recht komen. Een heel klein deeltje uit een warboel halen en dat belichten. Ik zou alleen "dekosmos" even uit elkaar halen. Da's gewoon slordig, niet dan? En hetzelfde geldt voor de spatie na een komma, dat staat ook net even wat verzorgder. Het is zo zonde als de inhoud anders minder goed tot zijn recht komt.
|
![]() |
Heej Nova7
Ik ben niet erg onder de indruk van je gedichtje. Toen ik jou commentaar las op de mijne, vroeg ik me af hoe jij zou schrijven. Ik accepteer je mening hoor, zeker weten, nix mis mee ![]() Maar de jouwe vind ik ook niet echt geweldig. Het doet me nix. Het maakt geen rillingen bij me los, wat een goed gedicht wel zou doen. Srry. Grt. Nientjuh087 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] De Verlichting Verwijderd | 0 | 14-03-2016 17:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
PWS democratie en verlichting, democratie in amerika weetniks | 0 | 12-03-2013 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting van de mensheid KMBA | 4 | 29-05-2005 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten Verwijderd | 11 | 01-10-2004 13:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verlichting ranonkel | 10 | 27-08-2003 07:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verlichting. Hdus | 9 | 16-03-2002 17:47 |