Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 19:47
Verwijderd
Allee, laat ik bij het begin beginnen:
Ik wilde Unreal2 op mijn computer installeren(van iemand geleend die hem van internet had, ff voor de details).

Aan het eind van de install als alle bestanden over zijn gebracht en het installprogramma wat resterende zaken moest doen crashte het programma.
Bij de ander ging het wel helemaal goed. Ik denk ik probeer het te spelen.
Helaas crashte Unreal2 ergens in het intro, steeds op hetzelfde punt. Maar dat is nu niet het punt.
Waar het wel om gaat is dat ik het spel wilde uninstallen omdat het zoveel ruimte kost. Maar om de een of andere reden werkte dat niet. Als ik op install drukte kreeg ik gewoon het normale bericht van´alles verwijderen?´ en ´savegames bewaren?´.
Als ik daarna op ok drukte zag ik zo´n scherm gelijk aan de install, maar dan bedoeld voor un-install. Hij blijft 5 seconden op 0 staan en staat dan opeens op 100%. En dan komt het bericht Maintenance finished. Maar het spel stond nog op mijn harde schijf, hij stond ook nog bij de startbalk en ook onder software.

Ik heb het een paar keer weer geprobeerd, ook via het software scherm, maar ik had steeds dezelfde uitkomst.
Uiteindelijk heb ik gewoon het hele spel gedelte om maar van die ruimte af te komen, maar het spel staat nog steeds in de registry en ik kan het dus niet opnieuw instaleren.

Weet iemand een manier om programma´s (kwaadschiks dus eigelijk) uit je registry te halen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 19:53
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ach joh verwijder al die bestanden. Laat je register maar zitten. Alsof jij een verschil merkt... het is dan wel niet zo heel goed, mar jah het is imho niet de moeite waard. Anders kan je met norton systemworks het wel wegkrijgen grotendeels, dat hersteld je register
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 07:04
Purgatori
Purgatori is offline
Zeer simpel mijn herr.. Download Regcleaner V3.8 Zeer handig progje.. En je kan der alles meej uit hale.. Suc7 dermeej
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:19
Verwijderd
Uhm, ik heb het progrmma gebruikt en de registry weggehaald. Maar hij staat ngo steeds bij software. Is dit normaal en past het zich automatisch aan wanneer ik de computer opnieuw opstart of kan ik het gewoon weer opnieuw instaleren?
Heb rtouwens nog niet geprobeerd om het weer te instllen, want ik kan de cd´s ff niet vinden op de hele hoop die achter mij verspreid ligt

@Dr HenDre: Als ik het spel weer wil instaleren moet ik wel van die registry af anders denkt windows dat het er nog op staat.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:01
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-04-2003 @ 11:19:
Uhm, ik heb het progrmma gebruikt en de registry weggehaald. Maar hij staat ngo steeds bij software. Is dit normaal en past het zich automatisch aan wanneer ik de computer opnieuw opstart of kan ik het gewoon weer opnieuw instaleren?
Heb rtouwens nog niet geprobeerd om het weer te instllen, want ik kan de cd´s ff niet vinden op de hele hoop die achter mij verspreid ligt

@Dr HenDre: Als ik het spel weer wil instaleren moet ik wel van die registry af anders denkt windows dat het er nog op staat.
Ast goed is.. En das bij mij dan.. Kweet niej of je xp heb.. Maar bij xp.. As alles deraf is.. En die naam staat nog in de software lijst.. Kun je die gewoon aanklikke en uninstall klikke.. Dan zal die zegge dat et al is geuninstalled.. En zal hij vrage of je daarom dat uit de software lijst wil hale.. Kun je ja of nee klikke.. Verders.. As je weer beetje wil opschone.. Ff defragmentere? Gaan alle gate weer dicht.. Kweet niej hoeveel schijf je heb? Maar je kunt eventueel ook schijfopruiming doen.. Daar zit vaak ook nogal et een en ander in.. Suc7
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 08:33
Verwijderd
Ik heb wel XP, maar hij blijft helaas in de lijst staan. Maar ja ik zal ff derag of schijfopruiming proberen.

Thx voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:51
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-04-2003 @ 09:33:
Ik heb wel XP, maar hij blijft helaas in de lijst staan. Maar ja ik zal ff derag of schijfopruiming proberen.

Thx voor de hulp!
YW
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:26
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Het verwijderen van de registryvermeldingen haalt alleen het registry leeg terwijl de map van het programma gewoon blijft bestaan.
De beste registrycleaner kun je zelf zijn als je weet waar je mee bezig bent.
Klik op start-----uitvoeren en type regedit. Daarna in de menublak bewerken aanklikken.
Nu zie je zoeken staan. Als je die aanklikt kun je de naam van het programma aangeven en met volgende zoeken het register doorlopen. Klik net zolang op Volgende zoeken todat het register zegt dat er geen vermeldingen meer gevonden zijn.
Hierna verwijder je de map waarin het prog. staat en je bent redelijk schoon wat dit prog betreft. Denk erom er kunnen veel ja soms heel veel vermeldingen in het register staan dus het kan een geduld klus zijn.
Succes en bij twijfel niet verwijderen ui het registerer
Oud 18-04-2003, 20:43
Verwijderd
oeh thx, dat zal ik proberen, ik heb al eens eerder met de regitry moeten kloten(xpkeycode veranderen wat niet eens werkte )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 22:05
^Rambo^
^Rambo^ is offline
tja moet je maar geen illegale troep aannemen , het werkt niet altijd even goed... ga dan naar de winkel als je het zo'n goed spel vind, dan werkt het altijd
Oud 18-04-2003, 22:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Verwijder de directory van het spel. Installeer het spel opnieuw. Dan opnieuw uninstallen. Dat zal werken en heb je een schone registery.
Oud 20-04-2003, 10:09
Verwijderd
Ik kan het dus niet reínstallen, want het spel heeft die optie niet. Als ik de cd erin stop kan ik alleen op play ofzo drukken. Install is weggevaagd, want hij herkent hem op me pc
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Rugbuksnuffer schreef op 18-04-2003 @ 11:26:
Het verwijderen van de registryvermeldingen haalt alleen het registry leeg terwijl de map van het programma gewoon blijft bestaan.
De beste registrycleaner kun je zelf zijn als je weet waar je mee bezig bent.
Klik op start-----uitvoeren en type regedit. Daarna in de menublak bewerken aanklikken.
Nu zie je zoeken staan. Als je die aanklikt kun je de naam van het programma aangeven en met volgende zoeken het register doorlopen. Klik net zolang op Volgende zoeken todat het register zegt dat er geen vermeldingen meer gevonden zijn.
Hierna verwijder je de map waarin het prog. staat en je bent redelijk schoon wat dit prog betreft. Denk erom er kunnen veel ja soms heel veel vermeldingen in het register staan dus het kan een geduld klus zijn.
Succes en bij twijfel niet verwijderen ui het registerer
Ik heb het op deze manier gedaan en hij is eindelijk uit de software lijst.
Enig probleem is dat ik nog steeds geen instaal kan kiezen, maar dat zie ik nog wel, zal vast wel iets vergeten zijn ofzo.

Thx voor de hulp allemaal.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:52
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Morridin schreef op 20-04-2003 @ 11:09:
Ik kan het dus niet reínstallen, want het spel heeft die optie niet. Als ik de cd erin stop kan ik alleen op play ofzo drukken. Install is weggevaagd, want hij herkent hem op me pc
Dan ga je via Deze Computer of de Verkenner naar de CD toe. En klik je de Setup aan.
Oud 21-04-2003, 09:32
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef op 20-04-2003 @ 20:52:
Dan ga je via Deze Computer of de Verkenner naar de CD toe. En klik je de Setup aan.
Zelfde effect als autorun uninstall etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten