Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik zonder geluid in mezelf praat doe ik dat overingens wel met handgebaren en gezichtsuitdrukkingen. Ik ben ook meestal 2 personen als ik in mezelf praat (1 Sarah en 1 verzonnen persoon of iemand die ik ken maar er nu niet bij is, meestal, soms ook twee anderen) en dan ben ik allebei.
|
![]() |
|
Gelukkig zijn er wel wát mensen die het dus ook doen, maar helaas niet al te veel.
![]() Meestal kom ik wel tot goeie conclusies op het eind (jaja, ik weerleg mezelf soms ![]() ![]()
|
Ik praat in mezelf. Als ik slaap, maar ook als ik mezelf er van bewust ben. Als ik in bed lig bijvoorbeeld. Mijn moeder kwam eens "met wie was jij aan het bellen?!" terwijl ik gewoon in mezelf praatte.. Was laatst zo in gedachten op school dat ik mijn gedachten hardop zei, dat was wel stom.
![]()
|
Uhh nee dat doe ik niet, behalve met boeken in mn tas doen..kijke welke ik al heb. Een jongen uit mn klas doet eht wel, heel irritant..
"mopeldemompel" - wat zeg je jelle? "ow niks ik praat even in mezelf", en dan gaat ie weer rustig door ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
even een vraagje dinsdag | 23 | 17-10-2007 20:36 | |
De Kantine |
Praat jij wel eens in jezelf? hasseltboy | 83 | 27-12-2005 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Drie broers Maudd | 4 | 17-06-2005 20:27 | |
Psychologie |