Advertentie | |
|
![]() |
|
de minimale syteemeisen voor windows xp, zodat hij redelijk draait is 266Mhz en 128 mb intern, en daar voldoe je wel aan. Hij zou het zels al moeten doen op 233 Mhz en 64 Mb intern alleen dan werken er een aantal opties gewoon niet goed of niet
Ik weet niet of je ook al eens opnieuw Windows 98 erop hebt gezet en dan updaten naar XP. Of steeds alleen XP over je oude 98-versie. Mocht je dit nog niet hebben geprobeerd probeer dan eerst eens met ook een schone 98 installatie. Anders zou ik het ook niet weten. Ik zou zelf op die pc ook geen XP zetten, maar bijvoorbeeld windows 2000 of ME, maar das mijn mening. Misschien weten anderen wel een oplossing. suc 6 verder
|
dat heb k al geprobeerd, maar er is wel een update nodig anders is de update naar XP niet compatibel. maar als ik een andere win dr op plak moet k ook eerst internet zien te maken voor de upload, en ik heb de installatie diskette van mijn netwerkkaart niet.....
|
Updaten geeft problemen. Backup al je data, stop een echte XP CD erin en start je computer opnieuw op. Boot van de CD (mits je computer dat aankan) en installeer fijntjes XP.
Oh, en XP draait prima op 160MB RAM. Processor is vrijwel onbelangrijk. Geheugen maakt het verschil.
|
Waarom heb je 44Gb nodig voor windows XP. Dit moet je pc minimaal hebben.
A Pentium 233-MHz processor or faster, with 300 MHz recommended At least 64 MB of RAM, with 128 MB recommended At least 1.5 GB of available hard disk space A CD-ROM or DVD-ROM drive A keyboard and a Microsoft Mouse, or some other compatible pointing device A video adapter and monitor with Super VGA resolution of 800 x 600 or higher A sound card Speakers or headphones XP Professional would need a NIC in the corporate environment. Dit is goed want het is van cisco. Dus ga maar lekker weg met je HD van 44Gb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WinXP] Pc valt spontaan uit Verwijderd | 33 | 07-12-2007 18:43 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Kill "Windows cannot open file"-dialog dafelix | 1 | 18-07-2005 21:05 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Dual boot behouden Verwijderd | 7 | 08-03-2005 12:02 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Ik kan een programma totaal niet un-installen Verwijderd | 14 | 21-04-2003 09:32 | |
Software & Hardware |
[debian/winxp] Firewalling JJzD | 8 | 01-04-2003 12:34 | |
Software & Hardware |
[winXP] geen energiebeheerschema's martijn1985 | 1 | 27-03-2003 13:37 |