Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat versta jij onder normaal ? www.okidoki.nl heeft namelijk last van pedofieltjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En okidoki.nl (what the hell dat ook moge zijn) kan ook best last hebben van vervelende mensen. Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn, maar als je een beetje gericht zoekt kom je genoeg interessante mensen tegen. |
![]() |
|
Ik chat (afgezien van MSN waar ik met voornamelijk bekenden praat) nooit, niet op tmf en niet ergens anders.
Ik heb een hekel aan dat oppervlakkig gepraat met mensen die ik toch niks te melden heb.
|
vroeger deed ik het wel eens, maar nu niet meer eigenlijk. Wel msn met bekenden (ook wel minderbekenden maar die ken ik dan wel weer via het forum, maar of dat nou echt kennen is.) maar voor het dagelijkse bezigzijn heb ik het forum
![]() ![]()
||
Citaat:
"Wat is je msn?" "Neuken?" "Mijn piemel is 20 cm, zien?" "Neuken?" "Neuken?" "Hoe zie je eruit?" "Neuken?" "Ik ben Tanya, 17, blond haar, blauwe ogen en ik heb cup C" "Neuken?" Redelijk tot zeer kansloos.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vandaag: om 18 uur chatten met een seksuoloog Micky | 1 | 12-04-2010 17:06 | |
Beleidszaken |
Chat Verwijderd | 33 | 31-01-2009 12:45 | |
Beleidszaken |
Beleid van Chat, Frontpage etc. ook hier ergens ter discussie stellen? Verwijderd | 47 | 22-08-2008 10:43 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Chatten op DoP! Halogeen | 102 | 02-08-2005 17:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chattende tiener is somberder Verwijderd | 79 | 20-07-2004 21:51 |