Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer het eens op http://basketbal.pagina.nl/
of op http://people.zeelandnet.nl/fboseler/ Misschien dat je daar iets kan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Maar: Rebound: Als er iemand een poging heeft gedaan tot scoren en er wordt gemist staan er vrijwel altijd mensen onder de basket om de bal op te vangen om eventueel nog een keer te scoren, dat heet de rebound 'pakken' zeg maar. Fastbreak: Dit is als er bijvoorbeeld een rebound is gepakt door de tegenstander van degene die probeerde te scoren. Dan rennen er nog 2 mensen mee van de partij van de rebounder en die gaan dan met zijn 3en keihard naar de andere kant van het veld rennen om daar vervolgens te scoren. Give en Go: Als er een speler aankomt en die pass'te (overgooide) hem naar een andere speler van zijn team die ongeveer bij de vrije worp-lijn staat. Als de eerste speler (die dus pass'te) dan door loopt naar de basket, de bal terug ontvangt, en een lay-up ofzo maakt is dat een Give en Go (De 2e speler ontvangt de bal, doet niets, en pass't terug) Lay-up: Je komt aandribbelen richting basket, en dan maak je 2 stappen (het 2 tellen ritme) en je probeer de bal een soort van in het netje te leggen door om hoog te springen en met 1 arm naar de basket te reiken ![]() Jumpshot: Dit is gewoon een schot, maar dan spring je, en maak je vervolgens in de lucht het schot. Zo, dat was leuk ![]() Ik hoop dat je er nog wat aan hebt, anders heb ik me erg vermaakt ![]()
||
Citaat:
![]() ff muggenziften: lay-up is met bord (m.b.v. vierkantje) anders doe je zonder het bord een finger-roll (wat wel mooier oogt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Teamwork ![]() ![]()
||
Citaat:
Nou... umm... een btj... sja... 1, 2, 3 Jumpers Let's Fight of Jumpers Let's Go of 1, 2, 3 TEAM Als je iets anders bedoeld schreeuw het even ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Speel je ijshockey??? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||